/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Dragana
Beauty Pro
02/11/24-20:38
Elwira
Beauty Star
02/11/24-20:30 (redigerad den 02/11/24-20:31)
Tips!! Gillar du dofter som inte är för starka så tipsar jag om denna❤️ Somrig doft som doftar ”utomlands” ☀️ Det är jätte svårt att förklara doften men här har jag kopierat från KICKS beskrivning:  TOPP:  leite de coco varm sand  HJÄRTA: solar tuberose, ylang ylang BAS: krämig vanilj, amberessens  Du kan spruta den över hela kroppen + håret och den doftar verkligen så gott och håller hyfsat länge 😍
Tilda
Beauty Star
02/11/24-20:07
Vilken är den bästa primern??✨
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Tilda
Beauty Star
02/11/24-20:07
Vilken puder Bronzer ska man köpa??✨
Tilda
Beauty Star
02/11/24-20:06
Vad är era bästa tips för hur man ska få sminket att hålla hela dagen?❤️ help a girl out🙏🏻
Tilda
Beauty Star
02/11/24-20:05
Rekommenderar verkligen det här serumet från Cosrx! Har räddat min aknebenägna och känsliga hud:)
Tilda
Beauty Star
02/11/24-20:04
Vad tycker ni om snail mucin från Cosrx? Är det värt att köpa?
alma.tussilago
Beauty Star
02/11/24-20:04
Vilken bronzer är den bästa? Velar alltid när man ska beställa en ny🫣