/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Meryem Hassek
Beauty Pro
29/10/25-19:19

💖 Första intryck: Origins 💧 Jag provade Origins Checks and Balances Frothy Face Wash för första gången och… wow! 😍 Konsistensen är supermjuk, du behöver bara en liten mängd och den lämnar huden fräsch och ren utan att torka ut den. Lätt doft och en omedelbar ren känsla ✨ Jag skulle säga att det är ett "ja" att komma ihåg 💕

#FörstaIntryck #Skönhetsrecension #Hudvårdsälskare #Origins #Skönhetstips

Dr. Weil Mega-Mushroom Relief & Resilience Hydraburst Gel Lotion 50 ml
Meryem Hassek
Beauty Pro
29/10/25-19:11

💸 Min budgetvänliga favorit! 💄 Du behöver inte spendera en förmögenhet för att känna dig vacker ✨ Mitt budgetvänliga måste är [produktnamn] — supereffektivt, långvarigt och superbilligt 😍 Perfekt för dig som vill ha toppresultat till en begränsad budget! 💕

#SkönhetTillBudget #LågKostnadsfavorit #Skönhetstips #DagensLook #Skönhetstips

💸 Min budgetvänliga favorit! 💄 Du behöver inte spendera en
Nikki
Beauty Pro
29/10/25-18:41

ROSE INC Lip Treatment Hydrating Lip Balm

Nya läpprodukter från Rose Inc.

Finns i färgerna Melon Pink, Plum Berry och Sweet Cherry.

Någon som redan hunnit testa dem?

ROSE INC Lip Treatment Hydrating Lip Balm    Nya
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Maribelle
Beauty Pro
29/10/25-18:17

Mitt senaste köp från kicks + First impression!🤎🍁💛🍂 Jag har varit ute efter ett läppglans med bra shine utan glitter (har några med glitter och älskar det men ville ha något annat) och en med hostig färg. Först tänkte jag en mer berry ton, men en KICKS anställt rekommenderade Beauty Act Lip treatment i färgen Dusty mulberry och färgen var helt otrolig! Den är brun men en liten hint av röd och det blev så fin på läpparna. På mig gav den en jättefin brun tint som inte var för varm eller för kall. Någonstans där emellan (jag har rätt rosa läppar naturligt). Det allra bästa med den var att den inte alls var kladdig på läpparna! Det känns som jag knappt har något på läpparna förutom en lätt återfuktande läppbalsam (typ). Men ändå glänser den väldigt fint. Den hade heller ingen doft vilket jag uppskattade. Passade väldigt fin med Mac Chestnut läpppenna🥰🤎

Mitt senaste köp från kicks + First impression!🤎🍁💛🍂  Jag
Maya
Beauty Star
29/10/25-14:53

Tips på kalla ögonskuggor

Förra veckan gjorde jag en färganalys som visade att min underton går mer åt det kalla än det varma 🩵 Sååå nu behöver (läs: villhöver) jag köpa nya ögonskuggor då de flesta jag har hemma är varma 😃

Vilka är era bästa kalla ögonskuggor?

Nikki
Beauty Pro
29/10/25-14:47

Någon som testat Lanolips? 🍩🍓

Någon som testat Lanolips? 🍩🍓
Bedur
Beauty Pro
29/10/25-13:53(redigerad den 29/10/25-13:54)

huden och sminket lyckas alltid må bäst och hålla bäst när man är utomlands, håller ni med?沈

huden och sminket lyckas alltid må bäst och hålla bäst när
Blur 16H Longwear SPF15 Foundation 0 Light Ivory
Blush Stick 44 Coral Rose
Strobe Cream Pinklite
Mimmi
Beauty Star
29/10/25-12:48

BUDGET-TIPS! 

Isadoras krämbronzer är så galet bra. Gillar att dutta lite på ögonlocken/globen som binder ihop looken. 10/10

The Cream Bronzer 52 Deep