/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Nono
Beauty Pro
10/02/24-09:41
Gårdagens inköp, gav sån fin bas. 🫶🏼 primer gav sån fin finish och foundation smälte in i huden. Och så lite glow på det är aldrig fel.
Gårdagens inköp, gav sån fin bas. 🫶🏼 primer gav sån fin
Chasse
Beauty Star
10/02/24-09:29
Aldrig förr har jag fått så mycket komplimanger, bästa parfymen någonsin 😍
Aldrig förr har jag fått så mycket komplimanger, bästa
Nikki
Beauty Pro
10/02/24-08:09
Bra BAS-köp! Powder Puff från LH cosmetics - såå bra! Prisvärt Bronzer stick från BeautyAct Medeltäckande foundation från Lumene med neutral finish i en nyans som passar min nu väldigt vinterbleka hudton. Alla produkterna är veganska. 🌸
Bra BAS-köp!  Powder Puff från LH cosmetics - såå bra!
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Mattelatte
Beauty Beginner
10/02/24-07:59
Bästa parfymen. Luktar alldeles lagom och går att använda i alla tillfällen älskar verkligen denna. Räcker länge vilket är ett plus !!
jovana.sedic
Beauty Beginner
10/02/24-07:39
Luktar så så gott, rekommenderar starkt!
Luktar så så gott, rekommenderar starkt!
Nicole
Beauty Beginner
10/02/24-07:28
Hej! Jag har i flera år använt Loreals sleek serum men de säljs ju inte längre. Söker nu en ny hårprodukter med värmeskydd som gör håret mer glansigt utan att tynga ner. Vad är era bästa tips?💆🏽‍♀️
Denise
Beauty Beginner
10/02/24-07:26
Lite 90’s talet baddie sminkning
Lite 90’s talet baddie sminkning
Maja
Beauty Beginner
10/02/24-04:18
Mitt hår känns livlöst och frissigt. Någon som har förslag på vad man kan göra för att få det att kännas lite friskare? Provat vitaminer oljor och olika leave in men känns inte som något funkar.