/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Nikki
Beauty Pro
09/07/24-08:33

BURBERRY Goddess EdP

Spännande och unik feminin doft där varma kryddor och lavendel möter utsökt vanilj.

Doftnoter:
3 x utsökt Vanilj (glöm syntetiskt sötsliskigt!)
Lavendel (från Provence böljande fält)
Ingefära
Kakao

Finns även som refill och body lotion.

Njöt av mitt morgonkaffe ute i solen i morse och doften blev fantastisk också på solvarm hud. Tyckte att lavendeln kom fram på ett helt annat sätt än när jag använt den i vintras då vaniljen och kryddighet tar större plats.
Blundade och kunde nästan se lavendelfälten vaja i vinden... tills sopbilen slamrade förbi... 😃

Ha en fortsatt fin dag alla! 💜

BURBERRY Goddess EdP   Spännande och unik feminin doft där
Nikki
Beauty Pro
09/07/24-08:07

BeautyAct Dew Drop Lip Oil

Såg dessa i butik nyligen. Hade faktiskt missat att BeautyAct hade lip oil så en trevlig överraskning.
De ska vara vårdande och återfuktande och formulan när jag testade på handen kändes väldigt behaglig. Finns i tre olika nyanser, lätt tinted, så man ska absolut inte vara rädd att testa någon av de lite mörkare nyanserna.
Mycket glans och inte klibbig!

100% veganska

Någon som hunnit köpa och använda ännu?

Just nu KICKS Club 20% på BeautyAct.

BeautyAct Dew Drop Lip Oil   Såg dessa i butik nyligen. Hade
Pion
Beauty Pro
08/07/24-19:23

Ny rutin och nytt köp

På senaste tiden har jag upptäckt hur skönt det är att skrubba kroppen i samband med bad. Det känns verkligen som att rengöringen blir bättre och det känns skönt på huden att borsta och skrubba.

Efteråt smörjer jag in mig just nu med ett relativt nytt köp. Rätt pricy men så himla god doft och skönt återfuktande. Jag försöker passa på att köpa dyrare produkter när det finns en produkt rabatt och jag har samlat på mig lite bonuscheckar.

Rekommenderar denna från Sisley!

**Ny rutin och nytt köp**  På senaste tiden har jag upptäckt
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Klara
Beauty Star
08/07/24-17:40

Behöver hjälp!!
Hur får ni volym i håret? Känns som jag provat allt men det är så himla platt. Behöver alla tips jag kan få!!

Hannah
Beauty Star
08/07/24-15:40
Nikki
Beauty Pro
08/07/24-13:40

Dofter för sötsugna 🍨🎂🧁🍰

Escada: Party Love EdP - körsbär, vispgrädde och vaniljcupcake

Juicy Couture: Viva La Juicy Sucre - röda vinbär, persika, vanilj, mandel, kakao och vispgrädde

Dofter för sötsugna 🍨🎂🧁🍰  Escada: Party Love EdP -
Linn
Beauty Pro
08/07/24-13:34 (redigerad den 08/07/24-13:34)

DAGENS INKÖP PÅ KICKS!

Dags att färga ögonbrynen!

**DAGENS INKÖP PÅ KICKS!**  *Dags att färga ögonbrynen!*
Nikki
Beauty Pro
08/07/24-13:14

Visst älskar de flesta av oss glow, skimmer och glitter (särskilt på sommaren) men kanske inte alla och inte alltid.

Krämiga, klibbfria, vaniljdoftande och med fin glans. Älskar dessa lip gloss från Anastasia.

Några av glossen i denna kollektion är med mycket glitter i (t ex Peachy och Amber Sparkle) för den som föredrar det. Glittret känns inte alls så samma härliga formula.
Men man får titta noga om man inte har möjlighet att testa och köpa i butik så man får den finish man vill ha, blank eller glittrig.

De jag har är i färgerna Guava och Deep Taupe samt glittriga Peachy på bild 3.

Tips! Älskar du rosa, spana in färgen Cotton Candy! 🌸

Visst älskar de flesta av oss glow, skimmer och glitter