/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Sassy
Beauty Pro
09/03/26-16:10
Min favorit just nu är Giorgio Armani UV Master Primer Pink SPF 30 – det är en återfuktande primer som jämnar ut hudtonen och ger ett litet små lyster... ett plus att den skyddar mot UVA ☀️ Den funkar perfekt under foundation eller om man vill blanda ut den. Upptäckte denna på en flyplats som ja köpte i Asien. Jätteskön konsistens på huden å fin att lägga som den är men också lite lätt puder över för en naturlig look.☀️ (Taggningen är på en annan prododukt i samma serie, hittade inte samma produkt men vet att den finns att köpa) Applicerar detta efter serum på morgonen – ett måste i vårt svenska ljus! ✨Vilken SPF-tips har du? #kicksbeautytalks #spf #armani #solskydd #primer
☀️ Solen har tittat fram – Armani SPF 30 räddar dagen!
Kristina
Beauty Pro
09/03/26-14:06
“Self-doubt is a thief; don’t let it rob you of your dreams.” Ett bra sätt att starta veckan på. 🤎 Börjar alltid dagen med min glow rutin ⭐ ⭐ Naturie Hatomugi Essence ⭐ BeautyAct Double Dew ⭐ Beauty of Joseon Glow Serum Propolis + Niacinamide https://www.kicks.se/beauty-of-joseon-glow-serum-propolis-niacinamide-30-ml ⭐ TIRTIR Mask Fit Red Mini Cushion ⭐ Fenty Beauty Mini Killawatt Freestyle Highlighter Limited Edition ⭐ BeautyAct Full Effect Mascara ⭐ Fenty Beauty Hair And Body Mist 💗 Önskar dig en fin måndag 💗
🌸 My Look of the day 🌸
Hatomugi Essence 500 ml
Double Dew
Hair And Body Mist 90 ml
Mini Killawatt Freestyle Highlighter Limited Edition Wattabrat
Mask Fit Red Mini Cushion 33N Macchiato
Full Effect Mascara Intense Black
Louiseemretsson
Beauty Pro
09/03/26-13:17
Nu startar säsongen för spf snart här i Hälsingland ☀️ jag använder alltid spf 50 i ansiktet och har blivit bättre på det under åren. Vilken är er favorit spf? Jag gillar vichys fluid spf!
Sunny Days ☀️
Capital Soleil UV-Aqua Hydrating Invisible Fluid SPF50 50 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Anna
Beauty Pro
09/03/26-12:38(redigerad den 09/03/26-12:51)
Jag använder solskydd året runt! Det 99 gånger av hundra ett riktigt solskydd som jag använder eftersom mängden av produkt som en bas med solskydd inte används i rätt mängd för att ge fullgott skydd. Men det här solskyddet är tintat och jag använder det ofta när jag har bråttom. Det går att få på tillräckligt på huden i själva ansiktet av den. Två fingrar i mängd på ovanför halsen alltså. Tycker också mycket om andra solskydd från Heliocare och La Roche-Posay. Gillar också det från Mantle för fuktens skull i det😎 Det jag taggat från La Roche-Posay är inte just det jag brukar använda men vet att det också är omtyckt av isf närstående till mig med fet hudtyp🥰
Ett solskydd jag ofta använder dagligen😎
Mineral Tolerance Fluid SPF50 50 ml
Sensation SPF50+ 50 ml
Sport Stick SPF50+ 25 ml
Anthelios Uvmune Oil Control Fluide SPF50+ 50 ml
Ingrid
Beauty Star
09/03/26-12:26
Jag älskar att sminka mig på helgen. Jag sminkar mig inte så mycket till vardags så känns lite lyx för mig att unna mig det på helgen. När jag gick i skolan sminkade jag mig varje dag men inte nu längre, så därför känns det lite extra roligt att få göra det på helgen eftersom jag inte gör det så ofta längre. Och ofta på lördagskvällen blir det nån ansiktsmask framför tvn🥹
Moa
Beauty Pro
09/03/26-12:04
Helgens beauty mood var att försöka få till en glowig bas. Var på tjejmiddag med lite nya tjejkompisar och det var så trevligt.  Söndagen blev en riktig vilodag, både för huden men även allmänt😴💕 Har ni något tips på en riktigt bra glow produkt?😍
Noa
Beauty Pro
09/03/26-11:48
En bra SPF är alltid ett måste i hudvårdsrutinen, men det hjälper ju något när man får lite extra skydd i sin makeup också! 😉 Avènes ”Eau thermale B-protect SPF 50+” är en klassiker som har återkommit i min hudvårdsrutin sedan jag testade den för första gången. Den innehåller pigmentkulor, vilka ger en lätt täckning och jämnar ut hudtonen när du skall till stranden eller enbart vill ha en liten boost utan att huden känns tung! Tyvärr är inte färgen alltför universell då den främst passar ljus till medium hudton, men funkar den för dig så är den värd att testa! Beauty of Joseons ”relief sun : Rice + probiotics SPF 50+” är min absolut starkaste rekommendation för SPF. Den lägger sig otroligt fint på huden, mjukgör, lugnar och passar sig jättebra under makeup! Har inte viljat testa något annat än denna och har gått igenom säkert 8 tuber med en nionde på gång väldigt snart. Faller alltid tillbaka till den och kommer fortsätta fylla på 💕 Nyligen köpte jag lumenes ”Natural glow fluid foundation” med SPF 20 och jag kan varmt rekommendera den till er som vill ha en väldigt lätt och naturlig foundation. Den har en light till medium coverage och det extra lilla solskyddet välkomnas alltid! 🤭 Sist men inte minst är estée lauders original formula på ”double wear Stay in place makeup”. Denna foundation är väldigt full coverage och har SPF 10! En väl uppskattad go to för mig😉 För er som vill ha en medium-full coverage foundation med en mer satin finish, som dessutom känns lätt på huden så rekommenderar jag att mixa 2 delar av lumenes fluid foundation med 1 del av estée lauders. Resultatet blir otroligt fint, jättebra täckning och sitter hela dagen ☀️🌸 Tyvärr hittade jag inte SPFen att tagga 💔
Mina bästavänner i solen
Double Wear Stay-In-Place Makeup SPF10 8C1 RICH JAVA
Natural Glow Fluid Foundation 5 Deep Tan
Virre
Beauty Pro
09/03/26-11:40(redigerad den 09/03/26-11:40)
Söndagen bestod av en dag utan smink, där jag istället njöt av det härliga vårvädret ☀️ En fin skogspromenad med maken och vovven där första snödropparna börjat kika fram. Årets första kaffe intogs också utomhus på gaveln av huset där det var lä. Otroligt skönt. Helgen avslutades sen med lite serietittande i kombination med ansiktsmask från Dr Ceuracle som är en favorit och en fotmask. En söndag som gjorde gott för själen 💕
Helgens Beauty Mood
Hyal Reyouth Lifting Mask