/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Malaze
Beauty Pro
11/04/26-18:24

Jag använder dessa för att känna mig fräsch och dofta fräscht även, så dessa två är mina favoritprodukter för att fräscha upp mig och se energisk ut.

Fresh up on the go 🏃‍♀️ 🌺🌷
Duo Deo Pure Holiday Set
The Ritual Of Yozakura Hair & Body Mist 50 ml
Malaze
Beauty Pro
11/04/26-17:08

Den där kroppsskrubben från Rituals var så bra att jag redan köpt den och fick tag på den där lilla bodylotion-testaren som förresten doftar fantastiskt. Den skrubben överraskade mig verkligen, och den andra Pink Sugar Scrub från Yuzakura. Älskade dem.

Återvinn dina beautyprodukter ♻️
Acidic Bonding Concentrate Gift Box
The Ritual of Ayurveda Body Scrub 300 g
Sotnosen
Beauty Pro
11/04/26-16:41

Empties ♻️ Idag har vi haft en jättehärlig dag med massa sol och även massa fix ☀️ började dagen med att åka till renhållningen och hade med mig mina empties när jag ändå var där 💕 Bäst bland dessa beauties är självklart Andrea make up pads remover, älskar dem! Har såklart redan köpt en ny, ett måste att ha enligt mig 🫶🏻 En annan produkt som jag verkligen tyckt om och som nu är slut är Sawe derm-alert barrier repair cream som varit så bra för min torra hud! Älskar 🫶🏻finns tyvärr inte att köpa på Kicks. Hyggees mist var också kul att testa! 💕 Dr ceuracle modelling mask blir det inget omköp av, jobbigt att blanda ihop den då den kommer som pulver. Men ändå kul att prova den med!

Empties ♻️ Idag har vi haft en jättehärlig dag med massa sol
Expert Spirulina Cooling Modeling Mask 30 g
Eye-Q´s Remover Ultra quick pads 65 pcs
All-In-One Mist 100 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Sofia
Beauty Pro
11/04/26-15:46

Ja, min kära Kallaxhylla där majoriteten av mina skönhetsgrejer bor fick nyss ett riktigt lyft, inte jag! 😄

Har stört ihjäl mig på de där förbannade små knopparna som kommer med luckorna och lådorna. Inte nog med att jag inte tycker att de är särskilt fina, så är de så små och raka att jag ofta tappar taget om dem när jag ska stänga luckorna och då smäller de igen. 🤬🤬🤬 Efter att jag nyligen bytte knoppar på andra lådor så insåg jag vilken otrolig skillnad det kan göra med en sån liten detalj.

Så nu har vi fina knoppar som går att greppa! 🥳 Mycket snyggare och mycket mer praktiskt. 🙌🏼

Ansiktslyft
Sofia
Beauty Pro
11/04/26-14:11

Fick nyss min äggletarvinst levererad. 😊 Det ska bli spännande att testa dessa produkter som är helt nya för mig! Meshnecessären från Bubble skulle vara perfekt för stranden. 🏖

Tack igen för den roliga tävlingen! Jag hade tävlat även om det inte fanns något fint pris att tävla om. 🥰

Läppstiftet från BeautyAct verkar inte säljas längre och necessären går nog inte att köpa, i alla fall inte separat.

Tack Kicks! 🐣
503 Super Soft Blending Sponge
High Impact Nutri-Dimension Mascara Black
Danfeng
Beauty Pro
11/04/26-14:09(redigerad den 11/04/26-14:17)

Jag har verkligen inte kunnat vara utan den här sprayen på sistone. Jag har den alltid i väskan och tar ofta fram den för att spraya lite då och då. Den har en väldigt, väldigt fin mist som direkt gör den extra bra – den lämnar inte den där jobbiga känslan av vattendroppar i ansiktet, utan känns lätt och behaglig på huden. Särskilt när huden känns lite torr eller när man suttit länge i ett rum med luftkonditionering, får man efter en spray en känsla av “ah, äntligen lite lättnad”. Doften är dessutom en mild växtbaserad arom som inte alls är stark, utan snarare lugnande och avslappnande. Ibland på eftermiddagarna när jag blir trött sprutar jag den ett par gånger och känner mig lite piggare och klarare i huvudet. Sammantaget är det en sådan produkt som kanske inte är super “wow” vid första intrycket, men som man ändå bara fortsätter att använda hela tiden.

Fresh up on the go
Hydra-Essentiel Hydrating Mist 75 ml
Emma
Beauty Pro
11/04/26-11:56

Äntligen är våren här och jag har köpt två lila blommor som passar perfekt på uteplatsen. Solen skiner och jag ska unna mig en långpromenad på Djurgården. ☀

Spot the Spring 🌷
Rawan
Beauty Pro
11/04/26-11:07

Jag älskar läpp produkterna från Kiko speciellt double touch för att den håller så länge och är så bra. Den på bilden är i färgen 121, men jag älskar den i färgen 103 också (den är mer nude/rosa). Denna är en keeper och jag köper alltid om den☺️

Läpp oljan från Rare Beauty. Det är en läpp olja med tint så färgen är fast på läpparna. Färgen är härlig (jag har färgen Serenit) men jag skulle aldrig köpa den igen. Jag tyckte inte om lukten, den luktade så konstigt och efter att jag köpte den med två veckor man fick knappt ut någon olja, kanske lite färg men ingen olja. Inte värd sitt pris och jag skulle inte köpa om den🥲

Däremot läpp oljan/honungen från Nuxe är det bästa som jag någonsin har testat! Den är så lätt på läpparna, den luktar så gott och den håller länge. Verkligen värd sitt pris och jag skulle köpa om den🥰

Lite återvinning!☺️♻️
Rêve De Miel Honey Lip Oil 10 ml