/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Malwia
Beauty Star
27/01/26-22:52
TIPS PÅ BRA LOCKTÅNG
Irena
Beauty Pro
27/01/26-20:21
Senaste köpet (eller köpen) Åkte in till Kicks idag på lunchen för att hämta ut min order, ecookings dag och nattkräm som jag hann plocka det sista exemplaret av på rean. Betalade 306 för båda och värdet ligger på 1100 så jag tycker ändå att det var ett bra kap. Jag har aldrig haft en riktig nattkräm (har alltid kört en vanlig dagkräm även på kvällen) så jag är så pepp på dessa produkter då deras essence har tagit mig med storm! Väl inne i butiken kunde jag inte motstå det lilla paketet från benefit med en fullsize primer, litet puder och liten setting spray. Setet kostade 289 med ett värde nära 900. Blev även en ny brynpenna i en nyans som ska matcha min hårfärg bättre 😃 Lovar att recensera ecooking när jag testat ett tag ❤️
Senaste köpet (eller köpen)  Åkte in till Kicks idag på
The Porefessional Power Powder 8 g
The PORefessional Super Setter – Fixerande setting spray 120 ml
The POREfessional – Utjämnande primer som minskar porer 7,5 ml
Day Cream 50 ml
Bedur
Beauty Pro
27/01/26-19:13
Tjejer!! Fler nyanser av Nyx lip stain är åter i lager!! Var snabba nu🩷💄
Tjejer!! Fler nyanser av Nyx lip stain är åter i lager!! Var
Lip Lingerie Liner Stain 12 Wild Side
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Bedur
Beauty Pro
27/01/26-17:39(redigerad den 27/01/26-17:39)
När det kommer till läpp produkter är jag oftast en single💄🩷 gillar ljus rosa färger och nude färger.
När det kommer till läpp produkter är jag oftast en
Glow Reviver Plumping Lip Oil Major Mauve
Dior Addict Lip Glow Oil 062 Bronzed Glow
Dior Addict Lip Maximizer Lip Plumping Gloss 049 Pure Copper
Lifter Gloss Lip Gloss 20 Sun
3D Hydra Lipgloss 04 Pearly Peach Rose
Romina-Giulia
Beauty Star
27/01/26-17:30
Min vinst från KICKS har landat ✨ produkter från The Body Shop 🤍 Är väldigt nyfiken på makeup remover, särskilt eftersom mascaran alltid är den jobbigaste delen för mig (hamnar alltid i ögat när jag försöker få bort den :/ ) Ska testa och återkomma med tankar och åsikter. Undrar så länge om någon har provat dessa och isf vad tycker ni? 🎀✨
Min vinst från KICKS har landat ✨ produkter från The Body
Mihaela
Beauty Star
27/01/26-16:11
Jag älskar Charlotte Tilburys produkter! De ger en lyxig känsla och ett fantastiskt resultat. Sminket är lätt att applicera, håller länge och ger huden en fin lyster. Perfekt både till vardag och fest ✨Någon här som testat parfymerna?
Jag älskar Charlotte Tilburys produkter! De ger en lyxig
Mihaela
Beauty Star
27/01/26-16:00
Jag älskar Sol de Janeiro-krämen! Den har en underbar doft och en mjuk, krämig konsistens som går snabbt in i huden. Den återfuktar riktigt bra och lämnar huden len och fräsch hela dagen. En riktig favorit som jag varmt kan rekommendera ✨💛
Jag älskar Sol de Janeiro-krämen! Den har en underbar doft
Nora
Beauty Pro
27/01/26-15:46
Emptie: Clinique AM/PM Retinoid Balm Fick testa denna via communityt och nu är den slut! Det är ett skönt balm som känns mjukt och behagligt på huden. Enkelt att applicera på specifika områden som linjer och under ögonen, funkar bra även under smink. Tyvärr har jag inte märkt någon synlig effekt trots regelbunden användning morgon och kväll. Trevlig, men levererar inte det resultat jag hoppades på. Blir inget omköp tyvärr. ♻️
Emptie: Clinique AM/PM Retinoid Balm Fick testa denna via
Smart Clinical Repair AM/PM Retinoid Balm 3 g