Kicks shop picto Till KICKS.se
Hem
Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Följ de kategorier som du är intresserad av, för att inte missa det senaste snacket! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Alla MakeupSkincareHairBeach readyPerfumeNailsLipsTolka LookenGlowMorningroutineNightroutineAcneRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganBeauty TesterBeautyhackMogen hud
Senaste
Emy
30/08-06:43
Foundationen finns i 30 nyanser. Färgen 125W tror jag skulle passa mig bäst. Mitt bästa foundationhack är att blanda i lite av sin dagkräm i foundationen för en mer vardaglig look, det ger även mycket glow och återfuktar.
Se mer
Jennifer
30/08-06:38
Denna nyhet kommer i 30 nyanser. Jag tror att 335W skulle passa mig ganska bra! Mitt hack är att använda mig av en härlig och återfuktande ansiktskräm, en lite mer naturlig och lättare foundation/serum (Lumene invisible illumination instant glow beauty serum) och endast concealer där jag vill täcka något. Detta ger ett naturligt resultat med fint glow! 🌟
Se mer
Vivi
30/08-06:37
Det finns hela 30 olika nyanser! Och jag tror att 105w passar min ljusa hudton. Eftersom jag har en sk mogen, känslig och torr hud, så är det avgörande att använda produkter, som ger mycket fukt till huden. Och foundation ska vara av god kvalitet och inte så täckande. Den ska användas i små mängder för ett transparent resultat. God kvalitet på produkten framför kvantitet!
Se mer
Maja
30/08-06:34
Det finns 30 olika nyanser av Lancômes nya fuktgivande foundation. Jag skulle gissa på att färgen "Cristallin 011" skulle passa mig bäst. Mitt bästa foundationtips är uttrycket "less is more", det minskar bakterieantalet, är snällare mot huden och det lär dig att känna dig bättre utan smink då du kommer automatiskt se naturligare ut och skillnaden med och utan smink kommer bli mindre. Kram
Se mer
Amanda
30/08-06:33 (redigerat)
Hej!🌼 1. Jag tror att det finns 45 olika nyanser och då jag gillar nyanser som går åt de Gul/Beige så tror jag att färg 025 Beige Lin skulle vara min färg. 2. Minna bästa foundationhacks är att börja med en bra återfuktnings/dag kräm, gärna även preppa huden med en bra natt kräm. Sen älskar jag en lätt brun utan sol "St.Tropez en Tropiskt magiskt doftande och vitaminberikad brun utan sol spray" som jag brukar använda innan jag går och lägger mig för en lätt solkysst look. Då får man en fin grund och behöver inte än för täckande fondation. Sen sist men inte minst så tycker jag att skönhet kommer inifrån, Det finns så många olika kreativa sätt att sminka sig på och det gäller att hitta de sätt som lyfter fram ens personliga unika drag, känner man sig fin så strålar det igenom och alla är vackra på sitt sätt! 🤍
Se mer
Tina
30/08-06:28
30 nyanser 105w
Se mer
Ann
30/08-06:21
Det finns hela 30 nyanser! Jag tror att 305 passar mig bäst. Mitt bästa hack för min (snart över-)mogna hy är att, utöver att använda mängder med fukt och olja för att aldrig tillåta den bli torr, att använda ögon-primern överallt där det finns linjer. Jag tycker det får min foundation jämn och den sitter på plats längre, utan att bilda "ränder" i rynkorna.
Se mer
Malin
30/08-06:11 (redigerat)
Det finns 30 nyanser. Jag tror att jag är 245C och mitt bästa foundationhack är att satsa på glow och inte för täckande foundation för att se fräsch ut efter man fått mogen hy. Hyn förändras och med lite anpassning är vi vårt bästa jag ✨
Se mer