/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Farah
Beauty Pro
06/12/25-09:03

Mot återvinningen! Dags att lämna lite grejer och göra plats hemma. ♻️”

Mot återvinningen! Dags att lämna lite grejer och göra plats
Hogge
Beauty Pro
06/12/25-08:52

Helgens beautyrecycling ♻️

❤️ = Favoriter som jag återköper igen och igen

🌟 = Nya stjärnor som jag tycker om och kan tänka mig köpa igen, dock tror jag Shiseido foundationen ska utgå för den verkar reas ut lite här och var samt sett influencers skriva det. Lite tråkigt då jag precis hittat den.

🤨 = Nya produkter för mig men är inte riktigt nöjd med någon av dom.

Got2b Glued 4 Brows & Edges Waterproof Har hört gott om orginalet så tänkte att denna kanske är ännu hårdare pga vattenfast men nä. Mina halvasiatiska bryn gör fortfarande som de själva vill, dvs pekar rakt ner.

SkinCeuticals C E Ferulic Fick hem en tester av detta hype:ade C-vitaminserum men blev inte imponerad. Oljebaserad men kändes ändå lättare än min favorit (Medik8 C Tetra Luxe 🫶). Vet inte om mitt serum hade härsknat lite som C-vit serum kan göra (väldigt orange + luktade inte jättegott) men skulle ändå inte köpa en fullsize, mest pga priset. 30ml kostar mellan 1500 - 2200:- enligt Prisjakt.se.

**Helgens beautyrecycling** ♻️  ❤️ = Favoriter som jag
Retinoate Repair Sleeping Mask 50 ml
Daily Glow 30 ml
Glued 4 Brows & Edges Waterproof 16 ml
Revitalessence Skin Glow Foundation 550
Nikki
Beauty Pro
06/12/25-07:20

God morgon! 🕯

Njuter av en lugn start på dagen, fortfarande mörkt, tända ljus och en kaffe med kardemumma.

Sitter och läser lite om en toner jag länge velat testa, Rice Toner från I'm from.

Rice Toner har en mjölkig tvåfasformula och innehåller Goami-risextrakt från Sydkorea, en ingrediens känd för att ge lyster och jämna ut hudtonen. Den ska hjälpa till att balansera hudens fuktbarriär och återfukta torra hudpartier men även verka utjämnande på eventuell pigmentering.

Någon som testat den?

I'm from säljs inte på KICKS så taggar en liknande (?) produkt från Beauty Of Joseon.

Önskar alla en riktigt fin helg! 🤍

God morgon! 🕯  Njuter av en lugn start på dagen,
Glow Replenishing Rice Milk 150 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Eileen Yousef
Beauty Star
06/12/25-05:02(redigerad den 06/12/25-05:07)

Vilken underbar överraskning! Jag fick äntligen parfymen som stod högst upp på min lista. Den doftar helt magiskt och så sött, och varenda not tar mig rakt tillbaka till ljusa, varma sommardagar. En helt perfekt present!

Vilken underbar överraskning! Jag fick äntligen parfymen som
Eilish EdP 100 ml
Eileen Yousef
Beauty Star
06/12/25-04:55

Perfekt matchade nyanser! Läppenna, stift och det fantastiska skimrande glanset ger en otroligt fyllig och lyxig nude-look. Lätt att applicera och känns superskön. Tio poäng!

Perfekt matchade nyanser! Läppenna, stift och det
Eileen Yousef
Beauty Star
06/12/25-03:17

Ralph Lauren Big Pony Pink 2 är en livlig och glad doft som känns perfekt för en solig dag! Den är inte tung eller kvävande, utan istället frisk och ungdomlig. Doften för mig luktar den som en söt, nästan bubblande drink.

Big Pony Pink EdT 50 ml
Ida
Beauty Pro
05/12/25-23:41

❗️Spoiler alert ❗️

I Lucka 5 från glossgods julkalender var de en läppolja i färgen smitten och en blush i färgen lover😍

❗️Spoiler alert ❗️  I Lucka 5 från glossgods julkalender var
Nikki
Beauty Pro
05/12/25-21:42(redigerad den 09/12/25-09:14)

☁️ Color of the Year 2026 - Cloud Dancer ☁️

”Cloud Dancer” är namnet Pantone valt att ge färgen som ska symbolisera 2026. Färgen är tänkt att lugna sinnet och uppmuntra till avslappning och fokus.

Från årets krämiga gourmandnyans Mocha Mousse till vilsamma och fluffiga Cloud Dancer.

När jag tänkte i doft var Clean Classic Vanilla Cloud EdP den första som dök upp.

Taggar även spännande Cloud Collection och Ariana Grande's moln.

Ett val
Avslutad
Vad tycker ni om CLOUD DANCER ? ☁️
10Bidrag
HISS 👍60%
DISS 👎40%
☁️ Color of the Year 2026 - Cloud Dancer ☁️   ”Cloud Dancer”
Classic Vanilla Cloud EdP 30 ml
Cloud Collection 4 EdP 100 ml
Cloud Collection 3 EdP 100 ml
Cloud Collection 2 EdP 100 ml
Cloud Collection 1 EdP 100 ml