/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Kristina
Beauty Pro
05/06/26-14:27

Tusen tack för den fina vinsten [@KICKS] 💖💖💖 Så fint att få detta 😊

Vinst 🥰
Rise and Shine Brightening Kit 50 ml, 30 ml, 50 ml
Linn
Beauty Pro
05/06/26-13:56(redigerad den 05/06/26-13:57)

Idag köpte jag detta! (Ej på KICKS!)

Två nya micellärvatten jag inte sett förut. En för torr hud och en för hudbarriären. Skin Food älskar jag att ha som nattkräm i ansiktet. Blev även borstar till ögonbrynen.

🤩 Shopping 🤩
Skin Food 30 ml
Mimmi
Beauty Pro
05/06/26-13:28

Mitt senaste köp från Kicks! Har använt dessa i ca 2 veckor och känner mig så räddad, inga blossande kinder och bara ett fåtal plitor, men det kan jag leva med! Min hy känns bättre än vad den gjort på länge! Jag beställde två små flaskor igen för ibland kan min hy strejka och så står man där med fulla flaskor igen som jag inte kan använda! Hoppas verkligen på dessa!

Mitt senaste köp från Kicks! Har använt dessa i ca 2 veckor
Calm Ultra-Gentle Cleanser 30 ml
Calm Rescue & Repair Intensive Moisturizer 15 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Irena
Beauty Pro
05/06/26-12:30

När jag såg att denna var nedsatt med 60% hos Lyko var jag bara tvungen att ha den. Måste nog vara den finaste dosan jag haft. vill liksom inte ens röra vid innehållet.

Detta är de nya highlightsen i kollektionen och jag valde copper caress (Fire rock på hemsidan) 🧡 ser fram emot att kunna testa den på riktigt.

Finally a diamond I can afford 💎
Starlight Glow CC Highlighter 3 Fire Rock
Mariam
Beauty Pro
05/06/26-07:20

Volume Million Lashes Panorama mascara från L'Oréal Paris är en volymgivande mascara som Separerar fransarna och ger volym och längd. Och ögon ser större ut och franserna ser längre ut. Den är perfekt och prisvärd.

Volume Million Lashes Panorama Mascara Brown
Bedur
Beauty Pro
05/06/26-06:20

ett måste denna sommar är denna foundation från Lumene! Jag har i flera år nu bara använt Lumene som bas och det funkar. Denna är specifikt för oss med oljigare och kombinationshy.

Efter ett träningspass med 23 grader ute sitter mitt smink fortfarande på plats😍

ett måste denna sommar är denna foundation från Lumene! Jag
Matte Oil-Control Foundation SPF20 3 Fresh Apricot
Kristina
Beauty Pro
05/06/26-05:42

Fredagens look går i LH Cosmetics anda 🥰

Vi kör dagens citat som jag har med mig överallt faktiskt. "Today is shaping tomorrow"

Taggar produkterna jag använt idag 💖 hoppas du får en underbar fredag. 🤗

Dagens look 💜
Shimmer Saga
Infinity Power Lash Soft Volume Mascara Black
Blomma Palette
Crayon Brown
Duo Dimension Element
Glow Monkey Setting Spray Radiant Finish 100 ml
Hair And Body Mist 90 ml
Mariam
Beauty Pro
04/06/26-22:20