Kicks shop picto Till KICKS.se
Hem
Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Följ de kategorier som du är intresserad av, för att inte missa det senaste snacket! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Alla MakeupSkincareHairPerfumeNailsLipsTolka LookenGlowMorningroutineNightroutineAcneRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganBeauty TesterBeautyhackMogen hud
Senaste
Maria
20/04-09:48
Hej hej! Någon här som vet vilka ingredienser som krockar med varandra när man använder flera olika produkter? 😅 tänker mest i hudvård. Finns det något som krockar med retinol tex?
Se mer
Amanda
19/04-22:45
Hellu 💕 Någon som har ett bra tips på en primer som minskar porerna och INTE är silikonbaserat?😅
Se mer
Saga
19/04-20:19
Älskar att testa nya eyeliners! 3ina i färgen 575. Älskade kvalitén på själva penseln men hoppades på en mer brun färg då denna nästan ser svart ut. Men annars glatt överraskad 😯
Se mer
Vanilla Icy
19/04-19:41
Easter deal unboxing 🐣 First time try Filorga
Se mer
Frida
19/04-17:43
Hej. Någon som testat Chloé parfymerna, vilken rekommenderar ni? 🥰
Se mer
Tova
KICKS-anställd
19/04-14:40
Vad kallas tekniken? Letar inspo till nästa besök hos nagelterapeuten och undrar om någon vet hur man får till den här looken? Ser lite ut som jellybeans 🍬och liksom transparent 😀
Se mer
Sofia
Beauty Brands Ambassador
19/04-14:37
Vill du ha ett serum som ger glow, fukt och stärker din hud? Då måste du prova Advanced Genefique Serum från Lancôme🤍✨ 🔳 Den passar alla hudtyper, åldrar och hudtillstånd - även känsliga! 🔳 Den stärker hudens mikrobiom. Vad är mikrobiomet? - Det är ett ekosystem av mikroorganismer som finns i hudytan. När den är i balans blir huden starkare och skyddas bättre mot yttre aggressioner. 🔳 Ingredienser: Pre -och Probiotikaextrakt, Hyaluronsyra och C-Vitamin.
Lancôme Advanced Génifique Youth Activating Concentrate Serum 30 ml
Lancôme Advanced Génifique Youth Activating Concentrate Serum 30 ml
Se mer
Matilda
19/04-12:02
Beauty Tester
Jag testade Anastasias Luminous Foundation! Denna lystergivande foundation ger ett naturligt resultat utan något som helst glitter. Den lovar bl.a. att den passar alla hudtyper, inte ger flashback, inte oxiderar, är vattenresistent, och mycket mer! Mina förväntningar var höga... och kortfattat kan jag säga att jag tycker att produkten lever upp till vad den lovar. Den lägger sig otroligt fint på huden och håller sig hela dagen. Den passar utmärkt till torr hud men gillar du lyster kan jag tänka mig att denna foundation fungerar utmärkt till fler hudtyper! Den hjälper till att jämna ut min hudton, inklusive mina rodnader. Ingen flashback (som ni kan se på bilden nedan) och jag har inte upplevt att den oxiderar. Produkten är även vegansk och cruelty free! Luminous Foundation har fungerat utmärkt ihop med alla produkter jag testat den med. Att kombinera denna foundation med Anastasias Magic Touch Concealer ger verkligen en flawless finish! Som man förväntar sig av produkter från samma märke fungerar denna foundation även utmärkt ihop med resterande produkter från Anastasias sortiment! Det jag kanske älskar mest med denna foundation är hur otroligt byggbar den är! Jag kan välja att lägga ett jättetunt lager (jag personligen föredrar då att applicera produkten med en borste) för en supernaturlig finish, eller välja att bygga upp produkten till högre täckning (denna ger medium täckning). Den fungerar bra att applicera med både borste och fuktig svamp. Skulle jag rekommendera produkten? Ja absolut! Jag tror få som testar denna kommer att bli besviken. På min Instagram @beautiibymd (https://www.instagram.com/beautiibymd/) kan ni hitta fler bilder och videor när jag använder produkten!
Anastasia Luminous Foundation 110C
Anastasia Luminous Foundation 110C
Se mer