/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Seda
Beauty Pro
20/03/26-22:03
En sak som verkligen ger mig vårkänsla just nu är Chloé L’Eau de Parfum Lumineuse. Den känns så ljus och mjuk som de första riktigt varma dagarna när solen ligger kvar lite längre ☀️ Jag tänker jasmin och ros, men på ett varmt och nästan krämigt sätt som bara känns… tryggt. Det är en sån doft jag tar på mig när jag vill känna mig lite extra glad utan någon speciell anledning 🌸 Inte för mycket, bara precis lagom som att bära med sig en liten bit av våren hela dagen. För mig är det lugn, ljus och glädje i en och samma doft.
Vår & Glädje 🌸
Sassy
Beauty Pro
20/03/26-15:43
När jag ändå ska ner till tippen och återvinna tidningar passar jag på att åervinna mina gamla favoriter och göra plats för nytt! ✨ Nyx puder- Jättenöjd med detta, täcker fint och huden kan andas. Milkshake- En återkommamde favorit, OCH lukten är gudomlig!! Perfekt att lägga i flätor som man sedan tar ut efter natten. Anastasia dewy set primer - Den är ett av mina måsten en dag utomlands. Ger ett fräscht lyster. Den sitter inte en hel dag men är ändå en favorit! Ha en otroligt fin dag i solskenet!!
Återvinning av favoriter, ut me de gamla!
Jenny
Beauty Pro
20/03/26-14:33
Senaste köp! Sensai Awakening Creamy Eye Essence är helt underbar och som silke för ögonen. Har tidigare använt Sensais Total Eye Treatment med essens och kräm. Köpte sedan krämen (Melty Rich Eye Cream) som refill men valde en annan ögonessens. Var väldigt nöjd med den andra och ett plus var den masserade applikatorbollen. Den här är emellertid bättre i konsistens och känns mer fuktgivande. Väldigt skön, svalkande och krämigare än den i tub. Den är väldigt dryg jämfört med t ex Versos fina ögonserum som jag haft nyligen. Krävs inte alls mycket för att denna ska göra sitt jobb. Perfekt att dutta på när som helst, även ovanpå make up när det känns stramt. Jag är otroligt nöjd!
Senaste köp, Awakening Creamy Eye Essence
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Jenny
Beauty Pro
20/03/26-13:53
Nyligen köpt Sensais eyeliner som är otroligt lättapplicerad och ger ett naturligt resultat. Köpte färgen dark Brown som är perfekt. Har sedan tidigare flera refills till denna men tappade bort min förra penna så har haft den tidigare. Blir i längden billigare och dessutom miljövänligt att använda refills. Lätt att tvätta bort och hållbarheten är otroligt lång. Finns många andra bra eyeliners men denna är en pålitlig stjärna.
Sensai "Designing Liquid Eyeliner"
Designing Liquid Eyeliner 2 Deep Brown
Hogge
Beauty Pro
20/03/26-13:48(redigerad den 20/03/26-13:48)
Vilket väder idag, äntligen! ☀️ Lite gott och blandat på returstationen idag, Skincity Skincare Bodylotion gick ej att tagga men hittade en av Biodance sheetmasks. Dock är det en nyare variant: Rejuvenating Caviar PDRN Real Deep Mask 🐟💜 Hoppas alla får en trevlig helg!
Recycling ♻️🌞
Bio Collagen Real Deep Mask 1 pcs
Linn
Beauty Pro
20/03/26-10:06(redigerad den 20/03/26-10:07)
LH cosmetics Powder Puff Den här är ett måste att applicera puder under ögat med. Perfekt form och material. Går självklart att använda till resten av ansiktet också. Lyckades inte tagga min puff men taggade en liknande.
💰Budgettips - Powder Puff💰
Wonder Setting Powder Puff NPMU Wonder Setting Powder Puff
Virre
Beauty Pro
20/03/26-09:20
Något som ger mig vårkänsla är de båda parfymerna från Daisy Wild, både den vanliga och Intense. De påminner om våren både i utseendet och doft. Lite krispiga och fräscha. Stora favoriter hos mig båda två! Var ute på en promenad med vovven i morse bland fågelkvitter och sol, där jag skymtade årets första blåsippor 🥰 Det väckte vårkänslan ännu mer!
Vårkänsla för mig 🌸
Daisy Wild Eau So Intense 30 ml
Daisy Wild EdP 30 ml Gift Box
Noah90
Beauty Pro
19/03/26-19:07
Vårkänsla för mig 🌸✨ En lätt sakura spray som ger den där fräscha, blommiga känslan 😍 som första varma solen💫 Små saker som gör mig lite extra glad varje dag 💕
Vårkänsla för mig 🌸✨ En lätt sakura spray som ger den där