/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Sreeja
Beauty Pro
21/05/26-14:41

Freshly washed hair feels incredibly light and clean. Applying a nourishing finishing serum locks in moisture and tames flyaways. A quick blow-dry adds smooth volume and a radiant, healthy shine.All products used are linked below!

Good hair day 🌟
Smooth & Finish Serum 30 ml
Volume Boost Hot Brush Grey
Take The Heat – Dry Heat Protection 200 ml 200 ml
Big Time Volume and Thickening Hair Mousse 180 ml
ZiiZii
Beauty Pro
21/05/26-14:38

mitt nya köp från kicks! passade på när de hade 10% extra rabatten när man handlar för 600k ✨❤

😍Mitt senaste köp från Kicks 😍
Pout Preserve Peptide Lip Treatment Orange, pink, green, purple
Micro Brow Pencil Java
Boar Bristle Brush
Bedur
Beauty Pro
21/05/26-12:39

för mig är denna kräm från Vichy! Det är en lätt kräm som jag använder som dag och natt kräm. Den är parfymfri så den irriterar inte min aknebenägna hy. Den återfuktar och skyddar min hudbarriär rejält med sina ingredienser som vatten, glucerin, squalin och niancinamide

Ett återkommande köp…💦🚰🧊
Minéral 89 72H Moisturising Boosting Cream Fragrance Free 50 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Mimmi
Beauty Pro
21/05/26-11:44

Återvinn dina beautyprodukter ♻️ Tomma förpackningar, Lypsyl sensitive kan jag inte vara utan och ansiktskrämen kommer jag inte köpa igen!

Återvinn dina beautyprodukter ♻️ Tomma förpackningar, Lypsyl
Kristina
Beauty Pro
21/05/26-11:42

Rituals The Ritual Of Yozakura bathing milk. Denna kan jag inte hitta att tagga men doften och allt i Yozakura är underbar och jag rekommenderar den starkt. Så jag taggar ett set som jag verkligen gillar som Kicks har.

Ledig dag och lite återvinning ♻️
The Ritual Of Yozakura - Medium Gift Set 2025 Rituals The Ritual Of Yozakura - Medium Gift Set 2025
The Ritual Of Yozakura Home Perfume 400 ml
The Ritual Of Yozakura Body Cream 220 ml
The Ritual Of Yozakura Hair & Body Mist 50 ml
Kristina
Beauty Pro
21/05/26-11:36

Vissa dagar bara blir bättre än andra dagar och denna var en sådan dag. 🥰 Lockarna blev som jag ville och la sig på det sätt som jag önskade. Hur fin känsla är inte det? 🌸😎🌞

A good hair day 💇‍♀️
Glued Blasting Freeze Hairspray 300 ml
Eva
Beauty Beginner
21/05/26-08:59

En mycket bra ansiktskräm när man blir äldre och behöverkollagen. Mycket nöjd medbåde dagkrämen och nattkrämen.

Linda-Marie
Beauty Pro
21/05/26-05:49

Dags att rensa ut tomma förpackningar 💚, Dessa är alla favoriter jag köper gång på gång. så nu måste jag fylla på förådet igen.

Återvinning
Money Mist 150 ml
Forget Frizz Anti-Frizz Conditioner 275ml
Forget Frizz Anti-Frizz Shampoo 275 ml
Peach 77% Niacin Conditioning Milk 150 ml