/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Kristina
Beauty Pro
26/03/26-15:13(redigerad den 26/03/26-15:14)
“One small positive thought can change your whole day.” Dagens look består mest av Chanels produkter men även ⭐ BeautyAct Double Dew ⭐ BeautyAct Full Effect Mascara ⭐ Zadig & Voltaire This Is Her! EdP 💞 Jag hoppas du får en fortsatt underbar torsdag 💞
Dagens look och citat
This Is Her! EdP 30 ml
Double Dew
Full Effect Mascara Intense Black
Kristina
Beauty Pro
26/03/26-14:50
Idag gjorde jag ett riktigt fint köp. Denna rekommenderar jag. Den är lagom täckande och ger så fint glow. Fick en test i kicks magasinet och därefter var jag hooked. Den ger verkligen en satinliknande, icke-oljig finish som den beskrivs. En lite orange glow ger iaf förpackningen. Men orange i ansiktet blir den absolut inte 😁.
🧡 Orange Glow
Double Serum Foundation L1c
Nikki
Beauty Pro
26/03/26-13:35
ÅTERVINNING ♻️ Upptäckte för sent att jag inte var ensam på miljöstationen... Så pinsamt att stå och ta kort på sina sopor! 🤣
ÅTERVINNING ♻️  Upptäckte för sent att jag inte var ensam på
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Nikki
Beauty Pro
26/03/26-13:09
Uppskattar när presenter känns personliga! 🥰 Ett litet tips inför alla kommande uppvaktningar. Om man beställer direkt från Charlotte Tilbury så kan man välja/köpa till presentförpackning/påse, kort med personlig hälsning osv. Man spar tid, får det fint och klart att ge bort och det känns lite extra lyxigt! Kortet fick jag i Charlotte Tilbury's butik i London. Dock inte av Charlotte själv! 😃
Uppskattar när presenter känns personliga! 🥰  Ett litet
Unreal Lips Healthy Glow Nectar Oil Juicylicious Candy Fig
Virre
Beauty Pro
26/03/26-11:59
Glowerizer från LH Cosmetics är en helt fantastisk produkt när det kommer till just glow. Huden får ett helt otroligt glow och ser bara så fräscht ut. Ibland använder jag den själv utan något över och ibland har jag den under min foundation som en primer. En produkt jag inte visste att jag behövde innan jag testade den 😃
Orange Glow 🧡
Glowerizer Face Primer Self-love 30 ml
Noah90
Beauty Pro
26/03/26-11:56(redigerad den 26/03/26-11:59)
Jag använder Eucerin Shower Oil refill 🧡 Gör min hud mjuk återfukt varje dag 🧡 perfekt till min orange vibe ✨ Jag återvinner den som plast och köper alltid refill (har bra pris😉)och fylla på min flaska hemma ♻️💛
Jag använder Eucerin Shower Oil refill 🧡 Gör min hud mjuk
pH5 Shower Oil Refill 400 ml
Linn
Beauty Pro
26/03/26-11:15(redigerad den 26/03/26-11:16)
Lite härliga produkter i orange toner! Tänkte dela med mig av fina produkter som jag gillar i färgen orange!
🧡Orange🧡
Ready Set Fix 100 ml
The Wonder Stick Blush - Limited Edition Coralicious
Ultratint Lip Balm Sheer Plum
Susanne
Beauty Pro
26/03/26-10:39
The Ritual Of Ayurveda Shower Oil är en storfavorit när det kommer till duscholja. Doftar så gott, gör huden mjuk och mindre torr.
❤️ Red Vibes Only
The Ritual Of Ayurveda Shower Oil 200 ml