/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Linn
Beauty Pro
23/05/26-08:46

Ännu en settingspray som tagit slut! Den här är jättebra och ger en glowig finish. Den håller sminket på plats hela dagen. Jag kommer att köpa den igen! Jag tror jag använder för mycket settingspray! 😂

♻️Återvinning - emptie♻️
Ready Set Fix 100 ml
Wilma
Beauty Pro
22/05/26-13:40

Köpte denna ögonfransböjare från kicks och den fungerar utmärkt för priset, är en budgetvänlig böjare för folk som mig som är lite broke. Den drar inte av mina fransar och fungerar bra generellt!

Senaste köpet från kicks
Eyelash Curler
Emma
Beauty Pro
22/05/26-13:26(redigerad den 22/05/26-13:55)

Den här sminkplattan som jag köpte från Shein har verkligen blivit ett riktigt beauty hack för mig. Jag har sett många kända makeupartister använda liknande och beskriva dem som ett väldigt smart verktyg, särskilt när det gäller att undvika att använda för mycket produkt. Istället för att applicera produkten direkt lägger jag en liten mängd på plattan, arbetar in den med en borste och applicerar sedan i ansiktet. Det gör det mycket lättare att kontrollera mängden produkt och ger ett mer naturligt resultat.

När jag själv började använda den märkte jag skillnad direkt och blev mer säker på hur mycket produkt jag faktiskt behöver till en sminkning. Här är för och efter bilder på när jag tvättade plattan.✨💕

✨ Beauty Reset
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
𝓜𝓪𝓵𝓲𝓷
Beauty Pro
22/05/26-11:50

Passade på att fylla på lite favoriter som var slut när Kicks hade erbjudande. Som det kliade i fingrarna att klicka hem mer 🫪 Men jag stod emot; och hitintills har Project Pan funkat. En ut & en in 😍😍

Mitt senaste köp på Kicks 🌻
Densifique Bain Densité Shampoo 250 ml
Laque Noire Hair spray 300 ml
Susanne
Beauty Pro
22/05/26-09:09

Första gången jag testar en produkt från Rituals serie Amsterdam o denna doftar så gott, kommer absolut att köpa igen o även andra produkter i serien 🤩

Återvinning ♻️
Mariam
Beauty Pro
22/05/26-08:18

CeraVe moisturiser en måste i badrumskåpet. kommer köpa den igen.

Till återvinningen
Moisturising Lotion 236 ml
Kristina
Beauty Pro
22/05/26-08:02

🌸 Dagens look med dagens citat 🌸 Önskar dig en underbar fredag 🤗

“The only time you fail is when you fall down and stay down.”

😍 Clarins Double Serum Foundation

😍 Morphe Cheek Thrills Multi-Finish Face Trio i färgen Wine & Dine

😍 BeautyAct Full Effect Mascara

😍 Zadig & Voltaire This Is Her! EdP

😍 GUERLAIN KissKiss Bee Glow Lip Balm