Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdMakeupSkincareBeautyhackMaskPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Isabelle
Beauty Star
08/02/24-08:02
Alltså jag måste bara dela med mig om min senaste investering.. ögonfransböjaren från Shiseido 🥹 Jag har velat såå länge om det är värt det eller inte. Tänkte att ”aa men alla fransböjare är väl lika bra?” NEJ !!! Mina fransar har alltid åkt ner direkt efter böjning och aldrig stannat uppe, trott att det varit mina fransar det är fel på. Men kan säga att detta är den bästa beautyprodukten jag äger atm 🥹 Så funderar ni på att köpa den.. slå till!!!
Alltså jag måste bara dela med mig om min senaste
Love
Beauty Pro
08/02/24-07:57
Min absoluta favorit primer va Budgies pre makeup Primer mask men den har ju tyvärr utgått nu och min är snart slut... nån som har ett tips på en liknande primer??
rim.abdennour02
Beauty Star
08/02/24-07:54
Hej! Jag undrar om någon vet en blush puder som är lite mer röd istället för rosa? Haft svårt att hitta. Just nu kör jag på Estee Lauder blush och den funkar jätte bra! Sjukt pigmenterad. Däremot är jag nyfiken efter en röd.
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Jasmine
Beauty Star
08/02/24-07:45
Någon som kan tipsa om en bra concealer? Helst ska täcka mörka ringar under ögonen.
Någon som kan tipsa om en bra concealer? Helst ska täcka
Rebecca
Beauty Beginner
08/02/24-07:40
Nån som kan tipsa!!! Har provat alla mascaror men ALLA (känns det som )blir smuliga eller lägger sig under ögat Hjälp 🙏🙏
Nån som kan tipsa!!! Har provat alla mascaror men ALLA
Ss.00
Beauty Star
08/02/24-07:34
Skincare✨
Skincare✨
Love
Beauty Pro
08/02/24-07:32
Hej! Min nya favoritdoft är körsbär och undrar om ni har tips på parfymer som luktar mycket cherry? 🤩
Nadya
Beauty Star
08/02/24-07:31
Har någon testat? Vill gärna testa den då jag har varit inne på hårbeauty mycket under den senaste tiden ✨✨✨✨
Har någon testat? Vill gärna testa den då jag har varit inne