/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Nikki
Beauty Pro
21/04/24-10:22
⭐️ Parfym-byte ⭐️ Kommer ni ihåg mitt inlägg om att byta parfymer I grupp under en begränsad tid? Någon som kanske redan testat? Idag är det i alla fall dags för tjejlunch och parfymbyte. 🥰 Parfymen jag tänker låna ut blir denna från Hugo Boss. En doft att "bita" i. 😀 Ha en härlig söndag! 🌞
⭐️ Parfym-byte ⭐️  Kommer ni ihåg mitt inlägg om att byta
Nikki
Beauty Pro
21/04/24-10:15
Bronzers under 200 kr som jag kan rekommendera 🥰 Jag har ljus/mycket ljus hud med neutral underton men testa alltid själv i butik!
Bronzers under 200 kr som jag kan rekommendera 🥰  Jag har
Nikki
Beauty Pro
21/04/24-09:23 (redigerad den 21/04/24-09:29)
Vilken formula ??? Puder, stick, kräm eller flytande. Nästan all makeup finns med olika formula, blush, bronzer, highlighter, läppstift, foundation, concealer och ögonskugga. Själv har jag nog de flesta produkter i mer än en formula men vad är egentligen bäst? Marknaden exploderar just nu av nya stick känns det som. Gillar faktiskt alla men ser nog ett mönster då jag föredrar mer kräm och stick på sommaren och puder på vintern. Använder även mer flytande läppstift (och lipgloss) på sommaren. Vad föredrar ni? Och använder ni också det olika beroende på t ex årstid, vardag/fest osv? Kommentera gärna! 🥰 PS. Har ännu inte ägt en flytande ögonskugga. Har ni? 👀🌈
Vilken formula ???  Puder, stick, kräm eller flytande.
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Josefine
Beauty Beginner
21/04/24-01:22
Har väldigt svårt att få en concealer att sitta bra, har någon tips? Just nu har jag maybelline eraser concealer. Den bli väldigt fläckig och täcker ej mörka delar. Samt creasar den mycket. Använder även beautyact brightening under-eye setting powder 02. Har någon tips?
Nova
Beauty Star
20/04/24-22:59
Har någon tips på ett bra puder?💗
Elinor
Beauty Star
20/04/24-19:04
Gillar verkligen carolina herrera parfymerna. Vilka parfymer gillar ni?
Gillar verkligen carolina herrera parfymerna. Vilka parfymer
Gina
Beauty Star
20/04/24-19:03 (redigerad den 20/04/24-20:29)
Återvinning på kicks butik 🥰 Jag återvann några kosmetiska produkter på min närmaste KICKS butik ♻️ Här kan du kolla vilka butiker som tar emot kosmetiskt avfall : https://www.kicks.se/om-kicks/hallbarhet/lathund-for-badrummet
Återvinning på kicks butik 🥰 Jag återvann några kosmetiska
Irena
Beauty Pro
20/04/24-18:30
Det var länge sedan jag köpte en och samma parfym två gånger i följd, men när jag doftade på denna första gången maj 2023 visste jag att den föralltid skulle ha en plats i mitt skåp. Älskar ni Iris följt av lite sötma från fikon och en skvätt Patchouli i botten.. Köp!
Det var länge sedan jag köpte en och samma parfym två gånger