/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Sreeja
Beauty Pro
11/07/26-13:51

To stay hydrated in the summer, start by misting Bounce Back onto clean skin to prep it, then immediately press the Cosmic Silk Toner onto your face to lock in deep moisture.Throughout the day, throw the Bounce Back Mist in your bag to spray directly over your sunscreen or makeup whenever your skin feels hot, tight, or dry from the sun.

Bounce Back Balancing Toner Mist 55 ml
Cosmic Silk Hydrating Milky Toner 100 ml
Angelica
Beauty Pro
11/07/26-12:52(redigerad den 11/07/26-12:53)

Klairs Supple Preparation Unscented Toner, har använt denna morgon och kväll efter tvätt och har inte varit torr en enda gång så den är verkligen så bra som det sägs. Går att klappa in flera lager. kommer köpa igen.

Supple Preparation Unscented Facial Toner 180 ml
Linn
Beauty Pro
11/07/26-12:34

För mig innebär Pride att man hyllar kärleken och visar att man får älska vem man vill. Jag vill ta med mig min fästman eller en vän, någon som vill umgås på Pride.

🏳️‍🌈Pride för mig är kärlek!🏳️‍🌈
1993 Palette
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Danfeng
Beauty Pro
11/07/26-09:48

Vad synd att eventet är i Stockholm – som bor på annan ort kan jag tyvärr inte vara med. 🥹 Hoppas att alla tjejer i Stockholm får en fantastisk dag och verkligen njuter! 💕

Linn
Beauty Pro
11/07/26-08:36

Före & efter jag tvättade några sminkborstar!

✨ Beauty Reset
Ultimate Face Set
Obiisan
Beauty Star
11/07/26-08:22

Började lördagen mrd att fixa och dona här hemma. Sminkbordet fick sig en omgång! Jag erkänner, under veckorna har jag svårt att hålla ordning😅💕

✨ Beauty Reset ✨
emelie.ersson
Beauty Star
11/07/26-00:24

Balmain silk perfume är helt otrolig!En produkt jag anvent i några år den får håret att se levande ut, ger glans och har en otrolig doft får så mycket komplimanger när jag anvender denna! den är även veldigt dryg då man max bhöver 2-3 srayningar pee använfning!

Silk Perfume 200 ml
Faqeeha Shaban
Beauty Pro
10/07/26-22:48