Kicks shop picto Till KICKS.se
Hem
Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Följ de kategorier som du är intresserad av, för att inte missa det senaste snacket! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Alla MakeupSkincareHairPerfumeNailsLipsTolka LookenGlowMorningroutineNightroutineAcneRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganBeauty TesterBeautyhackMogen hud
Senaste
JosefinCstrand
Beauty Talks Ambassador
10/05-15:46 (redigerat)
Vilka är dina must haves i sminkväskan? Hos mig är det en riktigt bra BB cream, och favoriten från IsaDora är perfekt nu till sommaren. Krämrouge har blivit ett till måste hos mig och nyheten från Lumene är fantastisk! Budgie levererar alltid och deras liptreatment använder jag varje dag innan läppstift eller läppglans.
BUDGIE Smooch! Nourishing Lip Treatment 15 ml
BUDGIE Smooch! Nourishing Lip Treatment 15 ml
Lumene Natural Glow Skin Tone Perfector 1 Honey Glow
Lumene Natural Glow Skin Tone Perfector 1 Honey Glow
Lumene Natural Glow Skin Tone Perfector 3 Coral Blush
Lumene Natural Glow Skin Tone Perfector 3 Coral Blush
NYX Professional Makeup This Is Juice Gloss 5 Pomergranate Punch
NYX Professional Makeup This Is Juice Gloss 5 Pomergranate Punch
Isadora BB Beauty Balm Cream 40 Warm Linen
Isadora BB Beauty Balm Cream 40 Warm Linen
Se mer
Beauttina
Beauty Talks Ambassador
10/05-11:44
Hej allihopa! Idag vill jag prata om mina favoriter från Dior 😍 jag har verkligen älskat deras produkter det senaste. Ni kan se i videon när jag applicerar produkterna. Först har vi Face & Body Powder-No-Powder, detta är ett fantastiskt puder för att sätta foundation eller som ett avslutande steg för att jämna ut och ge huden en fantastisk finish. Det är inte helt matt utan man får ett naturligt glow utan att se oljig ut. Forever Natural Bronzer är lite nyare för mig men så fin på huden. Jag valde färgen 03 Soft Bronze som passar min ljusa hy. Den ger värme till ansiktet utan att vara orange, och är lätt att arbeta in i huden för ett naturligt resultat. Den är parfymerad vilket kan vara bra att veta om man är känslig. Rosy Glow Blush i Coral är ett väldigt populärt rouge av en anledning. Det blir otroligt vackert på kinderna och kan byggas upp till önskad intensitet. Det ger ett friskt hälsosamt resultat som håller hela dagen. Personligen älskar jag lite rouge på näsan för den där lite solbrända looken 😍 Glow Face Palette i Rose Gold den här var en av de första produkterna jag köpte från Dior och som fick mig fast. Den ger ett fantastiskt glow som kan byggas upp för mer intensitet eller så kan man ha det mer naturligt. Jag kan använda alla färgerna i paletten men den rosa mer som ett rouge med mycket glow. Jag är lockad att köpa varianten som heter 001 Universal också. En annan nyare produkt för mig är Addict Lip Glow – Lip Balm. Ett läppbalsam med färg och jag har färgen Coral som passar så bra ihop med rouget. Det är en dyr produkt men den är väldigt bra. Jag brottas med torra läppar året runt och denna hjälper verkligen att hålla dem återfuktade länge. Förpackningen är lyxig och jag behöver inte oroa mig för att den ska gå sönder i väskan. Nu vill jag höra era favoriter och rekommendationer? Vad har jag missat från Dior? 😍
DIOR Backstage Glow Face Palette 001 Universal
DIOR Backstage Glow Face Palette 001 Universal
DIOR Backstage Face & Body Powder-No-Powder 0 Neutral
DIOR Backstage Face & Body Powder-No-Powder 0 Neutral
DIOR Addict Lip Glow Color-Awakening Lip Balm 004 Coral
DIOR Addict Lip Glow Color-Awakening Lip Balm 004 Coral
DIOR Forever Natural Bronze Powder 03 Soft Bronze
DIOR Forever Natural Bronze Powder 03 Soft Bronze
Se mer
Emely
09/05-09:38
Hej fina ni! ❤️ Har ni tips på "pore minimizer" primers inför sommaren???
Se mer
Nelly
09/05-08:45
Älskar att göra graphic eyeliner nuförtiden! Här är en look utan färg men med många vingar 🦋
Se mer
Nelly
09/05-08:42
Tror ändå att grönt är en av mina favoritfärger, speciellt på ögonlocken! Vilken är din favoritfärg?🥰
The Ordinary Coverage Foundation 1.2 N Light Neutral
The Ordinary Coverage Foundation 1.2 N Light Neutral
Se mer
Sanna
08/05-22:34
Hej❤️ köpte nyss Morphe Bake & Set Setting Powder Brightening Pink, men behöver tips på en bra borste eller svamp för att applicera med för bästa resultat! någon som har testat detta puder och har några bra tips? 😘
Morphe Bake & Set Setting Powder Brightening Pink
Morphe Bake & Set Setting Powder Brightening Pink
Se mer
Sofie
08/05-22:18
Se mer
Ida-Kajsa
08/05-20:46
Ville bara hoppa in här och tipsa om denna magiska foundation som ger så fint lyster! Vågade testa denna istället från den vanliga "Your skin but better". Perfekt nu inför sommaren! Kör hårt och våga testa nya produkter :*
Se mer