/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Nikki
Beauty Pro
07/07/25-08:20(redigerad den 07/07/25-08:36)

Alltså hur svårt kan det vara!?

Tittade just på de hitintills inskickade bidragen till denna tävling och INGEN har lyckats följa KICKS tydliga och enkla instruktioner!

Antingen ingen look utan endast bild på produkter, inte taggat produkter eller missat att svara på båda eller en av frågorna!

Är folk så lata att de inte ens kan lägga 5 minuter på att läsa och göra det man ska för att deltaga?

Det gäller ju faktiskt biljetter värda flera tusen kronor och borde vara värt en LITEN ansträngning åtminstone!

Detta är bara min åsikt och jag köper inte att man gör så gott man kan eller inte kan läsa! Man har ju uppenbarligen förstått att det är en tävling i alla fall!

Om någon känner igen sig så går det att redigera sitt inlägg och lägga till det som saknas. 😃 Lycka till i tävlingen!

Alltså hur svårt kan det vara!?  Tittade just på de
Rayan
Beauty Beginner
07/07/25-08:01

Jag köpte denna läppolja för att jag hade hört mycket bra om den. Den svek mig inte och fungerar som den ska, men vad är detta? Ska det vara så eller är det fel på produkten? för jag har inte sett dessa rosa korn på någon annan liknande läppolja från dehär märket.

Jag köpte denna läppolja för att jag hade hört mycket bra om
Lip Comfort Oil 04 Pitaya
Linn
Beauty Pro
07/07/25-07:41

Vilken parfym använder du idag?

Jag använder Oscar De La Renta New York EdP.

New York EdP 50 ml
Suggested missionSe alla
Skapa ditt första inlägg
50
Linn
Beauty Pro
07/07/25-06:58

⚪️Dold pärla⚪️

Jag tyckte deodoranten jag använt på senaste tiden var jättebra, tills jag fick tips om den här som är ännu bättre. Lite dyrare men värt det, speciellt i sommarvärmen. Den här orsakar inte fläckar och håller hela dagen.

⚪️Dold pärla⚪️  Jag tyckte deodoranten jag använt på senaste
Count On Me Deodorant 50 ml
Anna
Beauty Pro
07/07/25-02:05

Beauty First Impressions! En sådan fullträff med mitt budgetköp😀! Ett fuktgivande fint gloss i budgetklassen som jag defenitivt kommer att köpa igen och igen! Det är en en fuktgivande, krämig konsistens med otroligt bra färg, ger fin färg som ser naturlig ut och passar mig väldigt bra💋

Beauty First Impressions! En sådan fullträff med mitt
Butter Gloss Tiramisu
Sofia
Beauty Pro
06/07/25-23:58

Budget vs. lyx – Ett lyxigt, dyrt blush jag nöjer mig med att titta på. 😅 Jag vet inte ens om dessa blush är bra, har inte sett någon hype kring dem? Men jag älskar att de är trekantiga haha. Och det ser ut att vara väldigt fin lyster och fina, naturliga färger.

Vanish Blush Stick Revel
Sofia
Beauty Pro
06/07/25-23:54

Budget vs. lyx – Ett väldigt prisvärt blush jag gillar. Krämigt puder, galet pigmenterat, fina färger. Bronzers och highlighters finns i samma serie, vilket är super om man gillar formulan!

Buttermelt Blush Back And Butta
Nathalie
Beauty Star
06/07/25-22:46

Hej allesammans, har ni förslag på sminkprodukter som passar någon som är "dark/deep autumn"? Tänker ögonskuggor, blush och läpprodukter :)