/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Emmie
Beauty Pro
13/02/26-19:36
LOVE IS ALL YOU NEED ❤️ En perfekt alla ❤️ dag parfym, både till utseende, doft och namn 😍
LOVE IS ALL YOU NEED ❤️  En perfekt alla ❤️ dag parfym, både
Amor Amor EdP 30 ml
Rebecka
Beauty Pro
13/02/26-19:06
Min tolkning av alla hjärtans dag i sminkformat! 💕 Går tyvärr inte att tagga någon produkt men hela listan finns på min Instagram!
Min tolkning av alla hjärtans dag i sminkformat! 💕  Går
Nikki
Beauty Pro
13/02/26-11:19
🩷💕🌸💗 LOVE is PINK! 🩷💞🌸💗
🩷💕🌸💗  LOVE is PINK!  🩷💞🌸💗
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Alexa
Beauty Pro
13/02/26-08:09
Min senaste köp från kicks 🌸💕
Min senaste köp från kicks 🌸💕
Irena
Beauty Pro
12/02/26-20:07
Hett tips! Skincitys produkter finns för kalaspriser just nu. Allt mellan 20-100 kronor (vissa av serumen kostar annars runt 450). Behöver jag säga att jag bunkrade lite 😻
Hett tips!  Skincitys produkter finns för kalaspriser just
Balancing Mask 75 ml
Hydrating Toner 200 ml
Correcting Eye Serum 15 ml
Triple Peel 75 ml
Serum Brightening 30 ml
Hogge
Beauty Pro
12/02/26-18:09(redigerad den 12/02/26-18:11)
♻️ Stortömning av produkter då jag försöker beta av småslattar jag har hemma så jag inte har så mycket öppet (+ äntligen kan testa nytt! 👀) • elementre Cleansing Gel - 3. 5% Glycerin : 5 / 5 🌟 så snäll cleanser! • MAC Hyper Real Eye Serumizer : 4 / 5 ⭐️ lyxig eyecreme, fungerar bra under smink. • Eucerin Aquaphor Soothing Skin Balm : 5 / 5 🌟 budgetqueen to everything!!! • BeautyAct 7% Niacinamide Re-Texturising Toner : 4 / 5 ⭐️ sambons favorit! • Beauty of Joseon Relief Sun: Rice + Probiotics SPF50+ PA++++ : 2 / 5 ⭐️ älskling för andra men funkar verkligen inte för mig, tyvärr! • Filorga NCEF-Revitalize Night Cream : 3 / 5 ⭐️ älskar innehållet/produkten men så odryg... • Apolosophy Active+ Retinoid Serum : 4 / 5 ⭐️ budget retinolserum, använde till kroppen! • Clarins Double Serum Hydric + Lipidic System : 5 / 5 🌟 härligt rikt serum, perfekt under och i sminket för extra glow. • Beauty of Joseon Revive Eye Serum: Ginseng + Retinal : 5 / 5 🌟 så bra och prisvärt retinalserum, använder i hela ansiktet. • Klairs Fundamental Ampoule Mist : 4 / 5 ⭐️ bra innehåll men för hård mist för mig personligen. Kommer med "first beauty impression" senare när jag har testat igenom lite ditten och datten. 😊
♻️ Stortömning av produkter då jag försöker beta av
Aquaphor Soothing Skin Balm 45 ml
Cleansing Gel - 3. 5% Glycerin 250 ml
Nikki
Beauty Pro
12/02/26-17:08
Dubbelposta 💌💌 ”Sociala medier tar mycket tid. Därför är det helt naturligt att vi försöker hitta genvägar”. Intressant rubrik som fångade mitt intresse. Rubriken gav mig också en tankeställare. Varför skulle vi ens behöva känna behovet av att ta genvägar? Att dubbelposta inlägg på två eller flera olika plattformar förekommer allt oftare. En genväg som har både för-och nackdelar. Fördelar: Högre synlighet. Det sparar tid och man får känslan av att vara med på fler ställen; man känner sig duktig. Nackdelar: Minskad engagemangskvalitet samt risk att följare tappar intresset. Vad tycker ni om detta? Spelar ingen roll vad just Du gör! Inga rätt, inga fel, inga pekpinnar utan bara ärliga åsikter. Jag vet att jag själv dubbelpostat, inte samma inlägg på olika ställen men alldeles säkert har snarlika inlägg om favoritprodukter postats mer än en gång de senaste åren. Ofta för att jag har för dålig koll och minne och inte kommer ihåg allt, ibland nästan stressad av helt frivilliga utmaningar (pinsamt att erkänna men jag lär nog inte vara ensam om detta 😃) och ibland för att det bara finns en fantastisk produkt eller magisk doft som jag inte vill att någon missar! 🥰 Kommentera och dela gärna!
matildasglow
Beauty Star
12/02/26-13:36(redigerad den 12/02/26-13:37)
Min alla❤️dag Ett bad med avslappnande badsalt & sheet mask, svepa in mig i en lyxig morgonrock och spruta på mig god doft, världens bästa serie på tv och mumsiga godisar - där hittar ni mig! Vad har du för planer?
Min alla❤️dag Ett bad med avslappnande badsalt & sheet
Fäviken Bath Salt 630 ml
Hyal Reyouth Lifting Mask
Signature Rose Tangerine EdT 30 ml