/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
A.M
Beauty Pro
04/12/25-20:38

ALLA TIPS MOTTAGES!

Akne-ärr som är så himla envisa! Jag får akne utbrott mellan oktober-maj. Väldigt skumt, så jag behöver tips på specifika produkter, ämnen som hjälper att bleka dessa fula mörka märken på mitt ansikte. Har testat tretonider och retinol men är superkänslig.

Mimmi
Beauty Pro
04/12/25-20:12

Mitt första intryck av MAKETHEMAKE Lipid Lip Balm var att det var precis lagom pigmenterat för att vara ett gloss! Det glider lätt över läpparna och känns härlig och inte klibbigt! Och ett fantastiskt pris!

Mitt första intryck av MAKETHEMAKE Lipid Lip Balm var att
Irena
Beauty Pro
04/12/25-19:09

En av sakerna som står högst upp på min önskelista - Initio Psycadelic love 💜

En tyngre doft, blommig, pudrig och lite kryddig. Denna och High Frequency är mina favoriter från märket.

En av sakerna som står högst upp på min önskelista - Initio
Psychedelic Love EdP 90 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Jess
Beauty Star
04/12/25-18:29

Vinter-tips för torr och känslig hy.

Vinter-tips för torr och känslig hy.
Ultra Facial Advanced Repair Barrier Cream 50 ml
Meryem Hassek
Beauty Pro
04/12/25-18:26

Jag utnyttjade erbjudandet vid mitt köp idag

Jag utnyttjade erbjudandet vid mitt köp idag
Jess
Beauty Star
04/12/25-18:26

Högst upp på önskelistan!

Högst upp på önskelistan!
Gloss Absolu Discovery Set Kerastase Gloss Absolu Discovery Set
Jess
Beauty Star
04/12/25-18:24

First impression! Ett köp jag funderat på länge, en bra hårmousse! Tyckte denna hjälpte stylingen att hålla, plus riktigt go doft.

Styling Mousse 300 ml
Jess
Beauty Star
04/12/25-18:21

Budget-tips! Denna brynpenna gör "hår-lika" strokes, tog litet tag att få in tekniken så att det blir tunna "strån" men funkar toppen nu!

Infaillible Faux Brow Pen 392 Light Brunette