/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Chuchu
Beauty Pro
30/01/26-16:28
återvinningsrunda med lite produkter som jag har blandade känslor för. Anastasia brow freeze har länge varit en favorit, men… insett att det finns andra, mkt bättre och billigare alternativ! Och denna har smält, fattar ej varför?! Någon som varit med om detsamma?! Maybelline erase concealern.. nej. Bara nej. Usch. Den ÄR inte bra. Tyvärr. Försökt tycka om den. Två ögonbrynspennor från NYX. Har alltid på lager för dom är så bra! Och en nyx matte primer som jag använde upp nu äntligen. Ingen superfavorit har det varit i hyllan!
återvinningsrunda med lite produkter som jag har blandade
Ewa
Beauty Pro
30/01/26-11:10(redigerad den 30/01/26-11:10)
Jag ääälskar ju verkligen läpprodukter och har en hel del hemma, men dessa är några av dem jag använder mest just nu. Kör ofta med läppenna när jag ska någonstans i kombination med läppstift/läppglans, men hemma blir det mest smuutis lipbalm. Dock kombinerar jag även smuuti med läppenna ibland. Jag har inte tålamod att tagga då inget av det man söker dyker upp. Lyckades med en av produkterna, men fel färg! Såå undrar ni ngt hojta kanske man kan skicka länk istället 🥰
Jag ääälskar ju verkligen läpprodukter och har en hel del
Jelly Job Lip gloss 02 Jelly Frost
Kristina
Beauty Pro
30/01/26-10:40
Känner mig äntligen som människa igen ifrån förkylningen och dessa fina fynd anlände igår (25% plus egen rabatt jag kunde använda på den) 💜👌. 🩵 BeautyAct Double Dew 🩵 Four Reasons Take Away Color 🩵 MONDAY Brunette 🩵 Sol de Janeiro Body Badalada Jag önska just dig en underbar fredag ❄️
Känner mig äntligen som människa igen ifrån förkylningen och
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Noah90
Beauty Pro
30/01/26-07:52
Beauty First Impression ✨ Mitt senaste köp från KICKS 🤍 Jag köpte den för ett tag sen men började använda den nu när vintern kom och huden blev väldigt torr. Första intrycket är att den är lite kladdig och tar tid att sjunka in. Den är oparfymerad men har ändå en svag nästan medicinsk doft 😬 Men huden känns återfuktad och mindre stram speciellt nu under kalla dagar. Inte en självklar keeper än men absolut en produkt som gör sitt jobb när huden behöver extra fukt ❄️
Beauty First Impression ✨  Mitt senaste köp från KICKS 🤍
Lipikar Balm AP+M 400 ml
Cassandra
Beauty Pro
29/01/26-20:24
Nya köp från Kicks! Fick bli i olika ordrar på grund av att olika lagersaldon. Men nu har äntligen blushen hittat hem till mig. Testade den snabbt nu innan jag skulle tvätta ansiktet och WOW! Förstår att många rekommenderat den. Valde färgen 06 då jag ville ha en ganska mjuk nyans. Vilket jag upplever att denna var på huden. Riktigt lätt att applicera och jobba ut! Sen är jag en av de som fått möjlighet att testa Paula’s Choice nya släpp 💜 Men då jag redan innan har en svag misstanke om att jag skulle gilla den och vill ge den en lång ärlig chans så passade jag på att även beställa den när Kicks hade bra erbjudanden. Men blir intressant när jag testat den i minst två veckor innan jag skriver en ärlig recension kring min upplevelse av den.
Nya köp från Kicks! Fick bli i olika ordrar på grund av att
CellularYouth Longevity Serum 30 ml
Make Me Blush Powder 23
ewahudterapeut
Beauty Star
29/01/26-20:09
Upplever att efter ha använt fransböjare och sen tar denna mascara 38° från Beauty Act, håller inte fransarna böjda. Blir raka direkt.
Upplever att efter ha använt fransböjare och sen tar denna
38⁰C Volume & Lenght Black
Sofia
Beauty Pro
29/01/26-18:04
Mitt senaste köp från Kicks! Mitt puder tog verkligen slut IDAG så det behövdes nytt. Och så fortsätter jag testa volym-/texturspray, denna gång från Color Wow. Håll tummarna för att detta är the one! 🤞🏼
Mitt senaste köp från Kicks!  Mitt puder tog verkligen slut
Infinity Filter Deep
Style On Steroids - Performance Enhancing Texture Spray 250 ml
Nikki
Beauty Pro
29/01/26-14:16
Resultatet av en kaffe och 5 minuters dagdrömmeri... 🤗 Gyllene ljus, skimmer, turkost och solvarm hud.
Resultatet av en kaffe och 5 minuters dagdrömmeri... 🤗
Dylan Turquoise Pour Femme Eau de Toilette 30 ml
The Ritual Of Karma Shimmering Body Oil 100 ml
The Ritual Of Karma Foaming Shower Gel 200 ml