Kicks shop picto Till KICKS.se
Hem
Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Följ de kategorier som du är intresserad av, för att inte missa det senaste snacket! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Alla MakeupSkincareHairBeach readyPerfumeNailsLipsTolka LookenGlowMorningroutineNightroutineAcneRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganBeauty TesterBeautyhackMogen hud
Senaste
Åse
05/30-07:17
Hej, jag kan inte leva utan Loreals True Match foundation.Har provat många andra men vänder alltid tillbaka. Att köpa den på kicks innebär färska varor och suverän personal! Och emellanåt himla bra pris också.
Se mer
Silvia Yura
05/29-21:04
Min första och bästa beautyhack är att använda svart eyeliner och mixa den med en mörk färg eyeliner på insidan av mina ögon. Den gör skillnaden utan att synas
Se mer
Camilla
05/29-18:00 (redigerat)
Mitt bästa beautyhack gå och ta en perfekt base treat ❤️ #beautyhack
Se mer
Mona
05/29-17:13
Tack KICKS och Beauty Talks!! 😍 Förra fredagen hade jag turen och lyckan att få vara med då KICKS Beauty Talks firade sin 1-års dag! ❤️ Så kul! Det var riktigt spännande och roligt. Det var mycket att ta in och det blev därför dåligt med bilder. Jag försökte vara "in the moment" istället och jag fick experthjälp både vad gäller doft och smink. Det var god frukost och trevligt att träffa er andra från communityn, samt KICKS-personal. Tack snälla KICKS för ett underbart event som lyfte och förgyllde min Stockholmsresa. 😘 Stor kram till er alla! 💕
Urban Decay Hydromaniac Tinted Glow Foundation 20 Fair Neutral
Urban Decay Hydromaniac Tinted Glow Foundation 20 Fair Neutral
Morphe X Nyane Fierce Fairytale Lipstick Trio Beyond Bold
Morphe X Nyane Fierce Fairytale Lipstick Trio Beyond Bold
Clinique High Impact Zero Gravity Mascara 01 Black
Clinique High Impact Zero Gravity Mascara 01 Black
BeautyAct Bright To Go Eye Shadow Limited Edition 2022
BeautyAct Bright To Go Eye Shadow Limited Edition 2022
Se mer
Annelie48
05/29-13:28 (redigerat)
Här kommer beautyhacks som är testade och forskade av mig, för jag älskar hudvård och hälsa! Jag är 48 år och min hy har aldrig sett bättre ut. Använder retinol, c vitamin, glycolic acid ( gärna inte så ofta på sommaren dock). Allt detta från The Ordinary. Bra ingredienser i och potenta. Solskydd från Evy, lätt på huden oparfymerad, bra under smink, love it! Använder Bareminerals mineral puder för att det är naturligt, vårdande och täckande, extra bra på sommaren då den naturligt skyddar mot solen också. Rengör ansiktet med CeraVe Cleanser som innehåller salisylsyra ceramider hyaluronsyra etc. Använder den ca 3 ggr i veckan och andra dagar något utan salisylsyra. Det är alltid bra att känna efter hur ens hud mår just då.Om jag vill bli brun vilket jag vill, lite så där fräscht brun, använder jag Marissa Carters BUS cocoa Brown. Den ger en fin brun ton. Jag duschar en gång i veckan inkl tvättar håret för att inte slita på huden och håret i onödan. Jag duschar bara hela kroppen oftare om jag ska till läkare dejt eller har svettats kopiöst. Annars tvättar jag varje dag förutom när jag ör hemma bara, armhålor, fötter och underliv. Och jag doftar rent och somrigt för jag är ren och gillar doften av Hawaiian Tropic tanning oil, då får jag känslan av sommar även på vintern. Underbar kokos doft! På kroppen efter dusch använder jag ekologisk hampafröolja tillsammans med Eterisk Rosmarinolja. Håller huden tajtare, förnyar och återfuktar och är BRA för huden. Hth lotion oparfymerad har räddat mina eksemiska torra händer tack vare dess enkla innehåll. Använder det även till ansiktet då och då, till kroppen fötter och hår topparna. Multiprodukt! Jag äter virgin olivolja varje dag, bra för huden och allt möjligt, dricker vatten, försöker sova tillräckligt, röra på mig, och så lite andra hacks men nu måste jag stoppa, annars blir det en bok av det här. Hejsvejs
Se mer
Sanna
05/29-12:11 (redigerat)
Mitt bästa och kanske lite tråkiga #beautyhack är SPF! Ditt framtida jag kommer tacka dig och min personliga favorit är Evys härliga och återfuktande mousse 🥂
EVY Technology Daily Defence Face Mousse SPF50 75 ml
EVY Technology Daily Defence Face Mousse SPF50 75 ml
Se mer
Victoria
05/29-11:39
Som en person med löjligt mycket och synliga porer, så är Clear Improvement Active Charcoal Mask det absolut bästa för hudvård. Sen jag hittade denna på Kicks så är min hy så fin och fördelen är att jag använder krämen 2 gånger i veckan bara ❤
Se mer
Victoria
05/29-10:36
Droppa i lite linsvätska i en mascara som håller på att torka ut så lever den lite längre! 😘
Se mer