/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Lana
Beauty Pro
10/12/25-08:23

🌸Look of the day🌸

🌸Look of the day🌸
Nordic-C Feel Good Glow Moisturizer Set
Wild Forces Volume Mascara Black
Lady Bold Em-Power Pigment Lipstick Brave <3
Lana
Beauty Pro
10/12/25-08:06

🎁 Julklappstips till min man 🎅🏼❤️ Jag har hittat den perfekta julklappen till honom MYves Saint Laurent Eau De Parfum setet. En lyxig, modern och varm doft med bergamott, apelsinblom och patchouli. Passar både till vardag och fest och resestorleken är perfekt när han är på språng. En elegant gåva till mannen jag älskar ❤️🎄

MYSLF EdP 40 ml Gift Box
Ida
Beauty Pro
09/12/25-22:21

❗️Spoiler alert från glossgods julkalender ❗️

Lucka 8 och 9. I lucka 8 gömde de sig ett pigment i färger hoarfrost och i lucka 9 gömde de sig en blandning mellan blush och highliter🥰

❗️Spoiler alert från glossgods julkalender ❗️  Lucka 8 och
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Nathalie
Beauty Pro
09/12/25-21:29

Julklappstips! Får tyvärr inte tagga allt då funktionen totalt ballat ur... Älskar gift boxes eftersom man får lite av varje och utgår helt utifrån vad jag själv ska eller skulle gett:

Till mamma - Clarins Soft Hands & Feet Gift Box

Till syster - Amika Mini Best-Sellers Set Gift Box

Till make - Versace Pour Homme Miniature Gift Box

Till morfar - Rituals Homme Medium Gift Set

Till mig själv 😂 - Byredo Mojave Ghost EdP 100 ml & Travel Leather Case Gift

Soft Hands & Feet Gift Box
Mojave Ghost EdP 100 ml & Travel Leather Case Gift Box
Nikki
Beauty Pro
09/12/25-21:19

Senaste KICKS-köpet 💜🖤

Och äntligen i en liten passande kartong och med emballage! ⭐️ Nöjd! 🤗

Senaste KICKS-köpet 💜🖤   Och äntligen i en liten passande
All Nighter Setting Spray 30 ml, mini
Nadila
Beauty Pro
09/12/25-21:01

litte nytt två st läppglans❤

står endå i kön och jag tänkte ja tar en bild 

Lumene – Lip Glow Oil Balm Trio e.l.f. – Squeeze Me More Lip Balm

Klicka på ett alternativ för att rösta
Vilken gillar du bäst ?
4Bidrag
e.l.f. – Squeeze Me More Lip Balm
Lumene – Lip Glow Oil Balm Trio
Båda är lika bra 👍
litte nytt två st läppglans❤  står endå i kön och jag tänkte
Sotnosen
Beauty Pro
09/12/25-20:26

Christmas is around the corner 🎅🏼❄️ Julen behöver inte vara perfekt utan den kan också vara lekfull och kreativ 💖 här har jag kört lekfulla naglar med julgrans-stickers 🎄 en enkel grej att göra som ändå blir lite rolig 😋 för att få det att hålla så grundar jag med underlack, sedan färgat nagellack och toppar med Seche vite och vips så är det klart!

Christmas is around the corner 🎅🏼❄️ Julen behöver inte
Nature Strong Rooting For Hue
Rebecka
Beauty Pro
09/12/25-19:27

Dagens enkla look, jag börjar äntligen känna att jag börjar komma in i att sminka mig mer eller mindre dagligen och jag känner mig så mycket piggare i mörkret 🤩

kan tyvärr inte tagga någon produkt då listan inte uppdateras utan det är samma produkter konstant.

Dagens enkla look, jag börjar äntligen känna att jag börjar