/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Lana
Beauty Pro
21/03/26-20:27
Perlita
Beauty Pro
21/03/26-18:33
Insåg att jag har mycket ROSA fast rosa absolut inte är min färg! 🎨 Men vi rockar alla färger idag 🌈 ju mer färg desto bättre 😍
Color pop 🌈
Perlita
Beauty Pro
21/03/26-18:08
Idag får min son vara med och rocka sockorna för första gången 😍 Det här är något vi kommer fortsätta med varje år för att sprida kärlek, glädje och visa att alla är lika mycket värda. Olika är fint ✨
Rocka sockorna 🧦
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Emma
Beauty Star
21/03/26-16:40
Detta strong hold gel för curly hair har verkligen varit en räddare i nöden för mig! Kan stark rekommendera för dig med skadat lockigt hår!👩‍🦱💋🫶🏼
Curl girl tip!
Emma
Beauty Star
21/03/26-16:35
Golden hour är här! Kanske ska man passa på att ta en promenad ✨☀️… eller varför inte tipsa om sina budget favoriter🫶🏼😊☀️
Budget tips!
Emma
Beauty Star
21/03/26-16:23
Mina favo produkter! Ta en titt i min smink necessär! 💋💄
Makeup!
Jenny
Beauty Pro
21/03/26-15:47
Dags att lämna in gamla produkter. Kommer bli en del när jag är klar så måste kolla om Kicks här har börjat ta emot sådant. Sist gick jag med två kassar och fick ta med allt hem igen.
Lämna in gamla produkter
Anna
Beauty Pro
21/03/26-15:17(redigerad den 21/03/26-15:32)
Favorit serumet Longevity från PC, palett från Lowd ( Felicia Arkelöf), Smuuti solskydd som går bra att bära ensamt, då det återfuktar skönt men inte blir omköp av Den underbart doftande håroljan frön Amika, min fina gröna doft från Valentino💚Rosa oöppnad mascara från Isadora och lite hårprodukter såklart 🥰💖💕 Är sjuk, annars hade jag försökt mig på en färgglad sminkning🌈
Color Pop🌈
CellularYouth Longevity Serum 30 ml
Born in Roma Green Stravaganza Donna EdP 100 ml
Watermelon Sun Cream SPF50+ 50 ml
Superfruit Star Lightweight Hair Styling Oil 50 ml