/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Faqeeha Shaban
Beauty Pro
03/06/26-16:43

Jag har också fyndat på Kicks rea. Måste säga att allt tog slut direkt när rean började

senaste köp från KICKS
Samia
Beauty Pro
03/06/26-16:09
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Samia
Beauty Pro
03/06/26-16:01

Nyx,Fit me,and elf these are very nice and affordable beauty products

Some affordable product 🫶
Samia
Beauty Pro
03/06/26-15:57
Samia
Beauty Pro
03/06/26-15:15

NILENS JORD. The packaging behind it reads “Shimmer Powder”, and the compact contains a golden-bronze shimmering powder that is typically used as a highlighter or for adding glow to the skin.

Susanne
Beauty Pro
03/06/26-14:34

Har gjort några fynd på kicks rea. Mina favorit Scrunchies och Rituals shower gel mousse 🌸

Mitt senaste köp från Kicks
Slim Scrunchie Pink and White Mix 3 pcs
The Ritual of Ayurveda Foaming Shower Gel 200 ml
Nathalie
Beauty Pro
03/06/26-14:08

Var faktiskt i närheten av en butik idag pga vård så jag smet in och kollade på rean. Min makes favoritkräm var nedsatt med 50% så det var ju givet att den behövde följa med hem, och till mig blev det... Ett läppstift. Ingen är förvånad 😂

Reaköp från Kicks