Ett paket fullt med Kiehl's hudvård. 🎁🤗
Gillar verkligen att beställa från varumärken direkt. Man får fina paket och väldigt ofta bra erbjudanden, extra gåvor och massor av varuprover. 🥰
Berättade tidigare om min beställning från Kiehl's och ikväll hann jag äntligen hämta ut mitt paket. Jag är inte besviken! 🤗
Gjorde en liten beställning så fick betala 38 kr i frakt men fick 10% rabatt, 2 små gåvor (fick flera att välja bland) och dessutom får man alltid välja 5(!) testers med sin beställning oavsett storlek/belopp. Det kallar jag generöst! 🥰
Erbjudandet gäller fortfarande såg jag på deras hemsida om någon blir sugen.
Gillar många men t ex Clarins bjuder alltid på 3 valfria varuprover och inte de minsta, ofta små tuber osv. Har också beställt från bl a Paula's Choice, Glow Recipe och Charlotte Tilbury.
Vilka varumärken brukar ni beställa från?