Kicks shop picto Till KICKS.se
Hem
Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Följ de kategorier som du är intresserad av, för att inte missa det senaste snacket! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Alla MakeupSkincareHairBeach readyPerfumeNailsLipsTolka LookenGlowMorningroutineNightroutineAcneRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganBeauty TesterBeautyhackMogen hud
Senaste
Filter
Emma
29/08-20:12
Den finns i 30 färger, jag själv är nog en 120 N.☺️ Mitt bästa hack är att direkt efter blending på med settingspray och på med hårblåsen i ansiktet 👏🏻😎 flawless 👏🏻👏🏻
Se mer
Erika
29/08-20:04
Lancomes fundation är min absoluta ride or die 😍 Det finns 30 nyanser och jag tror att 125w skulle passa mig 🙏💗
Se mer
Leyla
29/08-20:00
1. Det finns 30 nyanser och jag hoppas att jag kan hitta min perfekta färg. Min underton är svår att pin-pointa men jag ska minsann testa mig fram😎 2. Mitt bästa hack är att först blanda ut sin foundation med fingret så att det sprids över ansiktet, gör man detta innan man fortsätter blanda ut med Beautyblender eller annan svamp så absorberar inte svampen lika mycket så slösar man inte så mycket produkt! Bonus hack- applicera endast foundation där du inte lägger concealer! Då blir det färre lager på ansiktet men fortfarande täckande!
Se mer
Stefani
29/08-19:54
Se mer
Amanda
29/08-19:50 (redigerat)
Lancômes Idole Teint Ultra Glow foundation har 30 nyanser. För mig personligen matchar nyans 125W, speciellt nu när hösten/vintern är påväg. Ett foundationhack jag ALLTID kör på, är att först applicera foundation med en borste. Jag låter min foundation ligga på huden i ungefär en minut, sprayar på setting spray för att sedan använda en beauty blender för att blenda ut den mer. Och sedan om man gillar en liten mer täckande effekt så går man bara in med lite foundation där man vill ha lite mer täckning med en beauty blender. Blir alltid jätte snyggt, med ett smooth resultat! 🤩
Se mer
Hala
29/08-19:50
Se mer
Ruff
29/08-19:48
- Kommer i 30 nyanser (hur bra?! 🙀) - Själv har jag gissningsvis 120N - Mitt bästa foundationhack är att applicera i tunna lager. Speciellt runt näsan och under ögonen 👌🏻
Se mer
Ali
29/08-19:41
Se mer