/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Virre
Beauty Pro
23/10/25-11:09(redigerad den 23/10/25-11:11)

Igår överraskade familjen mig på min födelsedag med en julbox från Clinique innehållande deras bestsellers 😍 Så roligt! Det mesta har jag testat innan och gillar. Bara serumet och mascaran jag inte provat förrut, men det ser jag fram emot nu. Det lite mörkare läpstiftet var riktigt fint på och väldigt passande nu i höst 😃

Till helgen blir det kalas med föräldrar, svärföräldrar och övrig familj. Har önskat mig Presentkort på Kicks och LH, men vi får väl se vad de överraskar med 😅

Igår överraskade familjen mig på min födelsedag med en
𝓜𝓪𝓵𝓲𝓷
Beauty Pro
23/10/25-10:39(redigerad den 23/10/25-11:07)

Mitt Badrumsskåp 🧖‍♀️❤️ Har nyligen rensat, satt i andra skåp eller gett bort! Men kvar finns sånt som används just nu & kommer att användas i vinter (ignorera badrumsskåpet i sig. Velat ha ett nytt i flera år) Men mina 3 favoriter är; Radiance serum; ett måste för återfuktning & glow!🤩 Overnight transformation complex; bästa nattcremen jag testat 🌙 Och så Tolearine dermallergo ögoncreme! Den räddade mina arma ögonlock förra året!

Mitt Badrumsskåp 🧖‍♀️❤️ Har nyligen rensat, satt i andra
Radiance Serum 30 ml
Overnight Transformation Complex 50 g
Toleriane Dermallergo Eye Cream 20 ml
Ewa
Beauty Pro
23/10/25-09:28

Vilken rolig tävling som kommit upp! Beslutsångest delux dock! Hahaha ;)

Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Ivy
Beauty Star
23/10/25-08:25

Min väska må va full med alla möjliga ting. Men, vissa saker är extra viktiga!

• Läppglans: BUXOM ”White Russian” – Ger plump och glans på nolltid!
  • Läppglans: Fenty Beauty Gloss Bomb ”Hot Cherry”– Gör looken lite hetare
  • Blush: Laura Mercier ”Promenade” – Hitta en finare färg 😍
  • Concealer: Laura Mercier – Inga mörka ringar här!
  • Parfym: Carolina Herrera ”Good Girl” - Min självsäkerhetsboost i väskan!
    (Viktigt!!)

Vad har ni alltid i väskan? Något ni inte klarar er utan?

Min väska må va full med alla möjliga ting. Men, vissa saker
Good Girl Blush Eau de Parfum 50 ml
Lolli-Plump Dreams Gift Box
Virre
Beauty Pro
23/10/25-07:04(redigerad den 23/10/25-07:05)

Badrumsskåpet 🗄️

Vi har ett väldigt litet och väldigt gammalt badrumsskåp på vår lilla toalett där hela familjen tränger ihop sig med sina produkter. Jag har mina grejer ihopklämda i ena hörnet, så det är lite svårt att få en bra överblick. Men det ska rustas där, så förhoppningsvis får vi ett bättre skåp framöver, där jag kan ha lite mer sorterat 😊

Mina 3 favoriter är:

• Cosrx solskydd, en favorit jag köper om och om igen. Jag gillar den tunna konsistensen, hur trevlig den är på huden och att den också är så fin under smink.

• Emma S Glow Oil som är ett måste den här årstiden för mig, är alltid tor r året runt men under vintern blir jag supertorr. (lyckas inte hitta och tagga den)

• Paula’s choice Retinol serum, är ett retinolserum som fungerar väldigt bra på min torra hud som ocksä är känslig och rätt så reaktiv. Jag reagerar ganska ofta på produkter och denna är den första retinolen som funkar väldigt bra.

Badrumsskåpet 🗄️  Vi har ett väldigt litet och väldigt
Ultra Light Invisible Sunscreen SPF50+ PA++++ 50 ml
Resist Intensive Wrinkle-Repair Retinol Serum 5 ml
Meryem Hassek
Beauty Pro
22/10/25-18:24

Jag har använt Clash i tre dagar och jag har använt Peter Thomas golfmask i två veckor.

Jag har använt Clash i tre dagar och jag har använt Peter
Xbrow Eyebrow Serum 1,5 ml
Instant Firm X Eye 30 ml
Multi-Masker
Sofia
Beauty Pro
22/10/25-17:08

Någon på spårvagnen jag åkte med för en stund sen hade en så sjukt trevlig parfym! Doften har liksom fastnat i min näsa så att jag fortfarande kan känna den. Nu blir jag galen för jag vill veta vad det är för parfym. 😅😫 Jag var nära på att fråga rakt ut "Vem är det som har en så ljuvlig parfym?!" och nu ångrar jag att jag inte gjorde det.. 💔

Det var en typ tropisk doft 🌺, fruktig och fräsch 🍍🥝 men även söt, typ vanilj🧁. Tänk Marc Jacobs Daisy wild – den typen av tropiskt fruktig fräsch och söt men en annan doft så klart. Det doftade väldigt mycket men mer som att någon sprayat som en galning än att parfymen i sig var väldigt stark. Inte alls tung eller sliskig, det doftade liksom mycket utan att vara kvävande eller migränframkallande.

Kommentera gärna om du har en gissning vilken parfym det kan ha varit! 🙏🏼 Så kan jag provdofta och försöka hitta den.

Freja
Beauty Pro
22/10/25-14:51

Har någon ett bra tips som liknar kylie jenner parfymen?