/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Susanne
Beauty Pro
12/04/26-20:27

Att 1-2 spray av en mist tycker jag fräschar upp rejält utan att det blir för tungt som det kan bli med vanlig parfym 🌸 Tycker Sol de janeiro doftar gott.

Fresh Up On The Go ✨☀️
Cheirosa 62 Perfume Mist 90 ml
Cheirosa 59 Perfume Mist 90 ml
Cheirosa 87 Rio Radiance Perfume Mist 90 ml
Angelica
Beauty Pro
12/04/26-18:56

Många av blommorna har fått flytta till garaget idag innan uteplantering, stort vårtecken från mig i södra Norrland ❄️⛄️

Spot the Spring 🌷
Angelica
Beauty Pro
12/04/26-18:50(redigerad den 12/04/26-18:51)

****###### Jag rekomenderar verkligen dessa två mistar för att fräscha till sig under dagen, de avalkar återfuktar och bara känns väldigt uppfriskande på huden. Deodocs engångs wipes är toppen att använda en varm dag och en "bättre" bodymist att använda i håret och på kroppen gör mycket för välbefinnandet❣

Fresh Up On The Go
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Bedur
Beauty Pro
12/04/26-18:49(redigerad den 12/04/26-18:50)

Yepoda, min nya favorit produkt i hudvårdsrutinen. Det är pads i ros vatten som exfolierar huden med hjälp av aha, pha & bha. För min aknebenägna och känsliga hy är den faktiskt 10/10, blir inte irriterad eller känslig av produkten!

Yepoda padsen samt övriga produkter från märket finns att köpa hos Sephora!

Söndags rutinen🌸💓
Kristina
Beauty Pro
12/04/26-18:39

Fenty Beauty Gloss Bomb Stix Shimmer i färgen Fu$$y (kan inre tagga den) och Body and Hair mist. storfavoriter och får alltid mig att känma mig fräsh och fin on the go✨🥥🥰🌸.

Fresh on the go
Hair And Body Mist 90 ml
Danfeng
Beauty Pro
12/04/26-17:23

Det är dags för återvinning igen. Den här typen av produkter tar verkligen slut snabbt.

Återvinn dina beautyprodukter ♻️
The Ritual Of Yozakura Foaming Shower Gel 200 ml
Mimmi
Beauty Pro
12/04/26-17:12

Fresh Up On The Go ✨☀️ Något som jag använder är ett läppstift med ett gloss över och dessa två används flitigt nu! Men även en parfym och det kan bli lite olika dag för dag vilken jag tar! Måste ha något på läpparna hela tiden och fyller på hela tiden under dagen!

Fresh Up On The Go ✨☀️ Något som jag använder är ett
3D Hydra Lipgloss 04 Pearly Peach Rose
Classic Rain EdP 30 ml
Ewa
Beauty Pro
12/04/26-13:59

Älskar när man börjar känna värmen och kan sitta utomhus utan att frysa ☀

Bilden är från vår trädgård i Ljungbyholm som ligger utanför Kalmar. Gårdagen spenderades utomhus på altanen samt på gräsmattan med min dotter där vi spelade fotboll. Jag passade på att testa lite olika solskydd jag har här hemma ♥

Spot the spring 🍓