/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Elle
Beauty Star
24/05/26-22:10(redigerad den 24/05/26-22:10)

Dags att lämna ögonbrynspennorna som tagit slut till återvinningen. Har redan fyllt på med en ny. 😊

Återvinning ♻️
Emelie
Beauty Star
24/05/26-21:56(redigerad den 24/05/26-22:04)

Hjälp, Mitt smink måste hålla hela dagen till Bal, studenten och alla tilfällen i sommar!!Jag har presentkort att utnyttja och undrar vad som är mest värt att köpa + behöver alla tips man kan få! ✨ Jag funderar på att köpa detta:

Jumbo Continuous Setting Mist Setting Spray 184 g
The Face Glue Primer 35 ml
Farah
Beauty Pro
24/05/26-20:09
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Alicia
Beauty Pro
24/05/26-19:24

Dags att återvinna två favoriter från ida warg, kommer att köpa om!!

Återvinning😊
Late Night Shower Mousse - Comfy Formula 200 ml
Repair Hair Mask 250 ml
Meryem Hassek
Beauty Pro
24/05/26-18:28
Sofie
Beauty Pro
24/05/26-15:20(redigerad den 24/05/26-15:21)

mitt nya favoritläppglans!! så prisvärt. älskar att det finns med både skimmer och utan, kladdar minimalt och doftar lagom mycket!

Ny budgetfavorit!
Jelly Job Lip gloss 02 Jelly Frost
Nathalie
Beauty Pro
24/05/26-14:46(redigerad den 24/05/26-14:46)

Det var hög tid att tömma behållaren med kosmetiskt avfall. En hel del saker har tagit slut här hemma.

BB-cream från Lernberger Stafsing tycker jag var bra! Har en annan hemma som jag ska testa nu, men det är inte omöjligt att jag köper en ny sån här i framtiden.

COSRXs exfolierande pads är ett givet omköp när jag testat de exfolieringar jag har hemma. Älskar dem!

Rumsdoft från Rituals kommer jag aldrig sluta köpa. Den här kommer dock gå till farligt avfall då vätskan är väldigt brandfarlig och det finns ju såklart lite kvar i flaskan (som med alla produkter när de tar slut)

♻️ Återvinning
BB Cream - Leave-In Treatment 150 ml
One Step Original Clear Pad Cleansing Wipes 70 pcs
Nadya
Beauty Pro
24/05/26-14:15