/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Nathalie
Beauty Pro
08/11/25-13:34

Fars dag 💜

Vi firar inte riktigt sånt längre, fars och mors dag, alla hjärtans dag, liksom den typen av "högtider". Men det här är vad jag skulle skämt bort min make med 🤩

Rituals Homme - Large Gift Set 2025
Linda
Beauty Pro
08/11/25-12:12

Fredagslooken när det blir blåljus fest.

Fredagslooken när det blir blåljus fest.
Shade Thrower Artistry Palette
Lash Sculpt Mascara Black
minimesmails
Beauty Pro
08/11/25-11:20

Igår hämtade jag ut mitt senaste köp från Kicks. Det är årets kalender från Rituals och jag hade tur då jag hade en personlig rabatt kupong som gav mig 20% rabatt viket blev runt 200kr rabatt då denna kostade 1.300 kr från början men jag betalade 1100kr.

Klicka på ett alternativ för att rösta
Har ni någon adventskaender i år?
22Bidrag
Ja
Nej
Igår hämtade jag ut mitt senaste köp från Kicks. Det är
Diorama Advent Calendar 2025
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Seda
Beauty Pro
07/11/25-19:03

En mascara jag använder varje dag som är prisvärd, håller länge och ger fina fransar hela dagen!

En mascara jag använder varje dag som är prisvärd, håller
Alicia
Beauty Pro
07/11/25-18:58(redigerad den 07/11/25-19:01)

BUDGET + PRESENT TIPS!!

Real Techniques Everyday Essentials Set passar perfekt till dig som är ny på makeup eller letar efter nya borstar. Ett kit som innehåller det "viktigaste" borstarna som man behöver enligt mig, som även är budgetvänlig som julklapp eller till sig själv! Borstarna är av super bra kvalitet och ger ett fint resultat. Rekomenderar starkt!

Everyday Essentials Set
Nikki
Beauty Pro
07/11/25-18:45

Ett paket fullt med Kiehl's hudvård. 🎁🤗

Gillar verkligen att beställa från varumärken direkt. Man får fina paket och väldigt ofta bra erbjudanden, extra gåvor och massor av varuprover. 🥰

Berättade tidigare om min beställning från Kiehl's och ikväll hann jag äntligen hämta ut mitt paket. Jag är inte besviken! 🤗 Gjorde en liten beställning så fick betala 38 kr i frakt men fick 10% rabatt, 2 små gåvor (fick flera att välja bland) och dessutom får man alltid välja 5(!) testers med sin beställning oavsett storlek/belopp. Det kallar jag generöst! 🥰 Erbjudandet gäller fortfarande såg jag på deras hemsida om någon blir sugen.

Gillar många men t ex Clarins bjuder alltid på 3 valfria varuprover och inte de minsta, ofta små tuber osv. Har också beställt från bl a Paula's Choice, Glow Recipe och Charlotte Tilbury.

Vilka varumärken brukar ni beställa från?

Ett paket fullt med Kiehl's hudvård. 🎁🤗   Gillar verkligen
Jabeen
Beauty Pro
07/11/25-17:58(redigerad den 07/11/25-17:58)

Den bästa presenten på Farsdag är något som verkligen tar hand om huden och håller den fräsch, precis det som Bulldog produkter är riktigt bra på.

Sensitive Skincare Duo Set Gift Box
Original Body Care Duo Gift Box
Original Styling Pomade Wax 75 ml
Anna
Beauty Pro
07/11/25-16:58(redigerad den 07/11/25-17:05)

Bästa Farsdag presenten❣️ Sånt här ger jag då och då eftersom de män jag känner måste påminnas om solskydd och ofta glömmer köpa vare sig de är pappa eller inte 🎁

Sun Defense Face Cream SPF50 50 ml
BioLumin-C Heat Aging Protector SPF50 50 ml
Ultra Light Invisible Sunscreen SPF50+ PA++++ 50 ml