/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
to.luke
Beauty Star
04/02/24-13:10
Bästa tjej parfymen till sommaren?
to.luke
Beauty Star
04/02/24-13:10
Vilken smink palett är bäst?
to.luke
Beauty Star
04/02/24-13:09
Tänker köpa Caia legally blonde. Några åsikter om den. Är den bra?
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
to.luke
Beauty Star
04/02/24-13:08
Hur många sprays skall man ta av prada lhomme Edt?
to.luke
Beauty Star
04/02/24-13:07
Vet någon hur länge Prada Lhomme Eau de toilette håller?
Refaela
Beauty Star
04/02/24-12:52
Min favorit ♥️
Min favorit ♥️
Jennifer
Beauty Pro
04/02/24-12:29
Blev ett spontanköp idag. Hört så mycket om dessa från clarins så var bara tvungen att testa. Hade sjukt svårt att bestämma vilken nyans jag ville ha men blev 08 strawberry. Hade önskat lite mer färg men annars så gillar jag konsistensen på den, läpparna känns väldigt återfuktad och inte klibbigt alls. Så detta var verkligen något för mig
Blev ett spontanköp idag. Hört så mycket om dessa från
Nono
Beauty Pro
04/02/24-11:00
Dags för återvinning av gamla produkter.
Dags för återvinning av gamla produkter.