Kicks shop picto Till KICKS.se
Hem
Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Följ de kategorier som du är intresserad av, för att inte missa det senaste snacket! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Alla MakeupSkincareHairBeach readyPerfumeNailsLipsTolka LookenGlowMorningroutineNightroutineAcneRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganBeauty TesterBeautyhackMogen hud
Senaste
Vanilla Icy
14/04-15:49
The best for my hairs 💯Olaplex 💜
Se mer
Eva
14/04-12:28 (redigerat)
Jag önskar alla En Riktig Glad Påsk. Vad innehåller Ert påsk ägg? Jag skulle vilja att mitt innehöll nagellack i fina färger. Tex dessa.
Atelier Rouge Fall 2021 Signature Yellow
Atelier Rouge Fall 2021 Signature Yellow
Atelier Rouge Winter 2021 Mon Chérie
Atelier Rouge Winter 2021 Mon Chérie
Atelier Rouge Winter 2021 Sequin Dress
Atelier Rouge Winter 2021 Sequin Dress
Atelier Rouge Spring 2022 Ready To Wear Limited Edition Showstopper
Atelier Rouge Spring 2022 Ready To Wear Limited Edition Showstopper
Se mer
Louise
14/04-08:59
ÄNTLIGEN kan jag skriva inlägg och ladda upp bilder. Kicks är verkligen så hjälpsam. Nu återstår det bara att kunna ladda upp videos. 🧖🏾‍♀️ Har en hudvårdsrutin jag vill dela med mig av nämligen. Jag tröstshoppade lite ABH igår när jag tyckte extra synd om mig själv 😅
Anastasia Cream Bronzer Caramel
Anastasia Cream Bronzer Caramel
Anastasia Primrose Palette
Anastasia Primrose Palette
Se mer
Johnna
13/04-23:01
Vilken parfym tycker ni om mest ??🙌🏽😍
Se mer
Sofia
Beauty Brands Ambassador
13/04-17:16
LET ME INTRODUCE YOU TO SPRINGS NEWEST MUST HAVE FRAGRANCES ✨ ✨ Lancôme - Oui La Vie Est Belle EDP 💚 YSL - Black Opium Illicit Green EDP ☔️ Maison Margiela Replica - When The Rain Stops EDT 🌹 Giorgio Armani - Si Passione Eclat EDP 🥝 Valentino - Born In Roma Coral Fantasy EDP Donna 🍎 Valentino - Born In Roma Coral Fantasy EDT Oumo 🌊 Giorgio Armani - Acqua Di Gio EDP Just nu är alla dessa nedsatta i pris med 20%!
Se mer
Amber
13/04-08:22
Alla torrisar! Jag måste bara rekommendera bare minerals complexion rescue. Den är lätt i täckningen. Men såååå fin, man får finaste glowet, och så återfuktande. Helt klart en ny favorit
Se mer
Nikki
13/04-08:22
Älskar Rituals olika kollektioner, särskilt Sakura, Mehr och Karma. Använt och har ett flertal av deras kroppsvårdsprodukter såsom foaming shower gel, shower oil, bodymist osv. Har nu också provdoftat några av deras parfymer och fick en väldigt positiv överraskning. Blev helt kär i deras Rituals Reve de Hanami. Så fräsch och sprudlande, blommig och fruktig med doftnoter av bl a litchi, päron och sakurablommor. Provdofta denna om ni har möjlighet!
Rituals Rêve de Hanami EdP 50 ml
Rituals Rêve de Hanami EdP 50 ml
Se mer
Maja
12/04-23:27
Jag måste verkligen ge denna magiska produkt en shout out. WOW!! Loreal true match nude plumping serum foundation. En återfuktande foundation som inte känns på huden, men som ger jämn och fin täckning med massa lyster. Sitter perfekt hela dagen. Inget filter på bilden. Min nya must have produkt!
L'Oréal Paris True Match Nude Plumping Tinted Serum Foundation 2-3 Light
L'Oréal Paris True Match Nude Plumping Tinted Serum Foundation 2-3 Light
Se mer