/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Nora
Beauty Pro
02/12/25-16:48(redigerad den 02/12/25-16:49)

Empties: IsaDora Blush Stick – Rose Perfection

Uppskattade absolut detta budget rouge. Formulan överraskar, den är krämig och lätt att jobba in. Färgen 42 ROSÉ PERFECTION däremot… den var lite för mycket Barbie-rosa för mig. Ett okej blush för priset, men inget jag kommer att sakna nu när den är slut. 💘

Empties: IsaDora Blush Stick – Rose Perfection  Uppskattade
Sotnosen
Beauty Pro
02/12/25-15:12

Christmas is around the corner 🎅🏼❄️ När julen nalkas kommer både rött💄 rött 💅🏻 fram. Min absoluta favorit då det kommer till nagellack är opi ~ bra borste, håller länge och finns i alla nyanser man kan önska. Här har jag använt opi big apple red tillsammans med nagelstickers för en härlig julig feeling ✨ fick också denna fina present av min kompis, ska bli spännande att smaka. Glögg med smak av polkagris 😋

Christmas is around the corner 🎅🏼❄️ När julen nalkas
Nail Lacquer Don't Bossa Nova Me
Nikki
Beauty Pro
02/12/25-13:39

BONBON EdP by Viktor&Rolf

Lika ljuvlig som den låter. 🍮🍑🍮🍊🍮

Och perfekt om du vill doftmatcha årets JuleSkum! 😃😋

Apelsin och persika inleder, sedan kommer blommor (apelsinblomma och jasmin) och söt karamellig fudge. Varm bas av amber och olika tränoter.

Håller hela julafton lång. 🤗

BONBON EdP by Viktor&Rolf    Lika ljuvlig som den låter.
Bonbon EdP 90 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Maysen
Beauty Pro
02/12/25-11:19

Längst upp på önskelistan står denna otroligt goda parfym! Fick den i mini i min kicks goodiebag och det blev en ny favorit!😍🎅🏻

Scandal Intense Her EdP 50 ml
Nikki
Beauty Pro
02/12/25-10:51

Tips! 🦌❤️

Fina Christmas Edition-förpackningar kan sparas och användas som julpynt och presentaskar.

Så jag hänger Kylie på väggen även i år! 😃

Tips! 🦌❤️   Fina Christmas Edition-förpackningar kan sparas
Nathalie
Beauty Pro
02/12/25-10:24

🔴 Spoiler MACs och Glossgods julkalender 🔴

Idag är det ögonskuggans dag bland kalendrarna! Lösa ögonskuggor från Glossgods och ett ögonskuggestick från MAC

🔴 Spoiler MACs och Glossgods julkalender 🔴  Idag är det
Dazzleshadow Eyeshadow Stick Subliminal Spark
Joudi
Beauty Pro
02/12/25-10:23

HÖGST upp på min önskelista står "Yves Saint Laurent Libre EdP" och jag tror att den snart blir min ✨✨

HÖGST upp på min önskelista står "Yves Saint Laurent Libre
Virre
Beauty Pro
02/12/25-10:15

Önskelista 🎁

Högst upp på min önskelista står ett rött läppstift och gårna då det klassika Ruby Woo från Mac. Så snyggt 👌🏻

Önskelista 🎁  Högst upp på min önskelista står ett rött
Macximal Matte Mini Lipstick Ruby Woo