/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Anna
Beauty Pro
21/01/26-20:48(redigerad den 21/01/26-22:26)
Min förvaring av balsam och inpackning i badrummet! Har stora skåp men eftersom det är så mycket handdukar där nu som flyttat ut från klädskåp och lådor så gjorde jag så. Det positiva är att jag får bra överblick. Anväder mest inpackningar nu på vintern och även K18 men den står i skåpet❣️ Skulle gärna ha min favoritmask i Nutritive serien från Kerastase hemma🧡 Använder du hellre inpackning/ Mask på vintern eller räcker det med balsam? Balsamet från Fenty är jättebra och det är ett tyngre balsam med lite inpackning effekt på mitt hår🩵
Min förvaring av balsam och inpackning i badrummet! Har
Blonde Life Violet Conditioner 250 ml
Gloss Absolu Discovery Set Kerastase Gloss Absolu Discovery Set
No.8 Bond Intense Moisture Mask 100 ml
SOS Lengths Hair Treatment 225 ml
Irena
Beauty Pro
21/01/26-20:34
Senaste köpet. En helt ny setting spray som jag aldrig provat innan. Kom perfekt inför att min tidigare från Laura Mercier tagit slut (som för övrigt är jättebra, men tycker inte den var så dryg som jag velat). Testade lite ikväll och den doftar underbart av kokos och frukter, som att få en pina colada i ansiktet 😄. Ska bli kul att se om den håller sminket på plats.
Senaste köpet. En helt ny setting spray som jag aldrig
Makeup Insurance Setting Spray 118 ml
Simone
Beauty Pro
21/01/26-18:42
Klickade hem denna nyhet från Nyx! Det var länge sedan jag var så taggad på en läppprodukt. Någon som har hunnit testa? 😁
Klickade hem denna nyhet från Nyx!  Det var länge sedan jag
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Cassandra
Beauty Pro
21/01/26-18:27
Vad har ni för drömprodukter som ni hade velat testa/ha i era ägor? Både elektroniska och förbrukningsvaror. Eller kanske någon salongsbehandling? Låt kommentarsfältet flöda med alla drömmar inom smink, parfym, hud- och hårvård. Jag hade velat testa Sisley Sisleÿa Le Teint Foundation! Låter bra i skrift men prislappen skriker stopp 😂 Hittar inte den att tagga här under men prislappen på Kicks är 1900kr.
Vad har ni för drömprodukter som ni hade velat testa/ha i
Linn
Beauty Pro
21/01/26-16:55
Detta var välbehövligt nu😅 Tvättar i två steg, börjar med FLARE quick cleansing spray (spraya på borsten och gnugga av på en ren handduk) Sedan går jag in med en vanlig handtvål och tvättar tills vattnet är rent🫧🧼 Så skönt med nytvättade borstar, men ska va ärlig jag gör det absolut inte lika ofta som man ska!! 🩷
Detta var välbehövligt nu😅 Tvättar i två steg, börjar med
Brush Cleansing Spray 250 ml
Hogge
Beauty Pro
21/01/26-16:49(redigerad den 21/01/26-16:50)
Recycling ♻️ Lite gott och blandat som åkte i sorteringen idag, bl.a mitt absoluta favorit c-vitamin serum: Medik8 C-Tetra Luxe. 🧡 Common Clouds Moon Balm är min sambos favorit nattcreme. 💙 Har eller kommer köpa om allt utom La'dor schampoot, Caia Settingsprayet och skalpserum från The Ordinary.
Recycling ♻️  Lite gott och blandat som åkte i sorteringen
Retinoate Lotion 200 ml
Dew N Plump Hydra Nectar Serum 30 ml
Rebecka
Beauty Pro
21/01/26-15:17
Dags att återvinna lite beauty-förpackningar. Tre solskydd, 4 rengöringar, en exfoliering och en cicaplastkräm. Jag har redan en clean it zero i badrumsskåpet och kommer alltid ha, annars kommer jag endast köpa om solskyddet från beauty of joseon och cicaplastkrämen, den enda produkt som gick att tagga. Resterande produkter har jag bättre alternativ till
Dags att återvinna lite beauty-förpackningar. Tre solskydd,
Cicaplast Baume B5+ Repairing Balm 40 ml
Mimmi
Beauty Pro
21/01/26-14:54
Mitt köp idag på Kicks 🤎 Skall bli så spännande att prova denna paletten från Buxom 😃 Ansiktskrämen fyndade jag rea 100kr skall testa den ikväll, verkar super härlig 🩷
Mitt köp idag på Kicks 🤎  Skall bli så spännande att prova
Forever Babe Eyeshadow Palette Iconic Nudes
Waterfall Glacier Water Cream 50 ml