/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Monica
Beauty Star
01/04/26-19:29
Hej! Jag är ny här och skulle gärna behöva lite tips från er 😍 Jag har vågigt hår och skulle behöva tips på produkter som inte tynger ner eller lämnar för mycket produktkänsla men som ändå definierar fina vågor. Kan vara allt från shampoo/balsam/styling, har även frissigt hår så får gärna vara produkter som hjälper mot friss också. Help a girl out 🙌
Linda
Beauty Star
01/04/26-19:25
Alltså wow Double serum foundation från Clarins. Fantastisk. Och liquid eyeshadow från MAC som glosdiga ögonlock, så fint. Och nagellacket ser jag fram emot att testa.
Nytt köp
Jabeen
Beauty Pro
01/04/26-19:21
One of my favorite body lotion that I love to use every day. I really love the scent and often use it while I wear the same perfume. It feels like PERFECT ❤️❤️
Beauty Lover
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Mimmi
Beauty Pro
01/04/26-17:49
Idag fyller jag 45! Känner mig varken ung eller gammal! Jag bara är! Jag har aldrig haft svårt att bli äldre jag känner bara lite klokare 😉 Vill bara tacka alla här i gruppen som förgyller dagarna och som lärt mig så mycket mer om Beauty och alla fina kommentarer 🩵 Fick denna i present som jag tror Nikki rekommenderade någon gång! Skall bli kul att prova! Kram till er alla 🤗
Idag fyller jag 45! Känner mig varken ung eller gammal! Jag
Amanda.josefin95
Beauty Star
01/04/26-17:18
Vad är erat absolut bästa tips inom hudvård?
Amanda.josefin95
Beauty Star
01/04/26-17:17
Eran bästa tips för att få bort envisa svarta pormaskar på framförallt haka och näsan?
Amanda.josefin95
Beauty Star
01/04/26-17:16
Måste tipsa om denna!!
Tips
Amanda.josefin95
Beauty Star
01/04/26-17:13
Jag har testat massor av essence parfymer, kan inte bestämma mig så behöver er hjälp! Det står mellan: Carashmellow Sweet cara Berries & cream Strawberry eclair och vanilla baby