/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Bedur
Beauty Pro
11/02/26-12:43
Love is all you need, det kan vara många olika definitioner av vad det innebär. När det kommer till skönhet och smink är att sminket jag använder är bra för mig. Eller att köpa nytt smink ger mig en typ av kärlek. Att se andra personer lägga upp och dela med sig av sina favorit produkter och vad som funkar för dom kan göra mig glad. 🩷🧘🏽‍♀️
Love is all you need, det kan vara många olika definitioner
matildasglow
Beauty Star
11/02/26-11:14
50% på Björn Axén just nu! Sugen på att handla nåt, vilken är din favorit från Björn Axén? 😍
50% på Björn Axén just nu! Sugen på att handla nåt, vilken
Ewa
Beauty Pro
11/02/26-10:50
Hej alla fina! Snart ska jag på rockabillyfest och tänker att det är ju ett måste att göra en snygg vinge med eyeliner. Vad är ert bästa tips och tricks för att få det snyggt och riktigt "rockabilly"? :)
Epic Ink Liner Waterproof 01 Black
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Nikki
Beauty Pro
11/02/26-09:51(redigerad den 11/02/26-09:52)
KÄRLEK - kan få dig att sväva! 🪂 På bilden Pear Inc EdP från Juliette Has A Gun. Saftigt päron, en ren, fräsch och krispig doft med mysk och amber i basen. En riktigt härlig sommardoft! 🍐
KÄRLEK - kan få dig att sväva! 🪂   På bilden Pear Inc EdP
Pear Inc. Eau de Parfum 7,5 ml
Nikki
Beauty Pro
11/02/26-09:08
A walk down memory lane... Varumärken och produkter vi saknar. Dessa var några av mina favoriter från BUDGIE! 🩵💦💛✨️🤍 Kommentera gärna och berätta om någon produkt eller varumärke du saknar! 🥰 Eller gör ett eget inlägg!
A walk down memory lane...  Varumärken och produkter vi
Marina
Beauty Pro
11/02/26-07:25
Helt otroliga produkter använder de dagligen 💌🤪
Helt otroliga produkter använder de dagligen 💌🤪
Perlita
Beauty Pro
11/02/26-00:03
Igår testade jag Heatless curls med rods för första gången! Och wow vilket resultat!👀🔥 Använde mig utav Loreal Paris volymen mousse som inte jag kan tagga. Som mamma till en 2 månaders bebis så sparar jag så mycket tid med Heatless curls. Vad tyckte ni om resultatet? 💞
Mimmi
Beauty Pro
10/02/26-19:39
LOVE IS ALL YOU NEED ❤️ Min favorit doft från Hermes med doft av rabarber! Kylies winter kissed Blush! Och gloss från Gosh!
LOVE IS ALL YOU NEED ❤️ Min favorit doft från Hermes med