/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Mimmi
Beauty Star
28/10/25-22:15(redigerad den 28/10/25-22:16)

Halloween-tips! 

Föräldraledig + dottern har höstlov. Så det finns tid för att halloween-preppa. Spindel målad på dottern med hjälp av ritmall och Urban Decay ögonskugga + med settingspray. Upplever att "teater-smink" bara kliar. Grym hållbarhet dessutom 

Naked 3 Eyeshadow Palette
Nora
Beauty Pro
28/10/25-21:14(redigerad den 28/10/25-21:20)

Min senaste emptie: Weleda skin food nourishing day creme.

Tycker den har varit helt okej, funkat bra men upplevde inte att gjorde något extra för mig tyvärr. Tycker om originalet bättre som ger mer fett och glow.

Nu åker förpackningen i återvinningen! ♻

Min senaste emptie: Weleda skin food nourishing day creme.
Skin Food Nourishing Day Cream 40 ml
Gabriella
Beauty Pro
28/10/25-20:08

Nu när kylan börjar smyga sig på märker jag direkt att håret blir torrare och mer frissigt 😩❄️ Ett tips jag verkligen vill dela med mig av är Kérastase Nutritive 8H Magic Night Serum 💫 Jag lägger i det på kvällen innan jag går och lägger mig och vaknar med så mycket mjukare, glansigare och mer återfuktat hår 🙌🏼 Perfekt för oss som kämpar med torrt hår under hösten och vintern 🧡

Nu när kylan börjar smyga sig på märker jag direkt att håret
Nutritive 8H Overnight Serum 90 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Nikki
Beauty Pro
28/10/25-18:30

Fina julkollektioner från Depend ⭐️❤️

Magical Times och Holiday Selection.

Fina julkollektioner från Depend ⭐️❤️   Magical Times och
O2 Magical Times 5208 Cupid Kiss
7day Holiday Selection 70141 Hot Chilly Cocoa
Mimmi
Beauty Star
28/10/25-17:06(redigerad den 28/10/25-17:06)

EMPTIES 

Förstår verkligen varför denna tonern gått viral.Galet bra återfuktning för min torra hy. Lämnar plats i badrummet för att testa en ny stjärna. Vilken ska jag satsa på? 🌟

Vegan Kombucha Tea Essence 150 ml
Chuchu
Beauty Pro
28/10/25-16:39

my first impression!

Okej men 😭✨ den här håroljan från Kérastase?? Håret blir så mjukt och glansigt utan att kännas tungt, och doften är to die for. Enda problemet: flaskan är SÅ svårfotad haha, den bara blänker hur jag än gör 😂📸💛

är bara inne på vecka två, så jag återkommer med en mer utförlig recension om en vecka eller två.. än så länge är jag iallafall bara positivt överraskad!

my first impression!   Okej men 😭✨ den här håroljan från
Elixir Duo Gift Box
𝓜𝓪𝓵𝓲𝓷
Beauty Pro
28/10/25-16:28

Men snälla nån 🥹🤍 Att jag älskar Oles lip treatment är ingen hemlighet! Och inte att det är min största last i livet heller! Eller nu ska vi kanske inte överdriva, men i alla fall i särklass den produkt jag äger flest av och ofta köper! Man kan liksom aldrig ha för mycket av Ole! Och denna, alltså wow! Älskar 🤍🩷

Men snälla nån 🥹🤍 Att jag älskar Oles lip treatment är
Nikki
Beauty Pro
28/10/25-12:34

Snart är det Fars Dag! 🩵💙

Min pappa föredrar fräscha dofter året om så denna favorit sedan länge från Versace kommer han få av mig i år. 🍋🌿

Snart är det Fars Dag! 🩵💙   Min pappa föredrar fräscha
Man Eau Fraîche EdT 50 ml