/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Sotnosen
Beauty Pro
14/03/26-12:41
Jag är riktigt sugen på att testa Rituals yozakura pink sugar scrub 💌 jag har haft Rituals scrub förut och varit väldigt nöjd med dom, man känner sig väldigt återfuktad och ren på djupet 💕 därför blir man ju extra sugen på denna scrub för jag har doftpinnarna från denna serien hemma nu och vet hur gott den luktar 🥰
The Ritual Of Yozakura Pink Sugar Scrub Rituals The Ritual Of Yozakura Pink Sugar Scrub
Josefine
Beauty Beginner
14/03/26-11:14
Ska på temafest idag och jag fick nog till cowgirl disco sminket. Vad saknas? Mer glitter? 🫣
Klicka på ett alternativ för att rösta
Mer glitter?!
15Bidrag
JA
NEJ
Cow girl - disco
Linn
Beauty Pro
14/03/26-08:20
Jag har nu i snart tre månader använt Xlash varje kväll. Jag märker stor skillnad och ska snart glesa ut användandet lite. Så nöjd med denna produkt. Mina ögonfransar är märkbart fylligare och längre.
✨Kvällsrutin - viktigt steg✨
Eyelash Serum 3 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Maribelle
Beauty Pro
13/03/26-23:34
En produkt från den nya Rituals Yozakura-kollektionen som jag såååå längtar efter att prova är deras shimmering body oil! Jag kan bara tänka mig hur fin den kan vara på huden under sommar dagar💜☺️☀️
Rituals Yozakura💜
Seda
Beauty Pro
13/03/26-22:45
Valentino Born in Roma Donna är en parfym jag verkligen älskar. Den öppnar fräscht men blir snabbt mjuk, sensuell och elegant på huden. Den känns lika rätt till vardags som till kvällar när man vill känna sig lite extra självsäker.
Min signaturdoft!
Adisa
Beauty Star
13/03/26-22:44
En viktig del i min natt rutin är min lip sleeping mask från laneige. Mjukgörande och superskönt på läpparna 🌸☺️
Seda
Beauty Pro
13/03/26-22:15(redigerad den 13/03/26-22:17)
Min kvällsrutin är en liten stund av self care som hjälper mig att varva ner inför natten Jag börjar med Cetaphil Daily Facial Cleanser för att tvätta bort smuts och göra huden ren och fräsch. Efter det applicerar jag The Ordinary Niacinamide 10% + Zinc 1%, som känns lätt på huden och är ett perfekt serumsteg i min rutin. För extra återfuktning använder jag Miniderm 20 %, som gör huden mjuk och återfuktad över natten. Den här enkla rutinen hjälper mig både att ta hand om huden och att koppla av efter en lång dag – som en liten lugn stund innan det är dags att sova 🛌
Seda
Beauty Pro
13/03/26-22:03(redigerad den 13/03/26-22:29)
Jag har valt Rituals The Ritual of Yozakura Body Serum från den nya Yozakura-kollektionen 🌸 Jag blev direkt nyfiken på just den här produkten eftersom jag älskar kroppsvård som både återfuktar och känns lätt på huden. Ett body serum känns som ett perfekt steg i min rutin innan body cream speciellt när huden behöver lite extra glow och fukt. Dessutom låter doften i Yozakura-serien helt fantastisk och jag ser verkligen fram emot att uppleva den på huden. Jag hoppas på en mjuk, återfuktad känsla och en lyxig self-care-stund i vardagen 🥰
Ritual of Yozakura Body Serum
The Ritual Of Yozakura Body Serum 100 ml