/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Matilda
Beauty Star
04/03/24-21:00
Tips på bra foundation som man inte får finnar och dålig hy av?
Irena
Beauty Pro
04/03/24-20:17
Det blev ett litet köp under påskdagarna. Passade på att kamma hem kitet från benefit till ett kalaspris samt två produkter från Beauty Act som jag inte testat tidigare. Ska bli kul att prova denna hudkräm i gelform fram mot sommaren då jag läst att den ska passa oljig hy och sitta fint under smink.
Det blev ett litet köp under påskdagarna. Passade på att
Alissa
Beauty Beginner
04/03/24-19:58
Hello! Är det någon som har bra tips på ett billigt löspuder? De enda jag har älskat är svindyra och det är inte alltid man har lust att spendera 500+kr på ett puder 🤧 Tack!
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Laura
Beauty Beginner
04/03/24-19:32
Rekommenderar dehär märket wow för håret använder deras shampo och balsam och när jag är klar så sprayar jag på denhär sprayen och min hår glänser och håller sig stylat
Michelle
Beauty Star
04/03/24-19:31
Vad är bäst? Tanning drops eller tanrevel?
Laura
Beauty Beginner
04/03/24-19:25
Perfekt till sommaren 👌🏼
Rimona
Beauty Beginner
04/03/24-18:45
Måste tipsa om denna herr parfym jag köpte till min man på alla hjärtans dag, den är så maskulin, djup, helt perfekt kvälls parfym!
Måste tipsa om denna herr parfym jag köpte till min man på
Therese
Beauty Beginner
04/03/24-18:38
Tips på bra BUS som är lätt att applicera och doftar gott (iaf inte den typiska doften som luktar 😫)?