Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdMakeupSkincareBeautyhackMaskPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
stellaanders05
Beauty Star
05/19/24-23:30
Halloj tar studenten nu 7 juni o vet inte hur jag ska sminka mig. Jag föredrar matt och fulltäckande så kom med era tips o tricks på vad man kan använda osv för att sminket ska hålla en varm och lång dag
Nono
Beauty Pro
05/19/24-15:52 (redigerad den 05/19/24-15:57)
Förutom spf för huden. Så behöver även naglarna skydd. Dagens inköp: naglack som inte gör att naglarna blir missfärgade pga solning.
Förutom spf för huden. Så behöver även naglarna skydd.
Louiseemretsson
Beauty Pro
05/19/24-15:04
🌸 V I N S T 🌸 tack @KICKS för vinsten med två ikoniska produkter från Rose Inc 💋 jag har ju varit rikitgt sjuk och har därför inte kunnat använda produkterna än, men! idag känner jag mig piggare och snart kommer swatches och såklart en härlig look samt recensioner 😍 har ni testat nåt från märket? designen är en av dom finaste på marknaden enligt mig, så fin 🌹
🌸 V I N S T 🌸  tack @136092963 för vinsten med två
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Louiseemretsson
Beauty Pro
05/19/24-14:52
💅🏽 N A I L S 💅🏽 Jag vill bara tipsa om ATELIER ROUGE produkter för naglarna. I vanliga fall använder jag geliq men mellan omgångar av gellack så kör jag på en stärkande baslack, en mjuk fin rosa färg och en top coat 🌸🌸 allt från ATELIER ROUGE 🌸🩷
💅🏽 N A I L S 💅🏽  Jag vill bara tipsa om ATELIER ROUGE
Samantha
Beauty Star
05/19/24-13:55
Hej allihopa! Jag har en fråga vad är eran bästa self tanner? Jag letar efter en ny som funkar på känslig och torr hud men också för ansiktet. :)
Nikki
Beauty Pro
05/19/24-09:28
💚 Gröna aromatiska dofter med citrus 🍋 och grönsaker (!) 🍅🥕💚 Det här är intressant! Har nu provdoftat Maison Margiela's Replica From the Garden EdT två gånger och jag vet fortfarande inte vad jag tycker. Den doftar på ett sätt underbart och precis som den beskrivs. Solen gassar och du står i trädgården och plockar solvarma tomater som doftar så mycket som de aldrig kan göra när du köper dem i affären. Doften av bladen när du gnuggar dem, sötman från tomaterna blandas med de jordiga doftnoterna (nästan lite unkna) från jorden du står i. Men vill man dofta så är frågan? Oavsett, vill du ha en parfymdoftupplevelse som sticker ut från mängden så ska du provdofta denna! 🥰🍅 HERMÈS unisexdoft Un Jardin Sur Le Nil Edt har jag inte provdoftat ännu men är väldigt nyfiken på hur den kan dofta med en mix av bl a grapefrukt, mango, tomat, morot, lotus, pion, kanel, mysk och rökelse.
💚 Gröna aromatiska dofter med citrus 🍋 och grönsaker (!)
Caroline
Beauty Star
05/19/24-08:47
Hello! Vill tipsa om lite produkter nu inför sommaren för att få ett extra glow Först och främst till ansiktet så har jag märkt att ”vanlig” bus inte blir så bra, men där är Ida Wargs produkt susen, de är deras tanning drops som man lägger i sin fuktkräm och som sedan bildar färg efterhand som jag har märkt ger de mest naturliga och bästa resultatet på huden. Sedan till kroppen är de även deras instant tanning mousse som jag gillar bäst då man ser direkt vart man lagt den och man behöver inte tänka på att man måste vänta på att färgen ska utvecklas. Sen ett sista litet tips för att få de sista ultimata glowet är att köpa Hickaps Golden shimmer glow mist för kropp och ansikte, den ger verkligen de sista klicken på outfiten när man får helt lysande gyllene hud! Verkligen ett stort tips
Linn
Beauty Pro
05/19/24-08:39 (redigerad den 05/19/24-08:41)
Om jag skulle köpa en parfym till min mamma så hade det blivit den här då det är en av hennes favoritparfymer. Den doftar gott & fräscht och när jag doftar på den så kopplar jag doften till henne.