Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Nikki
Beauty Pro
09/04/24-22:15
Om den bara doftar hälften så gott som den är vacker... Ny parfym från Chloé: Nomade Nuit D'Egypte EdP ⭐️💙
Om den bara doftar hälften så gott som den är vacker...  Ny
Louise
Beauty Beginner
09/04/24-20:33
Fixade lite vårfina fötter lagom till snöyran… att grunda med Essie All-in-One Top and Base Coat 13,5 ml skyddar naglarna toppenbra. Sen ett lager Essie gel couture på nagellacket så håller det perfekt i ett par veckor.
Fixade lite vårfina fötter lagom till snöyran… att grunda
Sofia
Beauty Pro
09/04/24-20:23
Nej men dra mig baklänges hörrni.. 😍 LH cosmetics släpper sin succé Sparkl i en ny färg – "Magic", en djup typ syrénlila med gulglitter. Jag tycker inte ens om lila men kommer nog köpa denna ändå för den är ju så fin! Speciellt på mörk hy tycker jag den är helt magisk. 😍 Bild från lhcosmetics på Instagram.
Nej men dra mig baklänges hörrni.. 😍  LH cosmetics släpper
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Joelle
Beauty Star
09/04/24-20:05 (redigerad den 11/04/24-09:41)
Om man tycker om den originala La vie Est Belle parfymen kommer ni även att tycka om Iris Absolu versionen av La Vie Est Belle. Denna doften är en strålande blomdoft med noter av mandarin och ett soligt fikonackord blandat med knoppar av svarta vinbär. 💕
Joelle
Beauty Star
09/04/24-19:52
Ni som inte har testat Urban Decays setting spray snälla gör det, personligen har jag använt All Nighter i några år nu och köpte även nyligen in All Nighter Ultra Glow som passar perfekt på matta make-up looks som behöver lite glow.
Joelle
Beauty Star
09/04/24-19:47
En av produkterna som jag vann var denna produkten från IT Cosmetics som jag starkt rekommenderar då den rengör på djupet samtidigt som den känns återfuktande. Denna produkten kommer jag absolut att köpa om när den är slut!😍
En av produkterna som jag vann var denna produkten från IT
Ida @creativenextraida
Beauty Pro
09/04/24-17:53
Senaste köpet✨ Inväntar en liten palette (som förhoppningsvis kommer imorgon) sen är de dags att sminka en massa!☺️
Senaste köpet✨  Inväntar en liten palette (som
Pernilla
Beauty Star
09/04/24-16:58
 Rénergie H.C.F. Triple Serum innehåller hyaluronsyra, C-vitamin + niacinamid och ferulinsyra.
 Rénergie H.C.F. Triple Serum