/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Linn
Beauty Pro
29/01/26-09:52
♻️Återvinning♻️ - Förpackning till ögonpenna - W7 Lumina (har en ny hemma) - Garnier Micellar Rose Water (ska köpa igen) - Bronzer, köpt på Normal (har ett nytt hemma) Det är glas och plast som ska sorteras.
♻️Återvinning♻️  - Förpackning till ögonpenna - W7 Lumina
Skin Active Micellar Cleansing Rose Water 400 ml
Mimmi
Beauty Pro
29/01/26-09:00(redigerad den 29/01/26-09:01)
En present från mamma! Vi har en Body shop affär i vår lilla stad! Det senaste tillskottet en doft de hade på 90-talet har kommit tillbaka Dewberry i Body Yoghurt jätte härlig i konsistensen och doften sitter på kroppen längre! Tyvärr har inte Kicks denna ännu 💜
En present från mamma! Vi har en Body shop affär i vår lilla
Anna
Beauty Pro
28/01/26-20:41(redigerad den 28/01/26-21:11)
Mitt senaste köp är Strobe Cream Pink lite från MAC, Jumbo-penna som är highlighter från NYX och ett rosa läppstift från Loreal Color Riche Lipstick "Rose Tendre" är allt nytt för mig, tycker om läppstift från Loreal för de doftar så gott men just den här färgen är som sagt ny för mig💖🩷! Har du testat något och vad tyckte du isåfall?
Mitt senaste köp är Strobe Cream Pink lite från MAC,
Jumbo Eye Pencil 611 Yogurt
Strobe Cream UvLite
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Cassandra
Beauty Pro
28/01/26-18:20
Mitt favoritserum är från Purito! Den ger verkligen huden ett lugn och att jag verkligen blir redigt återfuktad av den! Den ligger numera på min ”måste ha minst en extra flaska hemma” lista för att inte riskera att vara utan! 💦 Sitter dessutom fint under smink. Säljs tyvärr inte på Kicks, men absolut ett märke de borde utöka med 💚
Mitt favoritserum är från Purito! Den ger verkligen huden
mimmi
Beauty Star
28/01/26-18:09
Är det här alla proffs hänger? Får man be om tips? :') Jag är en så kallad "kall sommar" och söker tips på nåt underbart 100% kallt rouge! Hellre krämigt än pudrigt, men allra helst era favoriter!!
Farah
Beauty Pro
28/01/26-17:21
Mitt holy grail-serum The Ordinary – Niacinamide 10% + Zinc🤍 Det här serumet räddar min hud dag som natt! Ger massor av fukt, glow och gör huden balanserad oavsett säsong ✨ Jag använder det både morgon och kväll och älskar hur huden känns mjuk, fräsch och återfuktad direkt. Ett måste i min hudrutin! 😍
The O. Mini Discovery Set
Noah90
Beauty Pro
28/01/26-16:53
Min läpp-look! 💋 Maybelline superstay är min favorit när jag vill ha en intensiv färg med matt finish som verkligen håller hela dagen. Färgen är superfin och ger läpparna ett snyggt färg. Under dagen brukar jag lägga till Decubal Lip Balm Tinted vilken jag ÄLSKAR eftersom den återfuktar läpparna väldigt bra och samtidigt ger en fin naturlig ton. Perfekt för att hålla läpparna mjuka och fräscha hela dagen 👄
Min läpp-look! 💋  Maybelline superstay är min favorit när
Super Stay Matte Ink Liquid Lipstick Inspirer
Noah90
Beauty Pro
28/01/26-16:44
Mitt holy grail-serum: Vichy Liftactiv Supreme Jag använder det morgon och kväll och min hud känns direkt mer återfuktad liksom pumpad och fint. Det går in i huden snabbt, ger fint glow och gör att huden känns fastare och fräsch varje dag ✨
Mitt holy grail-serum: Vichy Liftactiv Supreme  Jag använder
Liftactiv Supreme Vitamin C Serum 20 ml