/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Hannah (Hannisen)
Beauty Star
26/04/26-18:42(redigerad den 26/04/26-18:48)

Helt sjukt hur jag kan ha glömt bort (Elf Halo glow)

Testade den igen för någon dag sedan o wooow. minns inte att den gav ett så fint resultat på huden. lägger sig så så fint och det ser nästan ut som min hud

100 % i sommar om man inte vill ha så mycket täckning o bara vill ha en natural dewy look.✨

Re-discover a fave 👀✨
Noah90
Beauty Pro
26/04/26-17:16

Min gamla favorit: Idun Clear Brown Gel Eyebrows Plockade fram den igen. Naturlig look och håller brynen på plats.

Ska använda den imorgon till jobbet

Re-discover a fave 📦
Browgel Perfect Eyebrows Dark
Noah90
Beauty Pro
26/04/26-17:11

Glow varje dag men lite extra på helgen ✨

BeautyAct Skin Glow Up på kindbenen för en fräsch lyster 💫

Glitter and glow weekend
Skin Glow Up Sunkissed Glow
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Diida
Beauty Pro
26/04/26-16:32

här sitter man ute idag och kollar på kicks magazine 

❤️❤️
Maria
Beauty Star
26/04/26-15:55

Tre produkter som tog slut samtidigt. Handkrämen från ACO är en av mina absoluta favoritprodukter. Oslagbar för mina torra händer!

Tre produkter som tog slut samtidigt. Handkrämen från ACO är
Hand Cream Rich Perfumed 75 ml
Camomile Sumptuous Makeup Cleansing Butter 20 ml
Toleriane Dermallergo Eye Cream 20 ml
Gina
Beauty Pro
26/04/26-14:04

Blev så glad när jag kollade i brevlådan och såg att det fanns ett Kicks Magazine och en parfymtester! Testade den direkt och började sedan läsa tidningen. Gillar ni söta parfymer kommer ni verkligen att gilla den här 🤩

KICKS Magazine
Sofie
Beauty Pro
26/04/26-11:49

Svängde in på Kicks igår och passade på att köpa ögonbrynspenna nu när de har 20% på det 👌🏽😊

Inköp
ZiiZii
Beauty Pro
26/04/26-11:08(redigerad den 26/04/26-11:09)

Den här eyeshadow från kiko är helt otrolig alltså! Helt pigmenterad och underbar✨ Använder den i ögonvrån och som skugga i mitten ibland om jag vill ha en festlig och glittrig look, kan visa när jag gör det någon gång!Ja den är helt förstörd och krossad men funkar ändå haha!

✨Glitter and glow weekend✨