/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Nerma
Beauty Pro
08/09/26-18:06

Man behöver inte alltid betala mycket för bra hårvård! 😍✨ Den här har blivit en riktig budgetfavorit för mig. Håret känns mjukt, glansigt och välvårdat efter tvätt – och priset gör den ännu bättre. 💕 En produkt jag gärna använder om och om igen!

💰 Min budgetfavorit för håret
Nerma
Beauty Pro
08/09/26-18:03

Lite ordning kan göra så stor skillnad! 😍 Från ett litet beauty-kaos till en organiserad parfymhörna där mina favoriter äntligen får stå i centrum. 💕✨ Vilken känsla – nu vill jag nästan bara sitta och titta på hyllan. 😂🌸

✨ Från kaos till parfymdröm ✨
Totta
Beauty Pro
08/09/26-18:02

Nu var det länge sen jag var tonåring men en doft som fortfarande ligger mig varmt om hjärtat är faktiskt denna. The OG Britney Spears Fantasy.

Alltså MY GOD vad den slänger gamla minnen i ansiktet på en, inte så kloka val, klibbiga dansgolv och hemska mornar dagen efter... men OJ som man har levt med dsnna parfymen.

Fantasy Eau de Parfum 50 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Nerma
Beauty Pro
08/09/26-17:59(redigerad den 08/09/26-17:59)

Den här BOSS-doften står högt upp på min önskelista 😍🌸 Jag har fått testa den och blev verkligen nyfiken på mer. Elegant, feminin och precis min stil. Kanske blir den nästa parfym i min samling! 💕✨

✨ På min önskelista – BOSS ✨
Elle
Beauty Pro
08/09/26-17:12(redigerad den 08/09/26-17:12)

Tänkte snart köpa ny ögonkräm så behöver lite i input! Jag funderar på denna: Clinique Smart Clinicial Repair Wrinkle Correcting Eye Cream. Har inte haft den innan men har haft en från tidigare smart-serie, vad tycker ni som testat den här?

Top on my wish list ✨️
Smart Clinicial Repair Wrinkle Correcting Eye Cream 15 ml
Nora
Beauty Pro
08/09/26-16:01

September - Björk & Berries En doft som verkligen luktar höst, varm, lite gammaldags och härligt unisex. Den har en klassisk känsla som påminner om äldre dofter, på ett positivt sätt. Hållbarheten är också riktigt bra och doften sitter kvar länge på huden.

Kul dessutom med ett svenskt märke som gör något med så tydlig egen karaktär. Jag skulle absolut kunna köpa den igen och rekommenderar den till den som gillar lite mer klassiska, höstiga dofter. 🍂

Emptie
September Eau de Parfum 50 ml
Meryem Hassek
Beauty Pro
08/09/26-15:11
Sreeja
Beauty Pro
08/09/26-13:13

empty ill forever repurchase, have an back up

Recycling
Madagascar Centella Hyalu Cica Silky Fit Sun Stick SPF50+ PA++++ 20 g
Hyalu-Cica Water-Fit Sun Serum 15 ml