/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Marcia Alejandra
Beauty Star
10/11/25-14:10

my one and only är decubal lips and dry, tycker alla andra gör att läpparna bara känns ännu mer torra. Vilken är eran favorit?

Restoring Lip Balm Tinted 10 ml
Mimmi
Beauty Pro
10/11/25-13:30

Senast köpt på Kicks! Kiko Milano i två färger! 27 Pearly lavender och 21 Brun rose Jag har två andra nyanser som jag är super nöjd med! Får se om jag gillar de här lika mycket!

Senast köpt på Kicks! Kiko Milano i två färger! 27 Pearly
3D Hydra Lipgloss 04 Pearly Peach Rose
amal dawod
Beauty Pro
10/11/25-13:03

My one and only

älskar den❤ den funkar jätte bar för min torr och känslig hy .

My one and only   älskar den❤ den funkar jätte bar för min
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
𝓜𝓪𝓵𝓲𝓷
Beauty Pro
10/11/25-12:32(redigerad den 10/11/25-12:45)

En riktig budgetfavorit 💸 som håller år efter år & generation efter generation! Kanske något att tänka på nu när mailboxen överöses med erbjudanden inför singles Day & black week! Det är lätt att trilla dit, Inte vara prismedveten (det skiljer rejält mellan sidorna) & köpa sånt man kanske inte behöver! Så tänk en vända till ❤️ och köp sånt du tittat på tidigare & velat ha! Allt det andra är bara lockelser!

En riktig budgetfavorit 💸 som håller år efter år &
Creme 75 ml.
Ellinor
Beauty Star
10/11/25-11:59(redigerad den 10/11/25-11:59)

My one and onely produkt är decubal lips & dry spots balm. Klarar mig inte utan den, speciellt nu när det börjar bli kallt! 😍

My one and onely produkt är decubal lips & dry spots balm.
Lips & Dry Spots Balm 30 ml
Nikki
Beauty Pro
10/11/25-11:53

3 KÄRLEKAR

Teorin om livets tre kärlekar:

Vissa tror att vi har tre stora kärlekar i livet: den första kärleken, den intensiva kärleken och den villkorslösa kärleken.

Taggar mina senaste kärlekar inom beauty! 🥰

3 KÄRLEKAR   Teorin om livets tre kärlekar:   Vissa tror att
Gloss Absolu Anti-Frizz Glaze Milk Heat Protection 190 ml
Bonbon EdP 90 ml
Avocado Creamy Eye Treatment 30 ml
Fillo
Beauty Pro
10/11/25-11:06

One and only Hyal reyouth toner - hade varit min enda produkt! Ibland när jag är på språng och inte hinner mycket så är det tillräckligt för att ge tillbaka lyster i ansiktet.

**One and only** Hyal reyouth toner - hade varit min enda
Hyal Reyouth Toner 120 ml
Helena
Beauty Star
10/11/25-10:54

Min "one and only" får bli Biodermas Hydrabio Serum. Mina kinder villhöver denna produkt. Så snäll och omtänksam. Det var kärlek vid första pumpen ☺️👍

Hydrabio Sérum 40 ml