/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Linn
Beauty Pro
18/12/25-08:43

Ni som fått reaktion av Xlash!🤔

Jag har använt Xlash utan reaktion vid två tillfällen. Hur fort fick du reaktion?

Jag håller tummarna att det ska fungera för mig i längden!

Ni som fått reaktion av Xlash!🤔  Jag har använt Xlash utan
Xlash Eyelash Serum 1 ml
Kristina
Beauty Pro
18/12/25-07:35(redigerad den 18/12/25-07:39)

“The bad news is time flies. The good news is you’re the pilot.” — Michael Altshuler

Dagens look består av

🩵 Naturie - Hatomugi Essence

🌸 Foundation från Caia

🩷 DIOR - Dior Backstage Glow Maximizer Palette i färgen 004 Rose Gold Glow (går ej att tagga)

🖤 Dolce & Gabbana - Everfull Hi-Definition Mascara 36H Defined Volume & Length

💛 Ole Henriksen - Pout Preserve Peptide Lip Treatment (Peptide)

💜 Fenty Beauty Hair And Body Mist

💕Jag önskar dig en jättefin dag 💕

“The bad news is time flies. The good news is you’re the
Hatomugi Essence 500 ml
Everfull XL Mascara 36H Extreme Volume & Lift Mini Mascara 01 Total Black
Pout Preserve Petites Gift Box
Hair And Body Mist 90 ml
Nikki
Beauty Pro
18/12/25-06:25

God morgon! ☕️

Önskar alla en fin dag! 🧡💖

God morgon! ☕️  Önskar alla en fin dag! 🧡💖
C15 Super Booster 20 ml
Pro-Collagen Peptide Firming Eye Serum 15 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Ewa
Beauty Pro
17/12/25-21:42(redigerad den 17/12/25-21:43)
Fick meddelande om att min tesprodukt fanns att hämta idag och jag blir ju alltid superpepp på att testa direkt, så efter jobbet åkte jag och hämtade paketet :) Här ser ni bild på produkten och resultatet. Nu kommer jag testa denna på olika sätt resten av veckan. Det är nämligen två olika borstar. På bilderna har jag använt båda borstarna. En riktig recension kommer när jag hunnit testa mascaran ordentligt! :)

Vad skulle ni söga att jag har för ögonfärg nu nör jag lyckats zooma in ögonen? ;)

###### Fick meddelande om att min tesprodukt fanns att hämta
Nora
Beauty Pro
17/12/25-19:39

Emptie: Dr. Ceuracle Vegan Kombucha Tea Essence

En av mina absoluta favoriter. Den ska återfukta, lugna och stärka huden och det gör den verkligen. Konsistensen är lätt men mjölkig och huden känns direkt mjukare och mer balanserad. Perfekt när huden är känslig eller ur form. Snäll, pålitlig och enkel att använda varje dag. En självklar repurchase. 💛

Emptie: Dr. Ceuracle Vegan Kombucha Tea Essence  En av mina
Vegan Kombucha Tea Essence 150 ml
Anna
Beauty Pro
17/12/25-19:13

Vinterfavoriter Fuktserum💧☃️ viast använder jag det året runt men på vintern måste jag det ännu mer☃️Till er som inte läst min recension Fuktserum från Ecooking är Ootroligt 💧💙 en fin present som gör skillnad för min torra hud som få annant💧💧💧💧💧! Tyvärr svårt att tagga. Tolkar ni bilden som jag Tänker? Min hud är som en svamp ❣️

Vinterfavoriter Fuktserum💧☃️ viast använder jag det året
Minéral 89 Booster Serum 50 ml
Enriching Face Serum SPF30 50 ml
Irena
Beauty Pro
17/12/25-18:42(redigerad den 17/12/25-18:46)

Funkar inte att ladda upp under beauty looks så försöker här.

Det här med att försöka få en bra bild på sin makeup 06:00 är inte det lättaste. Läste någonstans att Stockholm haft 0,5 soltimmar i december... inte konstigt att man är blek och halvt deprimerad 🤣

Vilken tur att jag då har min foundation från Idun Minerals som får mig att se någorlunda levande ut. Har även hittar en ny primer från Fenty som jag fullkomligen älskar. Trodde aldrig jag skulle föredra en primer som har ordet hydrating i sig, men smaken (och hudtillståndet) ändras väl med åldern. Denna får sminket att fästa och hålla så bra! Har du inte testat den så rekommenderas den definitivt.

jag kan tyvärr inte hitta någon produkt att tagga men foundation är Hydra Mineral från Idun och concealer från Dior forever. Blushet är från wet&wild som jag fyndade för 39 på amazon. Så skönt att hitta ett budgetvänligt rouge. Nyans mellow wine.

Imorgon väntar julbord med jobbet så då ska jag försöka få till en jullook 🎄

Translucent Hydrating Setting Spray Ultra - Blur 100 ml
Prep & Set Primers Hydra Hydration 30 ml
Irena
Beauty Pro
17/12/25-17:26

Färgen, namnet, noterna 💜 wow vad jag längtar efter att få dofta på denna kommande Donna

Färgen, namnet, noterna 💜 wow vad jag längtar efter att få