Kicks shop picto Till KICKS.se
Hem
Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Följ de kategorier som du är intresserad av, för att inte missa det senaste snacket! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Alla MakeupSkincareHairBeach readyPerfumeNailsLipsTolka LookenGlowMorningroutineNightroutineAcneRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganBeauty TesterBeautyhackMogen hud
Senaste
maja.stolpe03
06/07-10:12
För att vara redo för stranden så är återfuktning i form av krämer för både hår hud och kropp A&O. Att återfukta kroppen är inte bara krämer utan även någon svalkande dricka kanske min favvo under sommaren ”iste”, enligt mig finns det inget bättre!! Det är även superviktigt att använda spf och skydd mot uv för håret, eftersom vi inte vill få mer än nödvändigt med rynkor och torrt hår! När man har återfuktning och skydd mot uv till både kropp och hår så är man #beach ready! Rekommenderar även denna produkt innan du ger dig ut i solen för att få en jämn och fin bränna som håller länge! Den är underbar och ger ett lyster för hela kroppen, man känner sig fräsch och den luktar supergott!!
Mario Badescu Coconut Body Scrub 170 ml
Mario Badescu Coconut Body Scrub 170 ml
Se mer
Stefany Izabel
06/07-09:45
Inför soltimmarna så förbereder jag mig själv med spf 50 helst ett barn solskydd fri från konstiga ämnen. Jag fyller på efter behov, om jag badat eller blivit torr. När jag sedan gömmer mig från solstrålarna smörjer jag in mig med vitamin e och ett fet lager av vaselin. Vaselin är räddaren i nöden och är mina solexem fortfarande irriterade så fungerar vaselin utmärkt, jag skulle rekommendera att ha det på över natten ifall huden är väldigt uttorkad eller man bränt sig rejält. Dåligt för sängkläderna men det bästa för huden. #beach ready #beachready #beach #ready
MON SUN After Hour Moist Repairing Oils Body Lotion 225 ml
MON SUN After Hour Moist Repairing Oils Body Lotion 225 ml
Biotherm Waterlover Hydrating Milk SPF50 400 ml
Biotherm Waterlover Hydrating Milk SPF50 400 ml
Se mer
Erica
06/07-04:50
Mitt bästa tips för stranden är följande : Helt klart solskydd! Där är det extremt individuellt! Så kör på ditt favorit spf och glöm inte att smörja under dagen, det behövs fyllas på! VATTEN i stora lass, kanske även en glass! 😉 Men vatten är extremt viktigt att dricka, varför inte blanda lite saft så du får din favoritsmak på stranden!? 🥰 Brukar även ha med frukt, nektariner är helt klart min favorit frukt på stranden, lätta att äta och du har en stadig stor kärna! Har du färgat hår kan en hårprodukt för att skydda håret mot solen vara att rekommendera lite extra 😇 #beachready
Se mer
Havva
05/07-22:16
Mina absolut bästa #beachready tips är att ha väldigt mycket återfuktning i ansiktet och väldigt lite smink. Jag gillar att ha mycket lyster och då kan jag starkt rekommendera Clarions glow booster som ger ett fint lyster på ansiktet och sedan gillar jag väldigt mycket Peter Thomas Roth golden cream som täcker pyttelite men ger ett jättefint glor på ansiktet som får en att se pigg ut hela dagen! Rekommenderar starkt!
Clarins Radiance-Plus Golden Glow Booster For Face 15 ml
Clarins Radiance-Plus Golden Glow Booster For Face 15 ml
Se mer
Linda-Marie
05/07-20:36 (redigerat)
Bästa sättet att veta att man har tillräckligt med solskydd, är tre fingers regeln om du tar solskydd på tre fingrar så får du rätt mängd till ansiktet 😊💕Älskar Murads solkräm till ansiktet. #solskydd
Murad Essential-C Day Moisture Broad Spectrum SPF 30 PA+++ 50 ml
Murad Essential-C Day Moisture Broad Spectrum SPF 30 PA+++ 50 ml
Se mer
Anastasia
05/07-19:38
TIPS! Vill passa på att tipsa om hemsidan Fragrantica till alla som är intresserade av parfymer (https://www.fragrantica.com/) Det finns många funktioner att dra nytta av, här är några exempel: - Man kan kolla upp parfymer och se vad de består av, här ser man att Black Opium innehåller bl.a. kaffe och päron - Gillar man en not kan man klicka på den och se vad det finns för andra parfymer som innehåller den, här kollade jag upp noten licorice - Gillar man en viss parfym kan man kolla upp den i 'perfume finder' och hitta andra parfymer som liknar den, här ser man vad det finns för parfymer som liknar Givenchy Organza - Man kan kolla upp parfym enligt färg - Man kan hitta parfym enligt vilka noter den innehåller och vilka noter den INTE innehåller Den här hemsidan har blivit min go to när jag ska köpa parfym eftersom den hjälper mig inse vad jag gillar/inte gillar och varför. Vanligtvis vet jag bara att jag tycker om något men har ingen aning om vad det är för doft😆 rekommenderar den till alla!
Se mer
Lisa
05/07-18:34
#beachready För att vara redo för stranden brukar jag preppa innan med ett tunt lager brun utan sol för att inte lysa starkare än solen. Vidare har jag 50 spf i ansiktet och 25-30 på kroppen beroende på. Bada i havet och glöm inte återapplicera spf. Ser också till att ha preppat med massa fukt hemma och smörja in efter dusch för en bränna som håller bra, gärna aloevera på ställen som behöver extra kärlek efter solen. Ska man på beach party - kan det också vara kul att addera någon glowprodukt för att sticka ut lite extra :)
Se mer
Malin
05/07-16:25
Mitt bästa beach ready tips är att smörja in hela sig med solskyddsfaktor 50, spraya uvskydd i håret så det inte blir ett snustorrt och sönderblekt svinto och sätt upp i håret i en slarvig knut eller med en hårklämma, och packa strandväskan med handdukar, solskydd till ansikte, läppar och kropp, en bok, korsord, en kortlek, papper, penna, hörlurar, mobil och en termos med kaffe. Packa något kallt att dricka, smörgåsar, kakor, kex, frukt och bär i en kylväska och ta på en bikini och en strandklänning och hoppa i sandalerna och på med solbrillorna och du är #beach ready
Se mer