/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Raghad
Beauty Pro
14/10/25-16:15

Jag testade nyligen Charlotte Tilbury’s mascara och jag måste säga att jag är imponerad! 💫 Fransarna blir långa, separerade och får en fin volym utan att klumpa sig. Borsten är lätt att använda och ger ett lyxigt resultat. ✨ Helt klart en ny favorit i min sminkväska! 💖

Jag testade nyligen Charlotte Tilbury’s mascara och jag
Raghad
Beauty Pro
14/10/25-15:38

Dags att återvinna mina gamla sminkprodukter 💄♻️ Känns bra att ge plats för nya favoriter och samtidigt tänka på miljön 🌿💚

Dags att återvinna mina gamla sminkprodukter 💄♻️ Känns bra
KICKS
Official
14/10/25-15:18(redigerad den 14/10/25-15:18)

SE HIT 👀

Den 16 oktober lanseras äntligen Charlotte Tilbury i våra flagship-butiker, och fler butiker kommer framöver 🔥

❤️ 💄 Kom och upplev Charlotte Tilbury i KICKS Gallerian Stockholm, Hansa Malmö & Femman Göteborg på lanseringsdagen! De 30 första kunderna som shoppar produkter från Charlotte Tilbury för 900 kr får en goodiebag (värde 2000 kr)! Don’t miss out! 💋

Psst... Vi har även hört att det ska finnas en graverare på plats i Göteborg mellan 10-18 som graverar utvalda produkter. Tänk er att ha en one of a kind produkt 😍

Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Meryem Hassek
Beauty Pro
14/10/25-13:31

min favorit parfym nu

min favorit parfym nu
Nikki
Beauty Pro
14/10/25-13:13

PRADA Paradoxe Radical Essence 🌺

Den fjärde i PRADA's Paradoxe-familj, efter originaldoften, Intense och Virtual Flower.

Denna beskrivs som en blommig och träig gourmanddoft med doftnoter som pistage, neroli och sandelträ.

Har inte provdoftat den ännu.

PRADA Paradoxe Radical Essence 🌺   Den fjärde i PRADA's
Paradoxe Radical Essence Parfum 90 ml
anelim7739
Beauty Star
14/10/25-12:16

Har någon testat den här nya produkten från Isadora?

Har någon testat den här nya produkten från Isadora?
The Lip & Cheek Tint Cooling Jelly Stick 10 Coral Rouge
Kristina
Beauty Pro
14/10/25-09:32(redigerad den 17/10/25-05:08)

Är det någon som testat DIOR Dior Addict Lip Maximizer

??

Är så sugen på att köpa någon av dem. Min fråga är... är det värt det? Bild från Kicks.se

💗💗💗

Flera val
Avslutad
Om du testat denna, är det värt priset?
16Bidrag
Ja56%
Nej44%
Är det någon som testat  DIOR Dior Addict Lip Maximizer  ??
Addict Lip Maximizer 110 Frosted Opal Glow
Kristina
Beauty Pro
14/10/25-09:26

Mitt senaste köp har äntligen anlänt och denna är hellt klart är en storfavorit och en STOR keeper! LH Cosmetics gör mig aldrig besviken 😍.

Mina bilder gör sig inte rättvisa för den är så fin denna paletten. LH Cosmetics - Aurora

Och torrshampot är himla bra när jag inte tonat/färgat mitt hår på ett tag då den trollar bort gråa 💫. Löwengrip Good To Go Light Apple & Cedarwood Dry Shampoo For Brown Hair

🌺🌸🌺🌸

Mitt senaste köp har äntligen anlänt och denna är hellt
Eyeshadow Aurora
Good To Go Light Apple & Cedarwood Dry Shampoo For Brown Hair 250 ml