/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Nathalie
Beauty Pro
26/12/25-11:40(redigerad den 26/12/25-11:42)

Glossgods julkalender hade faktiskt en lucka 25 för oss som köpte den på lanseringsdagen! Där fanns en värdekod som gjorde en av deras hudvårdsprodukter gratis (upp till 349 kr). Mitt val föll på Fairy Whip, en ansiktskräm som är barriärstärkande och beskrivs såhär:

A rich, whipped moisturizer that feels like clouds but works like a barrier-repair treatment. Fairy Whip is packed with ceramides, watermelon, tremella, and calming botanicals to deeply hydrate, soothe irritation, and bring stressed skin back to life

Glossgods julkalender hade faktiskt en lucka 25 för oss som
Valentina
Beauty Pro
26/12/25-10:21

Mina beauty gifts ❤ Tacksam över dessa då jag älskar att testa nya dofter exklusiva som budget vänliga.

Mina beauty gifts ❤  Tacksam över dessa då jag älskar att
Cherry Baby EdP 30 ml Gift Box
Caramel Dream EdP 30 ml Gift Box
Nikki
Beauty Pro
26/12/25-10:18

Jag har nog varit snäll i år... 🤗😃

Hittade också detta discovery set med dofter i travelsize från Juliette Has A Gun under granen! 🥰

Jag har nog varit snäll i år... 🤗😃  Hittade också detta
Miami Shake Discovery Box
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
KICKS
Official
26/12/25-09:04

Inför det nya året vill vi passa på att tacka er alla för att ni skapar det absolut finaste och bästa communityt som existerar. Vi älskar era tips, tricks och beauty reveiws. ❤️

Så nu vill vi veta lite om vad ni ösnkar från oss 2026. Svara nedan så ska vi göra allt vi kan för att möta era önskningar!

Välj en eller flera svar
Vad vill du se mer av 2026? 🌟✨❤️
127Bidrag
Video-inlägg 🎥
Produktlanseringar 💄
Utbildande texter från Hudterapeuten och Farmaceuten 💁🏽‍♀️
Mer utmaningar 🎖️
Skicka
Linn
Beauty Pro
26/12/25-07:34

🎄Julklapp🎄

Jag byter ansiktshandduk varje dag. Jag har bara haft vita men de är svåra att få bort vissa fläckar ifrån så nu blev det rosa. Så glad för dem!

🎄Julklapp🎄  Jag byter ansiktshandduk varje dag. Jag har
Mimmi
Beauty Pro
25/12/25-18:00

Mina Jul klappar från nära och kära! Tack till Anna för tips av detox schampo skall bli spännande att prova! Tack till Sofia för inspiration till denna ljuvliga doft :)

Mina Jul klappar från nära och kära! Tack till Anna för tips
Crystal Emerald EdP 90 ml
Detox Shampoo 250 ml
Sotnosen
Beauty Pro
25/12/25-15:07

Beauty Gifts 🎁💄 Jag blev så himla glad och överraskad över att få denna parfymen 🥰 Riktiga vänner vet vad man villhöver utan att man behöver önska sig det eller ens nämna det 😘 den kommer att bäras med glädje framöver

Beauty Gifts 🎁💄 Jag blev så himla glad och överraskad över
Classic Vanilla Cloud EdP 30 ml
Atina
Beauty Star
25/12/25-14:19

Blev så himla glad! min julklapp 🥰 älskar stt det finns refill så jag brhöver knte köpa en helt ny glasburk! Trodde att själva refillkoppen skulle sitta löst men den, till min förvåning sitter stadigt!

Blev så himla glad! min julklapp 🥰 älskar stt det finns
The Ritual of Karma Whipped Body Cream 220 ml