Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdMakeupSkincareBeautyhackMaskPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Melak
Beauty Star
02/08/24-12:06
Jag har lockigt och tjockt hår. Har ni tips på vad jag kan använda till hår som är slitet pågrund av mycket hårfärg och plattning?😩
Saga
Beauty Star
02/08/24-12:03
Hej, är det någon som har tips för en bra nattkräm för normal hud? :)
Bahia
Beauty Star
02/08/24-12:02
Verkligen finaste ögonskuggorna som finns!!😍😍 Nars Orgasm Rising
Verkligen finaste ögonskuggorna som finns!!😍😍 Nars Orgasm
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Hanna
Beauty Star
02/08/24-11:58
Hej! Jag älskar verkligen Valentino parfymerna, speciellt Valentino umo born in roma och Valentino donna! Bomba gärna med tips på parfymer som är i samma stil som ni gillar!😍
Florentina
Beauty Star
02/08/24-11:54
Någon som testat Morphe’s ögonskuggor och vet ifall de är bra? Alternativt om någon har tips på andra ögonskuggspaletter med kalla neutrals 👀🌸
Någon som testat Morphe’s ögonskuggor och vet ifall de är
Viyan
Beauty Star
02/08/24-11:52
Hej tjejer! Kan ni ge mig tips på produkter som hjälper till med rosacea acne💋
Anabela
Beauty Beginner
02/08/24-11:52
Tips på bra foundation som täcker och är matt? Känslig kombinerad hy
Marie
Beauty Star
02/08/24-11:49
Heej behöver STOR hjälp, min hy är så fruktansvärt torr och inget verkar funka, har testat COSRX men tycker inte det hjälper så mycket 😭