/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Kristina
Beauty Pro
20/10/25-08:26

I mitt badrumsskåp har jag mycket, men detta är en del 💗.

e.l.f. Holy Hydration! Makeup Melting Cleansing Balm Denna har jag tipsat om ett antal gånger. Den är så bra och smälter verkligen bort sminket. Innehåller hyaluronsyra, ceramider och peptider, vilket ger en hud som känns fylld med fukt och lämnar huden silkeslen och återfuktad. SÅ prisvärd och bra. 🌺

Naturie Hatomugi Essence Den har jag också tipsat om tidigare. jag fullkomligt älskar känslan på huden den lämnar. Den är dryg, prisvärd och underbar. En lotion med pärlkornsextrakt som återfuktar huden på djupet och håller den mjuk och smidig. Kan användas både i ansiktet och på kroppen. 💜

HICKAP Glow Monkey Setting Spray Radiant Finish Denna använder jag dagligen. Smälter samman makeupen och ger en strålande, glowig finish som varar hela dagen! 💗

I mitt badrumsskåp har jag mycket, men detta är en del 💗.
Hatomugi Essence 500 ml
Holy Hydration! Makeup Melting Cleansing Balm 56,5 g
Glow Monkey Setting Spray Radiant Finish 100 ml
Nikki
Beauty Pro
20/10/25-07:57(redigerad den 20/10/25-07:58)

I mitt badrumsskåp 🧴🤗

Några hårvårdsprodukter:

Torrschampo från Björn Axén med fräsch doft, Sunny Grapefruit - fräschar upp utan att håret blir stelt eller får en vit hinna.

Hårmask från Moroccanoil - återfuktande och mjukgörande med god doft.

Multispray från Joico - reder ut, ger glans, värmeskydd m.m

I mitt badrumsskåp 🧴🤗   Några hårvårdsprodukter:
Dry Shampoo 150 ml
Intense Hydrating Mask 75 ml
K-Pak ColorTherapy LusterLock Spray 50 ml
Ewa
Beauty Pro
20/10/25-07:47

mitt badrumsskåp!

just nu är det fukt som gäller för mitt ansikte.

dr.ceuracles toner återfuktar snabbt och sugs lätt upp i ansiktet.

Min favorit dagkräm är paulas choice youth-extending daily hydrating fluid. Trots sin lätta konsistens så återfuktar den bra, ger ett snyggt glow och ett stort plus är att den innehåller spf 50. Funkar superbra under sminket dessutom. Denna kommer jag definitivt köpa igen!

Min favorit på natten är Dr.ceuracles hydra reyouth night cream. Tjock och härlig konsistens och man känner verkligen hur mkt huden gillar all fukt den ger. Vill man ha lite extra så stryker man på ett tjockare lager. Kan dock kännas lite klibbig i ansiktet så brukar smörja mig ett bra tag innan jag ska sova så den hinner dras in ordentligt i huden.

mitt badrumsskåp!  just nu är det fukt som gäller för mitt
Hyal Reyouth Toner 120 ml
Resist Youth-Extending Daily Hydrating Fluid SPF50 15 ml
Hyal Reyouth Night Cream 60 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
liv1
Beauty Star
19/10/25-23:32

jag vad på kicks igår och luktade på denna parfymen från essential parfums, någon som har den eller annan doft och vet ifall den håller länge?

Divine Vanille By Olivier Pescheux EdP 10 ml
Nathalie
Beauty Pro
19/10/25-21:07

Senaste köpet från Kicks - hårprodukter när det var kampanj! Jag har nästan lite pinsamt lite hårvård så det har funnits några hål att fylla. Den högra inspirerades jag av Sofia att köpa!

Senaste köpet från Kicks - hårprodukter när det var kampanj!
Top Gloss Shine Spray 200 ml
Hydro Rush Intense Moisture Leave-In Conditioner 200 ml
Seda
Beauty Pro
19/10/25-19:21

Söndagsmasken från Origins

Söndagsmasken från Origins
loua
Beauty Star
19/10/25-19:06

Olaplex- Jag har blivit lite besatt av Olaplex serien men samtidigt lite confunderad av mängden produkter- Jag brukar använda dessa : 0 & 3 ihop en gång i veckan, balsam och schampoo så ofta jag behöver tvätta håret 2-4 ggr i veckan. Serumet varje dag. Hur gör ni andra och tycker du att serien är bra eller vad har du för åsikter? Vilken produkt tycker du är bäst om du fick välja en ?

Klicka på ett alternativ för att rösta
Vilken är din favorit Olaplex produkt & Varför?
2Bidrag
No.5 Bond Maintenance 1000 ml
No.4 Bond Maintenance 1000 ml
No.9 Bond Protector Nourishing Hair Serum 90 ml
No.0 Intensive Bond Builder 155 ml
No.5 Bond Maintenance Conditioner 250 ml
No.3 Hair Perfector 100 ml
No.0 Intensive Bond Builder 155 ml
No.4C Bond Maintenance Clarifying Shampoo 250 ml
Badrie
Beauty Pro
19/10/25-18:59

Denna parfymen använder jag ofta och får komplimanger varje gång jag har den på mig så jag vill tipsa alla där ute.

My Way Eau de Parfum Holiday 2025 Gift Set