/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Susanne
Beauty Pro
28/06/26-15:45

Rituals Summer rain, från deras 25års collection box. Var ingen favorit, tycker den doftade gurka.

Återvinning ♻️
Susanne
Beauty Pro
28/06/26-15:23

Min favorit sommardoft är Big pony pink från Ralph Lauren. Den är somrig, fräsch, frisk o söt 🌸 Både dag o kvälls doft.

Den blomstertid nu kommer 🌸💐
Big Pony Pink Eau de Toilette 50 ml
Malaze
Beauty Pro
28/06/26-14:51

🌺 Om jag bara fick välja en parfym i sommar skulle det utan tvekan vara Juicy Couture. Den har en härlig feminin känsla med söta blommiga och fruktiga toner som känns perfekta under sommaren. Den är lätt att bära varje dag och får mig alltid att känna mig fräsch och somrig. 💖 Det här är verkligen min go-to doft!

Viva La Juicy Eau de Parfum 30 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Linn
Beauty Pro
28/06/26-14:04(redigerad den 28/06/26-14:15)

Dior Backstage Airflash Mist Makeup Setting Spray

Är jättespänd på den här! First impression kommer!

🌞Senaste köpet - Diors nya settingspray🌞
Dior Backstage Airflash Mist Makeup Setting Spray 100 ml
Farah
Beauty Pro
28/06/26-14:03

Mina sommarnaglar i nude med lite shimmer. Älskar den här enkla och fräscha looken

Mina sommarnaglar i nude med lite shimmer. Älskar den här
Angelica
Beauty Pro
28/06/26-13:33

Så fräsch och uppiggande,Ljuvliga citrusnoter som känns rena, energigivande och perfekta för sommaren. En doft jag köper varje sommar.

Den blomstertid nu kommer 🌸💐
Biotherm Eau Vitaminée Citrus Tonic Body Mist 100 ml
Angelica
Beauty Pro
28/06/26-12:52

Här använder jag switch nails "cat eye", min go to då jag vill ha fina naglar.

Summer nails! 💅🏼🤩
Susanne
Beauty Pro
28/06/26-11:41

Lackar väldigt sällan naglarna på händerna. Men ibland så o då blir det för det mesta rosa med glitter. Detta är Depend nr A522 som tyvärr verkar ha utgått. 💅🌸

Summer nails! 💅🏼🤩
Minilack Oxygen  A829 829