/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Nora
Beauty Pro
02/09/26-11:03(redigerad den 02/09/26-11:05)

En riktigt bra nattmask! Denna har jag använt slut på och kan varmt rekommendera.

• Återfuktande, huden känns mjuk och “bouncy” på morgonen, precis som namnet lovar
  • Snäll mot huden, inga irritationer, funkar fint även för känslig hy
  • Stor förpackning, 80 ml räcker länge, bra värde för pengarna
  • Innehåller hyaluronsyra & rice ferment – känns lyxig i konsistensen

Perfekt för den som vill vakna upp med pigg och återfuktad hud.

No7 Good Intent Bouncy Jelly Mask
Bouncy Jelly Mask
𝓜𝓪𝓵𝓲𝓷
Beauty Pro
02/09/26-08:43
Nerma
Beauty Pro
02/09/26-07:57

Billig, enkel och sååå bra! 😍 Balea Magic Fairytale duschtvål doftar underbart och är en riktig liten budgetfavorit. Man behöver verkligen inte alltid betala mycket för en produkt man älskar. 💕✨

Min budgetfavorit 🧼✨
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Nerma
Beauty Pro
02/09/26-07:51

Från beauty-kaos till ordning! 😅✨ Det var verkligen dags för en liten Beauty Reset. Nu har alla mina favoriter fått sin plats – och självklart står parfymerna längst fram. 😍🌸

Beauty Reset ✨ Före & Efter
Linn
Beauty Pro
02/09/26-07:13

Nu är det dags att återvinna dessa förpackningar från mina senaste inköp!

♻️Återvinning - förpackningar♻️
Linn
Beauty Pro
02/09/26-05:54

Nu har jag shoppat för mycket och efter att jag köpte två YSL-krämblush igår bestämde jag mig för att inte köpa några skönhetsrelaterade produkter resten av månaden. Får se hur det går! 😂

🚫Köpförbud🚫
Hogge
Beauty Pro
02/09/26-04:25(redigerad den 02/09/26-16:22)

Inte många sminkborstar som använts under semestern men desto fler hårborstar. Sminkborstarna rengör jag med vanlig hårdtvål + minisilikonmatta och till hårborstarna kör jag detoxshampoo + silikon-gummiborste. Billigt men framförallt effektivt!

Även paden till fransböjaren byttes. Brukar byta någon gång/år och när man bytt blir den som ny. 🤩 Jag fönar min fransböjare för att få bättre hållbarhet på böjen men tror även att det påverkar hållbarheten på gummit/silikonen. Tur att man kan byta bara padsen och slipper köpa ny fransböjare. Det om något är budgetfavorit! ♻️🤑💸

Beautyreset 🧼✨️
Eyelash Curler
Eyelash Curler Pads
Glow Brush Matte Black Travel Size
Powder Puff
Susanne
Beauty Pro
02/09/26-03:13

Ett duschmousse som tagit slut. Kommer att köpa igen.

Återvinning ♻️
Homme Shower Foam 200 ml