/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Kristina
Beauty Pro
06/06/26-13:31(redigerad den 06/06/26-13:33)

SÅ mycket mer det fanns i Kicks butik än hemsidan. Himla synd att hemsidan inte har samma utbud. 😶‍🌫️

Fyndat LH Cosmetics och ångrar att jag intw köpte några fler...

🩷🩷🩷

Fynd i butik 🩷
Fantastick Topaz
Biggie Boss
Sotnosen
Beauty Pro
06/06/26-12:07

Mitt senaste köp på kicks Jag har köpförbud på smink nu men var på Kicks igår för att handla en present 💝 skulle köpa Isadora settingspray och Elf eyebrow pencil att ge bort 🎁 Såg då att reaborden inne på min lokala kicks var välfyllda och dom hade By Terry settingpowder vilket är det absolut bästa settingpowder jag nånsin använt ✨ nr 1 alla kategorier ❣️ Och så ligger det där på reabordet till 50% rabatt 😍 aja bye bye shoppingförbud 🤭🙈 detta var ju för bra för att motstå liksom 🙈🥰😅 nu ångrar jag mig bara att jag inte köpte fler, skulle köpt minst fyra känner jag!

Mitt senaste köp på kicks  Jag har köpförbud på smink nu men
The Matte Setting Spray 100 ml
Mini-To-Go Hyaluronic Hydra-Powder 8HA
Mini-To-Go Hyaluronic Pressed Hydra-Powder
Faqeeha Shaban
Beauty Pro
06/06/26-11:07

Jag är en riktig parfymälskare och har en stor samling med dofter för olika humör och tillfällen. Att upptäcka nya parfymer är en av mina största passioner. Bland alla mina flaskor har Dolce & Gabbana Devotion en särskild plats i mitt hjärta. Den är varm, söt och otroligt feminin en doft som alltid får mig att känna mig fin och välklädd.

Signaturdoft
Devotion EdP 100 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Amanda
Beauty Star
06/06/26-09:27
Seham
Beauty Star
05/06/26-22:56

hej jag är mycket intresserad av parfymer och vill dock testa några nya parfymer men vet inte vilka som är mest rekommenderade så jag undrar om någon har några bra rekommendationer,hade uppskattat det 🤗🤗🤗🤗

Seham
Beauty Star
05/06/26-17:12

Hej, Jag har använt så många mascaran i mitt liv och kunde inte hita bättre än isadoras The new dimenson mascara 01 black den håller för en lång period och ger dig de bästa fransarna du någonsin haft enligt mig, men om du vill ta reda på om den verkligen är bra så är det bäst att du testar den.

Wilma
Beauty Pro
05/06/26-15:43

Hej hörni! Skulle se om någon av er har bra tips på budget-vänliga moisturizers och spf att ha i ansiktet? Har nyss använt slut på min Bubbles Slam Dunk mousturizer som var bra men tänkte se om ni skulle rekommendera någon annan att testa? Annars är den någon jag kan tänka mig köpa igen. Spf har jag ingen aning om dock, har inte riktigt använt något annat än solkräm tidigare i ansiktet (inte för att jag gör det ofta heller, vilket också inte är så bra) Så skulle verkligen vilja höra era favoriter (helst inom en ganska låg budget eftersom jag inte har så många kort att spela med om ni förstår vad jag menar.)

Angelica
Beauty Pro
05/06/26-15:37

Jag köper dessa discovery test från Juliette has a gun lite då och då, älskar märket och tycker dessa är perfekt att ha med sig i handväskan.

Mitt senaste köp