/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Linn
Beauty Pro
15/11/25-16:50

♻️Återvinning♻️

Krämerna från Normal var inget för mig. Balsamet har jag en ny som ska påbörjas, likaså Weleda Skin Food.

♻️Återvinning♻️  Krämerna från Normal var inget för mig.
Elvital Hyaluron Plump Hair Conditioner 200 ml
Skin Food 75 ml
Irena
Beauty Pro
15/11/25-15:55

Black week har levererat och ätit min plånbok 🤣 men här är någr fynd jag lyckades göra på andra sidor än Kicks. Bland annat tonern och cleansern från Exuviance för 529 istället för 800, Cosrx serum för 142 och mina favoritmaskaror för 185 kronor styck istället för 320/370. Blev även lite nya borstar då det verkligen var dags.

Black week har levererat och ätit min plånbok 🤣 men här är
The Niacinamide 15 Face Serum 20 g
LASHTOPIA Mega Volume Mineral-Based Mascara Black
Lash Idole Mascara Set
Deep Clean AHA Cleanser 212 ml
HydraPrep pH Balance Toner 200 ml
Everyday Essentials Gift Box
Translucent Hydrating Setting Spray Ultra - Blur 100 ml
Maysen
Beauty Pro
15/11/25-15:23(redigerad den 15/11/25-15:23)

Precis hämtat ut min test produkt. Så nöjd! Ska bli super kul att testa en ny curl creme❤️😍

Precis hämtat ut min test produkt. Så nöjd! Ska bli super
Curl Crème 236 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Seda
Beauty Pro
15/11/25-13:23

Budgetfavorit som alltid levererar! Måste bara tipsa om min älskade Amor Amor från Cacharel! Den här har hängt med mig länge och jag blir alltid påmind om varför jag älskar den varje gång jag använder den. Doftar fräscht, romantiskt och känns mycket lyxigare än priset

Budgetfavorit som alltid levererar!  Måste bara tipsa om min
Amor Amor EdT 30 ml
Nova
Beauty Star
15/11/25-11:50

Min look of the day! Varit hos min frissör som alltid använder Olaplex fantastiska produkter i mitt hår. Tippsar även om att köpa hem olaplex produkter för att få salongkänslan hemma!

hoppas alla har en fin dag!

Min look of the day! Varit hos min frissör som alltid
No.7 Bonding Oil 30 ml
No.5 Bond Maintenance 1000 ml
No.4 Bond Maintenance 1000 ml
Maysen
Beauty Pro
15/11/25-11:44

Beauty önskningar🎅🏻🎄 Här är en del av min önskelista. Vad har ni för beauty önskningar?😍❤️

Beauty önskningar🎅🏻🎄 Här är en del av min önskelista. Vad
Malaze
Beauty Pro
15/11/25-09:05

Dags att återvinna plast, glas och papper. Det har gått så lång tid och nu är det tillbaka till rutinerna.

Dags att återvinna plast, glas och papper. Det har gått så
The Ritual of Ayurveda - Medium Gift Set 2025
Revitalift Filler 1,5% Hyaluronic Acid Serum 30 ml
Linda-Marie
Beauty Pro
15/11/25-08:32

så mysig start på lördags morgonen! ☕✨💄@KICKS

så mysig start på lördags morgonen! ☕✨💄@136092963