/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Nathalie
Beauty Pro
23/12/25-11:25

🔴 Spoiler MACs och Glossgods julkalender 🔴

Lite vemodigt att det här är näst sista dagen att öppna julkalendrar. Det har varit en sån höjdpunkt under hela december!

Idag fick jag av Glossgods en duschkräm och av MAC eye patches vilket jag absolut inte visste att de ens har 😀

🔴 Spoiler MACs och Glossgods julkalender 🔴  Lite vemodigt
Linn
Beauty Pro
23/12/25-09:17

❄Layeringtips❄️

Prada Paradoxe edp + Carolina Herrera Good Girl edp

De har flera liknande doftnoter men Good Girl har lite mer djup och tyngd. Tycker de doftar härligt ihop!

Går ej att tagga båda.

❄Layeringtips❄️  Prada Paradoxe edp + Carolina Herrera Good
Paradoxe EdP 100 ml, Refill
Linn
Beauty Pro
23/12/25-09:02

Nu har jag använt Xlash i en vecka! Om tre veckor kan jag se om jag fått resultat. Är taggad! Ni som använt Xlash, hur fort såg ni resultat (om ni fick något)?

Nu har jag använt Xlash i en vecka! Om tre veckor kan jag se
Xlash Eyelash Serum 1 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Nikki
Beauty Pro
23/12/25-08:30(redigerad den 23/12/25-08:31)

Fina små "julaskar" med 20% rabatt! 🎁

Här kan man fynda så värt att jämföra pris och värde, se t ex Kylie's Blush Duo.

Värde 525 kr, pris nu 240 kr! 💸

Fina små "julaskar" med 20% rabatt! 🎁   Här kan man fynda
Virre
Beauty Pro
23/12/25-08:11(redigerad den 23/12/25-08:12)

Tips!

Om någon behöver uppdatera sina borstar så har LH Cosmetics ett hetl otrolgit erbjudande på sin hemsida nu. Hela deras borstkit med 8 borstar för 269 kr 🤩

Finns även massa andra erbjudanden på 70% rabatt på paletter, läppstift osv.

Tips!   Om någon behöver uppdatera sina borstar så har LH
Virre
Beauty Pro
22/12/25-17:57(redigerad den 22/12/25-17:58)

Indy Beauty 💚

Indy Beauty är ett nyt varumärke hos Kicks, sen några veckor tillbaka.

Jag har köpt direkt från IB egna webshop vid flera tillfälllen innan men den är nu nerstängd och produkterna återfinns istället hos Kicks. Fick mail från IB häromdagen att om jag skrev en recension på någon av deras produkter på Kicks hemsida och skickade in en bild på det, skullle IB skicka en present. Jag hade redan skrivit recension på flera av produkterna när de dök upp hos Kicks, bland annat på Recover Remedy Balm som är superbra. Så jag skickade en bild på just den recensionen och idag kom min present. Inte bara en utan två produkter skickade de! Hur generöst var inte det!? 🤩

Tonern har jag testat innan och gillar mycket, medans rengöringen är helt ny för mig. Blir roligt att testa den 😊

Indy Beauty 💚  Indy Beauty är ett nyt varumärke hos Kicks,
Peace Out Calming Toner 150 ml
Soft Hydrating Cleansing Mousse 150 ml
Recover Calm Remedy Balm 100 ml
Nikki
Beauty Pro
22/12/25-16:29(redigerad den 29/12/25-07:08)

Den vita inlinerns återkomst 👀🤍

Använder ni er av det gamla tricket från 90-talet?

90-talets trend: Vit eyeliner/inliner var ett starkt modefenomen under 90-talet och återuppstod som trend för några år sedan. Nu mer med fokus på att skapa en ljusare, piggare och mer "öppen" blick.

Varför vit inliner? Den ljusa färgen tar bort den naturliga röda tonen i vattenlinjen och får ögat att se större och mer alert ut. Som alternativ för en mjukare och mer naturlig look enligt många finns även beige inliners.

Bilder lånade från Isadora.

Ett val
Avslutad
Använder du ljus inliner?
17Bidrag
JA, föredrar beige65%
JA, föredrar vit12%
NEJ24%
Den vita inlinerns återkomst 👀🤍  Använder ni er av det
Inliner Kajal Waterline 56 Blonde
Alexa
Beauty Pro