/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Annika
Beauty Pro
12/07/24-10:22

Då var det gjort, dagens köp blev LH "Aim Higher" paletten. Så spännande det ska bli🤗

Då var det gjort, dagens köp blev LH "Aim Higher" paletten.
Pion
Beauty Pro
12/07/24-10:12

Hourglass unreal liquid blush
Oj såg precis detta! Är sååå nyfiken. Men är inte förpackningen lite märklig? Jag är annars en puder blush person men tycker detta verkar riktligt lockande. Jag har tidigare testat kräm blush men gillar inte det så mycket. Kanske är liquid nåt att ha?
Tipsa gärna om andra liquid eller kräm blush ni tycker om så blir jag glad

Jag tycker whim ser finast ut, fin rosa färg
https://www.kicks.se/hourglass/makeup/bas/rouge/hourglass-unreal-liquid-blush-craft

**Hourglass unreal liquid blush** Oj såg precis detta! Är
nova.svanborg
Beauty Star
12/07/24-08:29

Någon som har tips på parfymer som är fräsch men samtidigt lite söt också?<3

Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
olivia
Beauty Star
12/07/24-08:17

bästa parfymen om du gillar frächa, söt och fruktiga parfymer.

bästa parfymen om du gillar frächa, söt och fruktiga
Nikki
Beauty Pro
12/07/24-06:47

Dessa 4 används flitigt just nu.

Har blivit förälskad på nytt i min Donna Born In Roma EdP från Valentino.
Marc Jacobs Daisy Love Pop EdT är ny för i år och de två andra från Zadig & Voltaire och CLEAN relativt nyinköpta.
CLEAN Classic Beach Vibes EdT köpte jag på rean tidigare i sommar och den verkar därefter ha försvunnit från KICKS sortiment så den kunde jag inte tagga.

Vad använder du för parfym i sommar? 🌸🌞

Dessa 4 används flitigt just nu.   Har blivit förälskad på
Nikki
Beauty Pro
12/07/24-06:38

Passa på att fylla på med fukt 💧

Dessa stora pumpflaskor från Biotherm med härlig body lotion är så smidiga att ha framme och just nu extra prisvärda med KICKS Club 20% på Biotherm alternativt Nice Price!

Den gula Oil Therapy använder jag när huden är extra torr. Den har nyligen bytt förpackning men formulan är densamma.

Passa på att fylla på med fukt 💧  Dessa stora pumpflaskor
Annabella
Beauty Beginner
12/07/24-06:21

Jag gillar dior foundation. Den är väldigt bra

Hanna
Beauty Pro
11/07/24-20:48

har ni tips på bästa foundation som inte är fulltäckande? ☺