/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Rebecca
Beauty Star
02/16/24-22:12
Älskar denna parfymen
Älskar denna parfymen
Anja
Beauty Star
02/16/24-22:09
Hej allihopa 😍 Någon som har tips på en ordentlig återfuktande kräm nu när man är extra torr?  Jag har tidigare använt mig av medik8 men tänker mig ett litet billigare alternativ. Kom med era tips!
Leen
Beauty Beginner
02/16/24-22:08
Bra och inte för dyr detox schampoo??😊
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Leen
Beauty Beginner
02/16/24-22:07
Hejj! Har någon kanske tips på läppennor som håller bra? Älskar de från nyx men de försvinner ju inom en timma tyvärr😅
Andrea
Beauty Star
02/16/24-21:24
Hej på er! Vilken är den bästa ögonfransböjaren för små ögon? Tycker liksom inte riktigt man kommer intill roten ordentligt på hela ögat med de jag testat...  - Dock har det aldrig funkat på mig ändå (lyckas jag få en böj är den borta innan jag hunnit ta fram mascaran), men nu har jag lärt mig att böja dem med en sked istället (haha, tips om ni orkar lära er för det blir faktiskt väldigt fin böj!), så vet inte om jag bara testat dåliga böjare eller om det är att metoderna funkar på olika sätt liksom 😅 Tar ju tyvärr lite längre tid att köra med sked, åtminstone innan man fått in vanan, så vore skönt att ha ett alternativ 😂
Jenny
Beauty Star
02/16/24-21:02
Denna står högst upp min önskelista just nu. En helt underbart fräsch men ändå lite djupare doft. Sitter på mig längre än många andra parfymer.
Elin
Beauty Star
02/16/24-20:53
God kväll! Jag klickade hem denna fondation från Fenty Beauty här om dagen. Inte hunnit prova den än, någon som har provat den? vad tycker ni? 🌸
ikkigreat
Beauty Star
02/16/24-20:04
Tips på återfuktande concealer med high coverage? Mina nuvarande är för creasar sig eller är för matte så det blir fläckigt.