/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Sassy
Beauty Pro
08/03/26-21:50(redigerad den 08/03/26-21:52)
🤩 Min signaturdoft – Cacharel Yes I Am! Min absoluta favorit är Cacharel Yes I Am Eau de Parfum – den rökigt sensulla "Spicy Cremoso"-doften med jasmin, kardemumma och mysk som känns mystisk och beroendeframkallande året runt. Den luktar noter av hallon, ingefärsblomma och krämigt och får komplimanger varje gång! 💄✨ Den är helt klart min forever-favorit! Testa den som inte testat! Den e underbar ♡ Vad är din signaturdoft? 👃❤️#kicksbeautytalks #signaturdoft #cacharel #yesiam All lycka till er där ute!
Doft inlägg, Min signaturdoft
Sassy
Beauty Pro
08/03/26-20:58
Vanessa Beauty Beginner ✨ Helgens beauty mood ✨ Den här helgen vill jag fokusera på återhämtning och glow! Efter en intensiv vecka satsar jag på enkel hudvård med mycket fukt — en sheet mask och lite återfuktande ansiktsolja! Denna setting spray ifrån Anastasia blir det första steget i sminkningen imon♡💛 Hur såg din helg ut — maxad glam eller en mysig lugn helg?#kicksbeautytalks #helgensbeautymood #selfcare 08/03/26
Helgens beauty mood
Mimmi
Beauty Pro
08/03/26-18:55(redigerad den 08/03/26-18:57)
Återvinn dina beautyprodukter ♻️ Vita Liberata Beauty Blur With Tan är en riktigt bra produkt som jag använde som bronzer, man får en riktigt bra lyster i ansiktet och man känner sig riktigt sommar fräsch! De har bytt förpackning! De andra två känner de flesta till!
Återvinn dina beautyprodukter ♻️ Vita Liberata Beauty Blur
Beauty Blur With Tan 02 Medium
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Noa
Beauty Pro
08/03/26-17:48
Helgen skall vara till för kärlek och preppning inför nästa vardag och det måste jag säga verkligen blev av denna veckan. Två dagar utan plugg, fyllda med selfcare, solljus och kärlek 💕 Det finns inget bättre än när minus går till plus och solen börjar titta fram här i norr! Därav blev det en every day makeup look med fullt fokus på glow och ett ”edward cullen” glittrande ansikte för min del. Det känns som att jag äntligen hittat min väg till en glowy finish utan hår som sätter sig fast i en opudrad bas. Hoppas ni alla har haft en lika bra helg som mig så blir det nya tag igen imorgon. Kramar 💕
En klassisk och glowy helg i norrbottens sol!☀️
𝓜𝓪𝓵𝓲𝓷
Beauty Pro
08/03/26-15:05
Sen frukost, dusch med hårinpackning, lägger en ny ansiktsmask från DR Jart, ner till soffan, filten på & läser om min absoluta favoritbok ”Inte som andra döttrar” av Nancy Spungen! En förmiddag helt i min smak 🧴 📕 ☕️
Weekend beauty mood 🫶🏻
Resistance Masque Extentioniste Hair Mask 200 ml
Saga
Beauty Beginner
08/03/26-13:13
Så mysigt att sitta och bläddra i en fysisk tidning! Hoppas ni alla får en fin söndag 💖
Söndagsläsning
Adisa
Beauty Star
08/03/26-11:51
Weekend beauty mood 💙 Långsam morgon idag med min favoritmask från Biodance. Den blå hydrogelmasken får ligga på i flera timmar tills den blir helt transparent och huden känns så återfuktad och plump efteråt. Perfekt liten hemma-spa ritual när man bara vill pausa, ta hand om huden och starta helgen med glow.
Weekend beauty mood 💙 Långsam morgon idag med min
Nikki
Beauty Pro
08/03/26-11:43
Vi kvinnor är ofta, men inte alltid, bra på att stötta, peppa och inspirera varandra. Fina communityt Beauty Talks är ett strålande exempel där vi både kan dela med oss och "tanka". Om vi ska bli ännu bättre på att inte så lätt döma varandra, kvinnor dömer kvinnor hårdast påstås det ju tyvärr, så får man börja med sig själv. Hittade ett citat som jag tycker säger det väldigt bra: Ta hand om er och varandra! 💞❤️💞
Vi kvinnor är ofta, men inte alltid, bra på att stötta,