/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Jenny
Beauty Beginner
10/04/24-18:09
Tänkte dela med mig av det bästa pudret jag provat, jag har kombinerad hud. Oftast kan jag bli lite glansig/oljig under dagen. Men detta pudret sitter perfekt hela dagen 👌⭐️
Linda
Beauty Star
10/04/24-17:50
Vilka är vårens färger på läpparna?
Ida @creativenextraida
Beauty Pro
10/04/24-17:41
Sista paketet har kommit och nu kan jag börjar måla mitt ansikte i mer nitarna och kalla nyanster🙏🏻 Någon som har prövat dessa innan? Vad tycks?✨
Sista paketet har kommit och nu kan jag börjar måla mitt
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Malin
Beauty Pro
10/04/24-17:20 (redigerad den 10/04/24-17:20)
I veckan fick jag äntligen hem mitt alldeles egna gellack-kit från Depened och det tog inte många sekunder innan jag satt där redo och gjorde mina första naglar. Jag måste ändå säga att jag är väldigt nöjd med resultatet och nästan förvånad över att det blev så pass bra! Jag har nu haft dessa naglar på i 2 dagar och hittills är jag positivt överraskad över kvaliteten och hållbarheten. Stort tips till er som med gillar att fixa naglarna ✨
I veckan fick jag äntligen hem mitt alldeles egna
Nikki
Beauty Pro
10/04/24-14:43
💜🖤 Urban Decay All Nighter Setting Spray är JÄTTEBRA! 🖤💜 MEN är den värd 435 kr??? På andra bilden även några, lite mindre dyra, som jag verkligen kan rekommendera. Tipsa gärna om du har någon bra och prisvärd setting spray som du kan rekommendera! 😍
💜🖤 Urban Decay All Nighter Setting Spray är JÄTTEBRA! 🖤💜
Linn
Beauty Pro
10/04/24-13:11 (redigerad den 10/04/24-13:11)
🦄Unicorn Cosmetics🦄 Nu kom brynprodukten som min syster (som bor i England) har tipsat mig om! Ska bli spännande att testa.
🦄Unicorn Cosmetics🦄  Nu kom brynprodukten som min syster
beckiussandra
Beauty Star
10/04/24-12:26
Några droppar kvar... dags att öppna flaska nr 2. Grymt bra att kunna återvinna sånt som inte längre används osv.
Några droppar kvar... dags att öppna flaska nr 2. Grymt bra
Sofia
Beauty Pro
10/04/24-12:19
Mitt senaste Kicks-köp. 😊 Bryngelen har jag haft förut och tycker den funkar bra till ett lågt pris. 👌🏼 Paula's choice har jag aldrig testat förut så jag köpte en exfoliering i bebisstorlek för att testa om jag gillar den. 😊
Mitt senaste Kicks-köp. 😊 Bryngelen har jag haft förut och