/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Nikki
Beauty Pro
22/12/25-09:12

Vilken julklapp! 🥰

Vilken julklapp! 🥰
Maysen
Beauty Pro
22/12/25-08:29(redigerad den 22/12/25-08:29)

Mitt bästa tips efter semester för att hålla brännan vid liv lite är Tan Revel😍 Tycker jag tappar färg i ansiktet så fort så tycker om att bättra på lite smått. Tycker det blir väldigt jämt och naturligt och inte alls lika fläckigt som vanlig BUS.

Mitt bästa tips efter semester för att hålla brännan vid liv
Linn
Beauty Pro
22/12/25-08:20

💕Budgetfavorit!💕

Den här rakgelen från Estrid är toppen. Blir till ett härligt skum på kroppen.

Den går ej att tagga men finns på KICKS.

💕Budgetfavorit!💕  Den här rakgelen från Estrid är toppen.
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Nathalie
Beauty Pro
22/12/25-03:02(redigerad den 22/12/25-03:03)

Idag den 22 december är det 40% på några parfymer, däribland Bali Paradise från Escada (går inte att tagga).

Det här är den PERFEKTA sommardoften! Det bästa sätt jag kan beskriva den på är en kall, läskande fruktdrink en varm sommardag. Jag älskar den så mycket att jag på riktigt överväger en backup-flaska 😁

Idag den 22 december är det 40% på några parfymer, däribland
Maysen
Beauty Pro
21/12/25-22:59

Fick denna av en vän som gjort ett felköp, blev super taggad då jag hört bra om den! Men när jah väl sprayade den på mig blev jag inte så positivt överraskad… Kände lite att jag lukta som en bio salong med smöriga popcorn? Har luktat den på min kusin och tyckt den var så så god men på mig, nej ingen hit alls…

Fick denna av en vän som gjort ett felköp, blev super taggad
Nathalie
Beauty Pro
21/12/25-17:43

Eftersom att det är advent idag så har det också öppnats adventskalendrar! I Kicks The Essential Five fick maken produkter riktade mot naglar och händer och eftersom att han river ner sina naglar till knappt hälften (😬) så gav han allt förutom handkrämen till mig. I Nilens Jord låg den ansiktskräm jag köpte hela kalendern för 😀

Eftersom att det är advent idag så har det också öppnats
Hydra Repair Intensive Moisturising Day Cream 50 ml
Linn
Beauty Star
21/12/25-16:19

Medan jakten på min nya rouge fortsätter i tidigare inlägg vill jag tipsa er som inte provat om denna foundation! Gick in på Kicks i jakt på Nars eller Armanis foundation och ville testa nyanser, tyvärr finns dessa bara i storstan så bad om tips på något som redan finns i butik (ingen lust att lägga en halv tusing och så fungerar inte nyansen). Fick superbra hjälp av en jättegullig tjej som tipsade mig om Diors senaste Forever Hydra Nude. Drömträff! Nyans 1,5 N blev perfekt för mig. Den känns krämigt lätt och återfuktande och smälter verkligen in på ett sätt som gör att jag inte märker av den, samtidigt döljer den mina röda kinder och näsa. Något för dig att prova som liksom jag kanske tycker att IT CC Nude Glow är för svår att matcha med hudvården och att t ex Sweeds glass skin blir för torr under dagen. Jag är neutral och har Fair på IT cc Nude glow och upplever denna 1,5 N vara ganska samma i nyans ☺ Tyvärr verkar jag ha problem att tagga produkter och ladda upp bilder.

Lolo
Beauty Pro
21/12/25-15:50

Jag köpte NUXE Huile Prodigieuse® från KICKS, och det är en produkt som är välkänd för sin höga kvalitet. Den utmärker sig genom sin lätta, torra olja som absorberas snabbt och inte lämnar någon fet känsla. Den innehåller sju växtbaserade oljor som ger huden och håret tydlig näring och mjukhet. Det som verkligen imponerar är dess förmåga att återfukta huden på djupet med en naturlig och elegant lyster, samtidigt som den förbättrar hårets utseende och ger det ett hälsosamt glänsande resultat. Dessutom har den en sofistikerad och varm doft som ger en känsla av lyx vid användning. En praktisk och elegant produkt, perfekt för den som uppskattar enkel hud- och hårvård med vackra resultat 🤍

Jag köpte NUXE Huile Prodigieuse® från KICKS, och det är en
Huile Prodigieuse Dry Oil 100 ml