/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Nikki
Beauty Pro
22/03/26-16:25
"PÅSKÄGG" från KICKS! 🐣
"PÅSKÄGG" från KICKS! 🐣
Nathalie
Beauty Pro
22/03/26-15:24
Jag älskar färg! Verkligen älskar. Just nu firar jag in våren med en pastellig regnbåge på naglarna! (rosa, gul, grön, blå, lila)
Color pop 🌈
Sotnosen
Beauty Pro
22/03/26-14:35
Dags för lite empties igen, åkte förbi återvinningen när jag skulle till mina föräldrar ♻️ Denna sheetmasken från starskin tyckte jag väldigt mycket om! Det var en tvåstegsmask och steg ett var att man skulle smörja ansiktet med en olja, som ingick i själva förpackningen och därefter ta på själva arket 💕 aldrig testat en sheet mask i två steg på det sättet och jag blev väldigt positivt överraskad, dessutom doftade den underbart 💕 svag doft av ros 🌹 kan bli ett omköp🥰 Dr ceuracle sheet mask älskar jag 🫶🏻 Rituals handtvålar likaså 💕 även Lumene nordic-c glow boost essence har jag tyckt väldigt mycket om, den doftar dessutom ljuvligt! Handkrämen från Yves Rocher är en av mina favoriter då det kommer till handkräm, egentligen är det en kräm för fötter men jag har den till händerna 🌷 det var nån här inne som tipsade om att klippa förpackningen när det var slut för att få ut det sista och det var verkligen ett bra hack ~ jag trodde aldrig att det skulle finnas så mycket kvar när man egentligen trodde den var tom! Besvikelsen bland dessa empties är Mac prep + prime som tyvärr bröts av inne i förpackningen så jag kunde inte använda hela. Tråkigt då jag var väldigt nöjd annars 😅 blir inget inköp eftersom jag hört många andra som varit med om samma.
Dags för lite empties igen, åkte förbi återvinningen när jag
Hyal Reyouth Lifting Mask
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Miranda
Beauty Star
22/03/26-14:26
Sassy
Beauty Pro
22/03/26-10:43
Vår & Glädje ✨🌸 Inget ger mig mer vårkänsla än lite glitter och glow! När ljuset återvänder och huden får tillbaka sin naturliga lyster vill jag bara förstärka den känslan – med skimrande highlighter och glossiga läppar. 🌤️💖 Jag älskar produkter som fångar ljuset: en touch av gyllene skimmer på kindbenen, ett pärlemorskimrande ögonskuggsstick ✨… För mig handlar vårglädje om att känna sig lätt, strålande och glittra ikapp med solen. ☀️💫Favoriter just nu:The Balm Mary-Lou Manizer – en riktig klassiker! Högpigmenterad highlighter som ger ett tydligt, vackert glow. NYX Highlighter Stick – smidigt, lättapplicerat och perfekt för snabb glow on the go. Dior Lip Plumper – lyxig favorit för spegelblanka läppar (lite snällare mot plånboken hade dock varit ännu bättre 💕). Även nyx glitter brilliance ( gillade den förra bätttre som fanns i gelform) fin å lägga
Vår & Glädje ✨🌸
Linn
Beauty Pro
22/03/26-09:18
Använder du ögonbrynsgel och behöver en borste till den så vill jag tipsa om den här som är i en förpackning. Perfekt för att hålla borsten fräsch och när man ska resa. De kommer i 3-pack och kostar 26kr på Normal.
💰Ett budgettips!💰
Glued Waterresistant Spiking Gel 150 ml
Farah
Beauty Pro
21/03/26-22:31(redigerad den 21/03/26-22:31)
Color Pop 🌈✨ Färger som gör mig glad! 💖 Älskar att leka med mina favoriter från Yves Saint Laurent, Dior, NYX Professional Makeup och Benefit Cosmetics – och självklart en touch av doft från Montale 💫 Ju mer färg desto bättre 🎨💕
Color Pop 🌈✨ Färger som gör mig glad! 💖  Älskar att leka
Buttermelt Blush 10 Back And Butta
Roses Musk EdP 100 ml
Full Effect Mascara Intense Black
The Pink Glow Ritual Gift Box
Cookie – Highlighter i puderform med varmt, gyllene glow Cookie Highlighter
Farah
Beauty Pro
21/03/26-22:26
Köpt på kicks idag
Köpt på kicks idag
Mon Paris EdP 30 ml Gift Box