Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Aleksandra
Beauty Beginner
18/02/24-22:09
Hello finisar! Någon som har något tips eller trix för att inte se så ”kakig” ut efter man har applicerat concealer och puder under ögonen? Tar även emot tips för bra produkter🥰💄💋
Linnea
Beauty Star
18/02/24-21:10
Hej Kicks gänget! Undrar om någon har bra tips gällande ögonkrämer??
nanda.ismail323
Beauty Star
18/02/24-20:20
Hej fina tjejer! Jag behöver hjälp med att min med min hud eftersom min hudpigment är super olika om nån av er har någon tips på krämer eller något liknande
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
💡Bra svar
Linnéa
Beauty Beginner
18/02/24-19:15
Lockigt hår och önskar bra tips på relativt billiga produkter!
Linnéa
Beauty Beginner
18/02/24-19:14
Nu när vädret är som det är, blir mina läppar super torra! Är det någon som använder en mirakel produkt som de vill tipsa om? Jag har testat alla möjliga men hittar inget som funkar.
Lady R
Beauty Star
18/02/24-18:00 (redigerad den 18/02/24-22:15)
Versace - Crystal Noir eller Burberry - London? Gillar båda, kan ej välja! Vad tycks?
Julia
Beauty Beginner
18/02/24-17:25
Har ni något tips på vad man kan använda istället för puder då jag inte riktigt har råd att köpa ett nytt just nu eller om ni har något bra tips på ett riktigt billigt men bra puder
Lena
Beauty Star
18/02/24-17:05
Hej hörni!  Någon som vet en bra ansiktsrengöring för torr och känslig hy? 🙏