Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Nikki
Beauty Pro
19/04/24-07:14
Senaste KICKS köpet! 🌞💕 Blev glad när jag igår i en KICKS butik fortfarande hittade ett litet bord med några av BUDGIE'S hårvårdsprodukter och som tur var fanns denna mask som jag köpt innan och gillar. Den är både volymgivande och återfuktande och håret blir jättemjukt. Dessutom doftar den gott och är härligt blå i färgen. Kan tyvärr inte längre taggas.
Senaste KICKS köpet! 🌞💕  Blev glad när jag igår i en KICKS
Nikki
Beauty Pro
19/04/24-07:08
♻️🌳🌏 ÅTERVINN på KICKS! 🌏🌳♻️ Passade på att ta med mig lite kosmetiskt avfall då jag igår skulle till en KICKS butik som tar emot det. För er som inte känner till detta, läs på KICKS hemsida under Hållbarhet. Där står även vad som bör lämnas in och i vilka butiker du kan lämna dessa tomma förpackningar/utgångna produkter. OBS! Alla butiker som tar emot behöver inte ha en sådan återvinningsstation som på bilden. Då lämnar du det bara till personalen.
♻️🌳🌏 ÅTERVINN på KICKS! 🌏🌳♻️ Passade på att ta med mig
olivia.bohlin1
Beauty Star
18/04/24-22:52
har just nu denna settingspray från hickap men upplever att den inte håller mitt smink så bra som jag vill, inte ens en halvdag i skolan. Jag kan få fläckar på mina tröjärmar av att bara röra ansiktet trots att jag har öst på. Har ni tips på settingsprays som ni upplever är bra och som inte är allt för dyra?
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
olivia.bohlin1
Beauty Star
18/04/24-22:46
jag har fit-me concealern men upplever att den creasar sig en del under ögonen oavsett om jag lägger puder eller inte. har ni tips på någon budgetvänlig som jag kan testa eller gör jag något fel?
olivia.bohlin1
Beauty Star
18/04/24-22:45
vilka ämnen ska man sträva efter och vilka ska man undvika i hudvård och smink? vill ta hand om min hud så bra jag bara kan. help a girl out🙌
olivia.bohlin1
Beauty Star
18/04/24-22:43
hjälp!! har fått veta att jag har ganska torr hud men upplever själv att jag har mer blandhud då jag blir lätt flottig i min t-zone. Har ni tips på bra hudkrämer? både dag och nattkrämer svar uppskattas <33
Emelie
Beauty Star
18/04/24-21:56
DIN BÄSTA VÄN: Lumenes CC cream Vill du ha tips om en täckande, härlig cc cream som du alltid kommer komma tillbaka till? I got you!
DIN BÄSTA VÄN: Lumenes CC cream  Vill du ha tips om en
Emelie
Beauty Star
18/04/24-21:53
CONCEALER FÖR FINA LINJER Jag har ett problem med att hitta en concealer som passar min tunna hud under ögonen. Jag har lite fina linjer, är ganska blå/mörk under ögonen och tycks aldrig hitta en vettig concealer. Antingen är den inte tillräckligt täckande, blir kakig, går ej in i huden eller fastnar i mina fina linjer som gör att de blir ännu mer framträdande. Har ni några tips vore jag er evigt tacksam! Min hudtyp är för övrigt normal med tendenser till yttorr.