/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Cassandra
Beauty Pro
18/03/26-05:14(redigerad den 18/03/26-06:55)
Fyra produkter som går i linje av grönt! Samtliga med olika syften. Favoriten är Caudalie som ger en perfekt mattande finish 💚
Produkter i 💚🍀
Hydro Grip Primer 30 ml
Vinopure Moisturizing Mattifying Fluid 60 ml
Lana
Beauty Pro
17/03/26-21:16
Jag valde Murad Retinal💚 ReSculpt Body Treatment en lyxig favorit i min hudvårdsrutin. Den ger huden ett vackert glow och en silkeslen känsla ✨
Patrick’s Day💚
Retinal Resculpt Body Treatment 148 ml
Louise Kristina
Beauty Star
17/03/26-19:57
Jag har hört talas om denna produkt via social medier att de rekommenderar och beskriver att denna primer är bra och luktar gott 🥰 hoppas att jag kan köpa den och prova 🤗
Hydro Grip Primer 30 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Farah
Beauty Pro
17/03/26-19:13
Noah90
Beauty Pro
17/03/26-16:14
Köpte nyligen No7 Night Cream och har använt den några gånger nu. Den känns återfuktande och huden är mjukare på morgonen 💚 hittills en keeper ✨ Vill också delta i St. Patrick’s Day ☘️ med en liten grön beauty-touch 💚
Köpte nyligen No7 Night Cream och har använt den några
Alexa
Beauty Pro
17/03/26-15:52
Mimmi
Beauty Pro
17/03/26-15:26
St. Patrick’s Day ☘️ Torrschampo som man penslar på med en borste riktigt bra faktiskt 💚
St. Patrick’s Day ☘️ Torrschampo som man penslar på med en
Madde
Beauty Pro
17/03/26-15:14
får sminket o hålla hela dagen o ger så fint glow
Prisvärd skönhetsprodukt