/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Nikki
Beauty Pro
27/06/24-09:50

💧🌞 Svettiga dagar i stan 🌞💧

Älskar face mists för att kunna svalka och fräscha upp huden under långa varma dagar.
Har haft flera favoriter från bl a BUDGIE och SKIN TREAT men nu har de alla tagit slut och dessutom utgått.

Vad använder ni?

Funderar på denna återfuktande och uppfriskande ansiksmisten från Lumene. Både prisvärd och vegansk. Någon som testat?

💧🌞  Svettiga dagar i stan  🌞💧  Älskar face mists för att
Charlotte
Beauty Pro
27/06/24-09:32

Mitt senaste köp blev denna body lotion från Biotherm. 🙂✨️

Linn
Beauty Star
27/06/24-05:22

En otrolig midsommar med massa sol! Då behövs det solkräm!! Viltigt att alltid ha solkräm, även på vinten. Men viltigt på sommaren att applicera ofta! Även viktigt att ha solskydd i ditt hår eftersom vi vill skydda det från solens strålar! After sun är en stor favorit, luktar otroligt, kylande, och förbättrar brännan

En otrolig midsommar med massa sol! Då behövs det solkräm!!
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Pion
Beauty Pro
26/06/24-18:56 (redigerad den 26/06/24-19:22)

Dina bästa och sämsta köp - läppar?

Ibland känns ett köp bara super bra för att man längtat så mycket efter det.
Ibland växer det fram med tiden när man märker hur mycket eller lite man faktiskt använder produkten.

Jag ville mest ha Tom Ford's Soleil Lip Blush för den är så snygg. Sen är den helt ok.
Mest besviken blev jag på Clinique Almost Lipstick Black Honey, kändes inget speciellt.
Mest använt och överraskande bra är Weledas Skin Food lip balm. Billig och sååå återfuktande. Älskar att applicera den.**
Och mest nyfiken är jag på Hourglass läppstift/balsam.

**Dina bästa och sämsta köp - läppar?**  Ibland känns ett
Nikki
Beauty Pro
26/06/24-09:56

Färgstarka naglar 💅🎨

Från att mest ha haft nudefärgade nagellack...
Jag är kär i Atelier Rouge Summer Festival Collection.
Jättefina, färgstarka och med mycket lyster. Sitter bra också.
Med på rean och har man tur kan det nog fortfarande vara möjligt att hitta något i butik.

Färgstarka naglar 💅🎨  Från att mest ha haft nudefärgade
Nikki
Beauty Pro
26/06/24-09:26

En riktig BeautyAct favorit 🥰

Iconic Blush Kit är en blushpalett med fyra rikt pigmenterade blush i både skimrande och matta färger, från rosa till persikofärgat. 🌸🍑

Så otroligt användbar både till kinder och ögon. Lyxig förpackning med stor spegel.

Den är parfymfri och 100% vegansk.

Just nu dessutom på erbjudande, KICKS Club 20%.

Rekommenderar verkligen att testa denna i butik nästa gång! Även bra som present då det inte lär finnas någon som inte gillar eller passar i någon eller några av färgerna. Från kall rosa till varm terrakotta.

En riktig BeautyAct favorit 🥰  Iconic Blush Kit är en
Nikki
Beauty Pro
26/06/24-08:56

NICE PRICE!!! på KICKS 😃

Så bra, och ännu bättre när jag hittar flera av mina favoriter bland de utvalda produkterna! 🥰

NICE PRICE!!! på KICKS 😃  Så bra, och ännu bättre när jag
Nikki
Beauty Pro
25/06/24-19:58

Kommer den "nya" trenden Boyfriend Blush i själva verket från trendsättande Prinsessan Diana?

Boyfriend Blush -
en naturlig och rodnande look där rouget appliceras där det naturligt skulle dyka upp efter utomhusaktiviteter eller träning.

Looken sägs föra tankarna till sportiga killar, med inspiration av prinsarna William och Harry som unga.

Måste erkänna att jag stör mig lite på namnet då tjejer väl också blir rödmosiga (och svettiga) av träning. 😅

Kommer den "nya" trenden Boyfriend Blush i själva verket