/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Nikki
Beauty Pro
28/06/24-07:25

Lite smått och gott - KICKS köp!

Lite smått och gott - KICKS köp!
Linn
Beauty Pro
28/06/24-06:24

Der här nagellacket är från OPI och är köpt på rea för längesedan så antar att det inte går att tagga nu. Tycker det är fräscht med ljusa färger på sommaren.

Der här nagellacket är från OPI och är köpt på rea för
Veronica
Beauty Star
27/06/24-18:03 (redigerad den 27/06/24-18:05)

Fyndade på mn lokala Kicks idag 🤩
En Infinity Palette från Lh Cosmetics för 100 kr! Har varit sugen på den tidigare men inte kommit till skott, men priset var så bra nu att det var omöjligt att stå emot. Lh Cosmetics är ett av mina absoluta favoriter bland sminkmärken.
Köpte även en ny CC red correct från Erborian, då jag precis gjort slut på den illa tuben jag haft. Gucci Flora fick också följa med hem, helt ljuvlig sommardoft som det dessutom följde med gåva på köpet i form av en liten reseflaska. Supernöjd med mina köp 😍

Fyndade på mn lokala Kicks idag 🤩 En Infinity Palette från
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Pion
Beauty Pro
27/06/24-18:00 (redigerad den 27/06/24-18:01)

Mitt senaste köp var något av ett impulsköp, kanske beror det på det soliga vädret och att jag är rätt blek. Men efter att många har tipsat om denna mist var jag tvungen att testa. Och oj vilken trevlig doft och skönt att spreja på i denna värme. Tror nästan jag riskerar att överdosera så jag får se hur jag ser ut imorgon...

St tropez

Mitt senaste köp var något av ett impulsköp, kanske beror
Dylan
Beauty Star
27/06/24-16:22

Tips på bra kvalite av parfym med bas noter av bl.a. mandarin, grapefrukt, körsbär, marshmallow och mysk?
Oriana-PDM och Love dont be shy-K har jag ju redan så uppskattar andra tipser!

Nikki
Beauty Pro
27/06/24-12:37 (redigerad den 27/06/24-12:38)

Spännande naglar med OPI's Big Zodiac Energy Collection 🎆🎇

Denna kollektion är inspirerad av de 12 stjärntecknen och jag kunde ju inte hålla mig från att testa det trots att mitt tidigare nagellack inte ens börjat att skavas av. Det är liksom både fluoriserande och skimrande men det syns inte riktigt på mina foton men om man rör handen i solljus är det väldigt speciellt. Se andra bilden som jag tagit från hemsidan.
De är slutsålda online men på produktsidan så ser man att de flesta stjärnteckenfärger fortfarande finns i många av KICKS butiker.

Jag har målat med ett täckande nudefärgat lack under då detta inte är täckande. Riktigt nyfiken på hur det kan bli med t ex ett brunt eller vinrött under i höst. Men nu njuter vi av sommaren först. 🌞

Spännande naglar med OPI's Big Zodiac Energy Collection 🎆🎇
Nikki
Beauty Pro
27/06/24-10:08

⭐️🌞⭐️ A Summer Must-Have ⭐️🌞⭐️

The Ritual of Karma Shimmering Body Oil ger mjuk och skimrande hud med den helt ljuvliga Karma-doften av vitt te och lotusblomma.
Går snabbt in och känns inte fet och oljig på huden.

Har ni ännu inte testat den så gör det! 🥰

⭐️🌞⭐️  A Summer Must-Have  ⭐️🌞⭐️  The Ritual of Karma
Nikki
Beauty Pro
27/06/24-09:50

💧🌞 Svettiga dagar i stan 🌞💧

Älskar face mists för att kunna svalka och fräscha upp huden under långa varma dagar.
Har haft flera favoriter från bl a BUDGIE och SKIN TREAT men nu har de alla tagit slut och dessutom utgått.

Vad använder ni?

Funderar på denna återfuktande och uppfriskande ansiksmisten från Lumene. Både prisvärd och vegansk. Någon som testat?

💧🌞  Svettiga dagar i stan  🌞💧  Älskar face mists för att