/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Susanne
Beauty Pro
08/04/26-14:12(redigerad den 08/04/26-14:18)

Vad jag alltid har med mig i väskan är några små parfymer, någon läpprodukt o tuggummi. Ändrar lite efter årstid o humör. Just nu dessa. 👜

👜 What’s In Your Bag?
Lips & Dry Spots Balm 30 ml
Classic Warm Cotton EdP 30 ml
Gift Set Light Blue Eau de Toilette
Lust For Sun EdP 50 ml
Dinita
Beauty Star
08/04/26-13:35

mina go to produkter som jag alltid har i väskan och räddar mig när huden känns torr eller stressad.

Produkter som jag har i väskan
Carro
Beauty Star
08/04/26-13:14(redigerad den 08/04/26-13:17)

Här är några av de saker jag köpte senaste från kicks, så taggad på valentino parfymerna. Perfekt storlek för att känna på och testa innan man köper en av de större. Sedan har vi favoriten decubal och en ny nattkräm att testa. Förutom det på bilden blev det lite läppglans också

Senaste kicks köp
VALENT Born In Roma Donna 10 ml
VALENT Born In Roma Coral Fantasy Donna 10 ml
Lips & Dry Spots Balm 30 ml
Nordic Hydra Intense Hydration Night Cream 50 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Danfeng
Beauty Pro
08/04/26-12:53(redigerad den 08/04/26-12:55)

Efter att ha köpt så många produkter från Dior är det första gången jag får en gåva. Jag gillar verkligen Diors produkter, men det finns alldeles för få ordentliga gåvor. haha

senaste köp från KICKS
Dior Addict Rosy Glow Eau de Parfum 50 ml
Perlita
Beauty Pro
08/04/26-12:24

👜 Vad som alltid finns i min väska??

Alltså… mest blöjor 🤣 men utöver det finns det några små måsten jag aldrig lämnar hemmet utan.

Min go-to är alltid en lipliner från NYX i färgen “Up All Night” – den räddar vilken look som helst! 💄

Och självklart ett läppglans för det där lilla extra. Idag fick det bli Kylie Cosmetics Lip Glaze i färgen “Rosé Bloom” ✨

Enkelt, men ett måste!

Vad finns alltid med i väskan?
Lip Lingerie Liner Stain 12 Wild Side
King Kylie Supple Kiss Lip Glaze Literally
Rawan
Beauty Pro
08/04/26-11:20(redigerad den 08/04/26-20:01)

Ifall ni öppnar min väska så kan ni tro att ni har gått in i tradera eller vinted😂🤭 man kan hitta vad som helst beroende på vädret, tillfället och hur jag känner. Jag kunde inte få med allt, men utöver dessa så brukar jag ha våtservetter och någon liten parfym (oftast en liten Rituals Ciel Rouge från the iconic collection)🥰 Jag måste alltid ha med mig min dior tint och mitt läppglans från Victoria's Secret för akuta situationer😂🤭 Man ser tydligt att jag har Rituals beroende, men i alla fall så brukar jag ha en handkräm och en handsprit från Rituals. Tyvärr så har handspriten utgått från sortimentet (jag vill gråta), men jag har fem backup flaskorr😂🤭

What’s in my bag?🤭👜
Emma
Beauty Pro
08/04/26-10:58

Unnade mig äntligen dessa två produkter som jag länge varit så nyfiken på. Sensai Glowing base för ett fint och naturligt glow. Hourglass Unlocked Instant Extensions Mascara för långa och definierade fransar. Jag ser mycket fram emot att testa dessa två i en fin sminkning som jag tänkte göra nu till helgen. 😊 Är det någon här som provat? Vad tycker ni?🥰

Mitt senaste köp från KICKS✨
Coco
Beauty Star
08/04/26-10:18(redigerad den 08/04/26-10:35)

Min go to produkter som jag alltid har med mig:

⭐ Armani Power Fabric longwear setting powder - grymmaste setting pudret som jag dessutom använder som primer under ögonskuggan!

⭐ Clarins wonder mascara 4D - min alltime favourite! Sitter på plats h e l a dagen, fäller aldrig, smudgar aldrig!

⭐ Lancome Le Stylo waterproof pencil - bästa kajalen. Mjuk men sitter!

⭐ Sensai Highlighting concealer - för snabb touchup under dagen!

⭐ MAC 270S concealerborste - bästa borsten för sömlös finish!

⭐ Clarins lipoil - hade ej testat den tidigare, men oj vad den är bra! Sitter länge, doftar ljuvligt!

⭐ Biotherm Beurre de lèvres, härlig återfuktning för torra vår-läppar!

⭐️ Hittade också det här lilla parfymtestet som jag fått från Kicks, blir förmodligen ett köp på denna beroendeframkallande doft!

Det här har jag alltid i min 👜
Paradoxe EdP 50 ml Gift Box