Kicks shop picto Till KICKS.se
Hem
Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Följ de kategorier som du är intresserad av, för att inte missa det senaste snacket! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Alla MakeupSkincareHairBeach readyPerfumeNailsLipsTolka LookenGlowMorningroutineNightroutineAcneRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganBeauty TesterBeautyhackMogen hud
Senaste
Filter
Malin
30/08-20:34
- 30 nyanser - 105w tror jag skulle passa mig bra - mitt bästa foundation tips är att använda en primer under!
Se mer
Sarah
30/08-20:31
Det finns 30 nyanser och jag skulle passa bäst i 125W. Mitt bästa hack är att grunda med en ordentlig hudvårdsrutin med massa fukt, för att se till att sin foundation sitter som en smäck hela dagen! 💫
Se mer
Emma
30/08-20:30 (redigerat)
1: Det finns 30 nyanser, den nyans som skulle passa mig bäst är no 105W :D 2. Använd ett bra setting spray, klara mig inte utan Urban Decay All Nighter Setting Spray.
Se mer
Mervet
30/08-20:25
30 nyanser mitt 120N skulle passa mig bäst 😊👍
Se mer
Natty
30/08-20:19 (redigerat)
1. 30 nyanser 2. 400W Mina bästa tips! - Ta reda på din hudtyp och välj sedan produkter som passar med din hudvårdsrutin och makeup. Nyckeln till en bra makeup finish är rätt hudvård! -Se vilka produkter som går att kombinera med varandra för annars sätter produkterna det inte sig ordentligt, de kommer av istället. -Vädra med en handfläkt mellan lagerna (låt det torka alltså) så att produkten sätter sig bra. -Drick mycket vatten varje dag och håll dig till en bra kost, din hud och och kropp kommer tacka dig! - Basta så ofta du kan, det har många fördelar! Hälsningar N
Se mer
Pamie
30/08-20:15
30 nyanser och min borde vara 335w
Lancôme Idôle EdP 25 ml
Lancôme Idôle EdP 25 ml
Kylie By Kylie Jenner Lip Shine Lacquer 815 You're Cute Jeans
Kylie By Kylie Jenner Lip Shine Lacquer 815 You're Cute Jeans
Carolina Herrera Bad Boy Cobalt EdP 100 ml
Carolina Herrera Bad Boy Cobalt EdP 100 ml
Prada Paradoxe EdP 90 ml
Prada Paradoxe EdP 90 ml
Lancôme Absolue Precious Cells White Aura Day Cream 50 ml
Lancôme Absolue Precious Cells White Aura Day Cream 50 ml
MON SUN Creamy Saturdays Frosty Dawn 225 ml
MON SUN Creamy Saturdays Frosty Dawn 225 ml
Se mer
Annelie
30/08-20:14
30 Nyanses. Min är 120N. Tvätta ansiktet, ha på ansiktskräm sen foundation sen klart ✅
Se mer
Lindsey
30/08-20:09
320C! Men alla 30 nyanser är fina :) Mitt bästa tips för foundation är att se till att ha exfolierad och återfuktad hud för att få en jämn och fin bas. Att välja Lancôme är inte heller fel... ;)
Se mer