/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Kristina
Beauty Pro
09/02/26-09:44
Men JA tack! till denna 😍👌💗💗💗 Här kommer min first impression. Aldrig provat några mascaror från Lancôme. Men nu så. Och denna är riktigt bra. Utan att kännas kladdig och känns så fjäderlätt på fransarna. Gillar känslan och borstens böj är precis lagom för mina ögon. Ger fina böjda fransar och håller genom en hel dag med både jobb och gym. 👌 Lancôme Lash Idôle Curl Goddess Mascara, Divine Black 01
Men JA tack! till denna 😍👌💗💗💗 Här kommer min first
Lash Idole Curl Goddess Divine Black N/A
Nora
Beauty Pro
09/02/26-09:27
Emptie: Weleda Skin Food Body Butter Helt okej produkt, men inte mer än så. Luktar väldigt gott och känns vårdande när man väl får ut den på huden. Tyvärr är konsistensen lite torr och den smular sig ibland, vilket. Förväntade mig något krämigare och mer lättjobbat. Bra innehåll och doft, men helhetsintrycket räcker inte för ett återköp. ♻️
Emptie: Weleda Skin Food Body Butter  Helt okej produkt, men
Sofia
Beauty Pro
09/02/26-00:12
Budgetfavorit! 💰 Jag färgar ögonbrynen själv nu för tiden med Eylure Dybrow och jämfört med att färga brynen på salong så är det så klart mycket billigare. En förpackning räcker till flera färgningar och kostar bara 139 kr! Det är simpelt och går fort. 👌🏼 Bild 1 är nu med nyfärgade bryn, bild 2 är tidigare idag med ifyllda bryn. Typ samma färg! Nu ska jag bara lyckas med att färga fransarna också. 😄
Budgetfavorit! 💰 Jag färgar ögonbrynen själv nu för tiden
Dybrow Permanent Tint For Brows Mid Brown
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Perlita
Beauty Pro
08/02/26-20:02
Nu har jag lagt upp om denna redan MEN inte i video! Här får se hur färgen UP ALL NIGHT sitter på mig! Vad tycker ni? 💄✨
Lip Lingerie Liner Stain 12 Wild Side
King Kylie Supple Kiss Lip Glaze 12 Literally
Farah
Beauty Pro
08/02/26-18:25
Det är dags för återvinning.
Det är dags för återvinning.
Cream To Foam Cleanser 236 ml
Nathalie
Beauty Pro
08/02/26-14:44
Senaste köpet från Kicks blev en julask på rea, en Biggie från LH cosmetics och vad jag hoppades var ersättaren till min bästa handkräm som slutat tillverkas (det var den tyvärr inte)
Senaste köpet från Kicks blev en julask på rea, en Biggie
Rêve De Miel Hand & Nail Cream 50 ml
Plumping Headliners
Biggie Giga
Malaze
Beauty Pro
07/02/26-14:58
Mitt senaste köp från kicks: Jag letade efter en brun mascara. Som borde ha rätt nyans, typ svartbrun men riktigt brun. Jag ville att den skulle synas när jag applicerar den.
Mitt senaste köp från kicks: Jag letade efter en brun
BADgal BANG! – Volymgivande Mascara Wild Plum
Sotnosen
Beauty Pro
07/02/26-14:24(redigerad den 07/02/26-17:34)
Empties och återvinning ♻️ Dags för lite återvinning igen ✨ största överraskningen bland dessa empties är dermalogica daily microfoliant som var mycket bättre än vad jag anat… och att 13 g kan räcka så länge 🫶🏻 (jag hade den lilla förpackningen). Största besvikelsen bland dessa var rituals coconut milk bath från serien Ayurveda. Jag älskar den serien annars och doften är ju magisk. Men i denna milk bath så doftade det inte alls lika gott som det brukar och jag tyckte knappt att det märktes att den var i vattnet? Trots att jag använde så mycket som man skulle. Ingen lyxig känsla alls ~ inget omköp… Alla övriga produkter förutom Maria Åkerberg make up remover är produkter som jag varit nöjd med och tyckt om 🥰
Empties och återvinning ♻️ Dags för lite återvinning igen ✨
Volume Conditioner 350 ml
Yuzu Vitamin C Sleep Mask
Advanced Snail Mucin Glass Glow Hydrogel Mask 3 pcs
Daily Microfoliant 13 g