/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Morsal
Beauty Star
30/01/25-14:25

läppar

läppar
Color Riche Intense Volume Matte Lipstick 336 Le Rouge Avant-Garde
Virre
Beauty Pro
30/01/25-14:02(redigerad den 30/01/25-14:04)

Något jag förbrukar mycket av är handkräm, man skulle nog kunna kalla mig besatt 😅

Har handkräm i köket, vardagsrummet, sovrummer, hallen på väg ut och såklart även i handväskan och i bilen. Är en torris överlag och avskyr när det stramar på händerna.

En gammal favorit som jag alltid har hemma ör ACOs rich handcream, den år rikigt bra, återfuktar ordentligt men torkar ändå in snabbt. Dessutom bra pris på den. Så glad att det finns att hitta på fler ställen nu, som Kicks.

En ny handkräm för mig är Embryolisses, den var med i en julask som jag fick i julklapp. Den är också väldigt trevlig, den är fet och händerna blir lena och mjuka av den. Jag har bara sett den i liten storlek, men finns kanske i större, om inte så är den lilla perfekt att ha med i väskan.

Något jag förbrukar mycket av är handkräm, man skulle nog
Hand Cream Rich 75 ml
Cicalisse Hands & Nails Cream 30 ml
Jennifer
Beauty Pro
30/01/25-11:58

✨Nyhet från clinique✨ Någon som testat denna från clinique? ser så sjukt fin ut. Har clarins lipoil sen tidigare och gillar konsistensen på den.

✨Nyhet från clinique✨ Någon som testat denna från clinique?
Pop Lip & Cheek Oil 4 Black Honey Glow
Suggested missionSe alla
Var snabb!
Budget vs. Lyx 👑
15
Cissi
Beauty Star
30/01/25-10:56

Lila cut crease med rhinestones.

Lila cut crease med rhinestones.
Jabeen
Beauty Pro
30/01/25-09:59

Hi everyone, I would like to share my recent purchase at KICKS a very budget friendly purchase on 25% discount ❤ My two favorite foundations for daily usage from Maybelline and IT Cosmetics.

Hi everyone, I would like to share my recent purchase at
Your Skin But Better CC+™ SPF50+ Travelsize Medium
Fit Me Luminous + Smooth Foundation Classic Ivory
Nikki
Beauty Pro
30/01/25-09:56

🌸 PRADA Paradoxe 🌸

PRADA lanserade 2022 den otroligt populära originaldoften Paradoxe EdP.

Året efter kom Intense som är lite tyngre och med viss jordighet från doftnoten mossa.

Förra året fick de sällskap av Virtual Flower som är en lite lättare, fräschare och mindre söt flanker än originalet.

Den har inte fått så mycket uppmärksamhet men jag tycker den är värd att provdofta om man är ute efter en ny vår-och sommardoft.

Har ni provdoftat PRADA Paradoxe Virtual Flower EdP?

🌸 PRADA Paradoxe 🌸  PRADA lanserade 2022 den otroligt
Paradoxe Virtual Flower EdP 50 ml
Paradoxe EdP 50 ml
Paradoxe Intense EdP 90 ml
Nathalie
Beauty Pro
30/01/25-09:41

Mitt senaste-ish köp

När jag var i butik senast kom jag hem med ett nytt läppstift från MAC. Börjar nästan (bara nästan) känna att min kollektion av läppstift snart är komplett. De nyanser jag vill ha men inte köpt är liksom så otroligt lika något läppstift jag redan har och jag får väl inse att man rimligen inte kan ha hur många läppstift som helst.

Den här gången blev det iaf Macximal Silky Matte i färgen Keep Dreaming

Mitt senaste-ish köp   När jag var i butik senast kom jag
Macximal Silky Matte Lipstick Keep Dreaming
Sofia
Beauty Pro
29/01/25-23:58

Tips! Har sett att många är sugna på LHs nya Artistick och det är nu 20 % rabatt på dem. 👀

Jag har färgen Muse som är helt perfekt på mig och beställde nyss även Canvas. 😍 Rekommenderar till alla!

Tips! Har sett att många är sugna på LHs nya Artistick och
Artistick Blush Muse
Artistick Blush Canvas
Artistick Blush Stroke
Artistick Blush Splash
Artistick Blush Sketch