Hem
Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Sofia
Beauty Pro
11/02/24-21:29
Mitt hetaste tips för en riktigt läcker och sexig alla hjärtans dag-look är att använda vinröd eyeliner! 🍷 Har gjort ett par såna looks till vardags och fått många komplimanger. Det framhäver ögonen så fint! Jag har använt mig av LH cosmetics crayon i färgen Siren, som ju även kan användas på läpparna och kinderna för en monochromatic look. 😍 Spana in @lindahallberg på Instagram för tutorials och inspo på vinröda looks, det var där jag fick min inspo!
Daniah A
Beauty Beginner
11/02/24-21:24
TIPS!❤️ Alltid sökt efter en söt doft som inte luktar för starkt och för blommigt. Denna kommer alltid vara min FAVORIT i vardagliga sammanhang. Ett doft man verkligen blir beroende av❤️
Sofia
Beauty Pro
11/02/24-21:17
Denna peachy blushduo är så fin till våren! 🍑 Jag använder den ljusare färgen högre upp på kinderna och den mörkare precis under den ljusa. Det ser så naturligt och fint ut, och de ger underbar lyster till kinderna. 😊
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Jessica
Beauty Star
11/02/24-21:07
Hej! Jag är ute efter en bra primer som får sminket att hålla, helst något som passar kombinerad hy. Några tips? 😍
emla
Beauty Star
11/02/24-21:00
Bar någon några tips mot en fettig hårbotten? Jag får fettigt hår redan en dag efter duschen
Tilda
Beauty Star
11/02/24-20:59
Hittade nyss ett foundation stick från Anastasia som fick följa med hem från kicks, tog i färgen tan för att kunna ha den som Bronzer, in ❤️. Och det bästa av allt var att den bara kostade 100 kronor😱
Hittade nyss ett foundation stick från Anastasia som fick
Heba
Beauty Star
11/02/24-20:54
Tips på bra primer och settingspray? Vill köpa primer men vet inte vilken och min settingspray håller på o ta slut, vill testa nytt.
Elin
Beauty Star
11/02/24-20:45
Vilken är den bästa produkten för torra läppar?