/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Emma
Beauty Pro
23/01/26-01:56(redigerad den 23/01/26-01:56)
Min fredagslyx💖 Prada paradoxe intense är en riktig favorit som jag använder när jag vill lukta lite extra gott och vill att doften ska hålla hela kvällen!
Paradoxe EdP 50 ml Gift Box
Nikki
Beauty Pro
22/01/26-23:50
✨️⭐️ FREDAGSLYX ⭐️✨️ Väljer ofta min parfym lite extra omsorgsfullt på fredagar. Och är det möjligt så tycker jag man får dofta helg redan på dagen. Donna Karan's Cashmere & Palo Santo's tunga flakong ger en lyxig känsla och den varma träiga doften passar väldigt bra på vintern eller som kvällsdoft.
✨️⭐️ FREDAGSLYX ⭐️✨️  Väljer ofta min parfym lite extra
Cashmere & Palo Santo EdP 100 ml
Simone
Beauty Pro
22/01/26-21:41
Look of the day 💄
Look of the day 💄
Macximal Silky Matte Lipstick Unbothered
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Esraa
Beauty Pro
22/01/26-20:00
✨ Beauty Tools 🔧💄 ✨ Jag vill visa er några av mina favorit beauty tools som jag använder hemma! Jag använder den tillsammans med The Ordinary Hyaluronic Acid, för att verkligen boosta fukten och få huden att kännas mjuk och plumpad. Jag älskar hur det känns när jag masserar in serumet med rollern, det blir som ett mini-spa hemma! 💆‍♀️💖
✨ Beauty Tools 🔧💄 ✨ Jag vill visa er några av mina favorit
Hyaluronic Acid 2% + B5 60 ml
KICKS
Official
22/01/26-19:27
QUIZ-TIME! 🌟
Frågesport
💙 Vad har blått-led ljus för effekt på huden?
Hjälper till att återfukta huden.
Minskar linjer i huden.
Balanserar talgproduktionen
Rawan
Beauty Pro
22/01/26-18:59
Här är några produkter som får åka till återvinningen♻️! Man ser hur mycket jag älskar de för jag har redan köpt nya innan de ens tog slut😂🤭
Här är några produkter som får åka till återvinningen♻️! Man
Carolina
Beauty Star
22/01/26-12:15
Jag behöver en ny bronzer och är sugen på att testa denna, är det någon som testat? 😍
Jag behöver en ny bronzer och är sugen på att testa denna,
Nikki
Beauty Pro
22/01/26-09:53(redigerad den 22/01/26-09:54)
Ville inte vänta längre! Nu är mitt nya löspuder, Wonder Snatch, från NYX på väg! Jag valde färgen Cheeky Cherry som på NYX hemsida beskrivs så här: "Brightening Pink: For light skin tones" Produkten har efter nästan 2000 recensioner ett genomsnittsbetyg på 4.6/5 så har svårt att tro att jag inte skulle gilla det. Produktbeskrivning: "A loose setting powder delivering up to 16 hours of sweat-proof wear and airbrushed skin perfection." Innehåller bl a grönt te och peptider. Fritt från silikoner och talk. Vegan och cruelty-free! 🐰🩷
Ville inte vänta längre!  Nu är mitt nya löspuder, Wonder