/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Noa
Beauty Pro
09/03/26-11:48
En bra SPF är alltid ett måste i hudvårdsrutinen, men det hjälper ju något när man får lite extra skydd i sin makeup också! 😉 Avènes ”Eau thermale B-protect SPF 50+” är en klassiker som har återkommit i min hudvårdsrutin sedan jag testade den för första gången. Den innehåller pigmentkulor, vilka ger en lätt täckning och jämnar ut hudtonen när du skall till stranden eller enbart vill ha en liten boost utan att huden känns tung! Tyvärr är inte färgen alltför universell då den främst passar ljus till medium hudton, men funkar den för dig så är den värd att testa! Beauty of Joseons ”relief sun : Rice + probiotics SPF 50+” är min absolut starkaste rekommendation för SPF. Den lägger sig otroligt fint på huden, mjukgör, lugnar och passar sig jättebra under makeup! Har inte viljat testa något annat än denna och har gått igenom säkert 8 tuber med en nionde på gång väldigt snart. Faller alltid tillbaka till den och kommer fortsätta fylla på 💕 Nyligen köpte jag lumenes ”Natural glow fluid foundation” med SPF 20 och jag kan varmt rekommendera den till er som vill ha en väldigt lätt och naturlig foundation. Den har en light till medium coverage och det extra lilla solskyddet välkomnas alltid! 🤭 Sist men inte minst är estée lauders original formula på ”double wear Stay in place makeup”. Denna foundation är väldigt full coverage och har SPF 10! En väl uppskattad go to för mig😉 För er som vill ha en medium-full coverage foundation med en mer satin finish, som dessutom känns lätt på huden så rekommenderar jag att mixa 2 delar av lumenes fluid foundation med 1 del av estée lauders. Resultatet blir otroligt fint, jättebra täckning och sitter hela dagen ☀️🌸 Tyvärr hittade jag inte SPFen att tagga 💔
Mina bästavänner i solen
Liquid foundation 3N1 IVORY BEIGE
Natural Glow Fluid Foundation 5 Deep Tan
Virre
Beauty Pro
09/03/26-11:40(redigerad den 09/03/26-11:40)
Söndagen bestod av en dag utan smink, där jag istället njöt av det härliga vårvädret ☀️ En fin skogspromenad med maken och vovven där första snödropparna börjat kika fram. Årets första kaffe intogs också utomhus på gaveln av huset där det var lä. Otroligt skönt. Helgen avslutades sen med lite serietittande i kombination med ansiktsmask från Dr Ceuracle som är en favorit och en fotmask. En söndag som gjorde gott för själen 💕
Helgens Beauty Mood
Hyal Reyouth Lifting Mask
Thea
Beauty Star
09/03/26-11:39
Rekommenderar verkligen denna nu till sommaren, en lättare foundation som är budgetvänlig, och dessutom har 20SPF! Jag brukar dessutom köra en spf-kräm under då jag använder en starkare aknekräm dagligen. Jag gillar verkligen Lumenes 50spf då den både lägger sig fint under sminket och funkar med min aknebenägna hud.😇
CC Color Correcting Cream SPF20 Foundation 4 Tan
Nordic Hydra Fresh Hydration Moisturizer SPF50 50 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Kristina
Beauty Pro
09/03/26-10:41
Helgen har gått i planering och återhämtningens tecken 💗. Biomys med dottern. Mellokväll med familjen Glow, glitter och fler konsertplaneringar bara några veckor bort. 😍🤩😍 Sugen på att testa DIOR Forever Skin Glow 24h Hydrating Radiant Foundation eller DIOR Backstage Face & Body Foundation men även sugen på att testa någon av Chanels foundation. Vet inte vilken bara... Någon som kan tipsa och som testat någon av Diors eller Chanels foundation? Jag använder mest, Tirtir och Caias Dewy drops och är jättenöjd med den täckningen (dvs inte för mkt täckning utan hellre uppbyggnadsbar isf)
Helgens beauty mood
Dior Forever Skin Glow Foundation 8 Neutral
Backstage Face & Body Foundation 9N
Nikki
Beauty Pro
09/03/26-10:15(redigerad den 09/03/26-10:49)
Solen har tittat fram ☀️ Hudvård, makeup & solskydd i ett 💋☀️ COOLA Mineral Liplux Tinted Lip Balm SPF30. Färgade läppbalsam med solskydd, SPF30. Matt finish och sitter jättebra. Innehåller fysikaliskt UV-filter. Vattenresistenta! 🏊‍♀️ Jag har dem i färgerna Nude Beach och Firecracker. Köpte dem förra året. De saknar märkning om hur länge de håller när de öppnats men tydligen ska de ge ett fullgott skydd fram till det bäst-före-datum de istället är märkta med, oavsett när de öppnats, så de får hänga med i sommar också. ☀️
Solen har tittat fram ☀️ Hudvård, makeup & solskydd i
Mineral Liplux Tinted Lip Balm SPF30 Nude Beach
Noa
Beauty Pro
09/03/26-08:02
Har varit ett fan av denna foundation i åratal, men har fått nys om att det skett en omformulering 💔 Den gamla formulan gick att använda dagligen på egen hand för ett full coverage resultat, eller utblandad med en serum foundation för en lättare finish vilket var otroligt älskat! Har hört att den nya formulan är betydligt tunnare, men buildable vilket absolut är bra, men produkten lär ju inte vara lika dryg och räcka lika länge som innan 🥲 Vad tycker ni? Har ni testat den nya formulan?
Klicka på ett alternativ för att rösta
Vilken föredrar ni?
0Bidrag
Gamla formulan!
Nya formulan!
Nya formulan för estée lauders double wear Stay in place makeup - hit or miss? Vad tycker ni?
Rawan
Beauty Pro
09/03/26-03:59(redigerad den 09/03/26-03:59)
Det är helgen efter en stor tenta, därför så vill jag verkligen bara vila och sova😂🤭 den här helgen fick det bli en ansiktsmask från biodance och en fotmask. Just nu så har jag fastnat för den här Sì parfymen, så jag unnar mig en ny favorit parfym bara för att chilla hemma🤭🥰
Bio Collagen Real Deep Mask 1 pcs
Sì Passione Red Musk EdP 100 ml
Nicole
Beauty Beginner
08/03/26-21:59
Hej alla! Ny här och skriver mitt första inlägg, hoppas på att det ska bli många fler 💋💄 Älskar smink och hudvård ✨ Följ gärna mig, så följer jag tillbaka ☺️