/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
KICKS
Official
30/03/26-11:11(redigerad den 01/04/26-08:22)
Påsken närmar sig och vi firar med en riktig äggjakt i communityn 👀 Med start 1/4 (smygstart!) till 6/4 kommer vi varje dag gömma ett påskägg här i KICKS Beauty TALKS. Äggen kan dyka upp lite överallt – i banners, i inlägg… det gäller att hålla ögonen öppna 🕵️‍♀️ 🥚 Så här funkar det: • Hitta dagens påskägg i communityt • Ta en skärmbild där ägget syns • Ladda upp bilden i det uppdrag som matchar äggets färg Varje dag publiceras ett nytt uppdrag – så du vet vilket ägg du letar efter ✨ Och lugn! Om du inte hittar ägget direkt finns alla uppdrag öppna till 7/4, så du kan alltid leta ikapp i efterhand 🤍 🏆 Vad kan du vinna? • Alla som hittar ett ägg får 50 Beauty Hearts per ägg • Först att hitta varje ägg vinner en goodiebag • Du kan vinna max en goodiebag, även om du är först att hitta flera ägg • Totalt finns 6 ägg – 5 färgglada + 1 extra svårt guldägg 👀 • Den som hittar guldägget vinner en extra maxad goodiebag ✨ ⏰ Vi lägger upp ett nytt ägg varje dag runt kl. 10.00 📍 Den 7/4 delar vi ett facit på var alla ägg gömde sig – om alla ägg har hittats! Obs! Beauty Hearts delas inte nödvändigtvis ut direkt under påsken utan kan komma som en klumpsumma i början av nästa vecka. För att delta i tävlingen behöver du ha fyllt 18 år och godkänt våra medlemsvillkor. Anställda på KICKS får ej delta i tävlingen. Fullständiga tävlingsregler kan du läsa på kicks.se Vi hoppas att ni vill vara med och leta tillsammans med oss 💛 OBS!! Denna bild är bara ett exempel för att ni ska kunna se hur äggen ser ut! Alltså kan detta inte användas som underlag för äggjakten och kommer inte acceptens av oss som admin.
🐣✨ KICKS Beauty TALKS Äggjakt är här!
Nora
Beauty Pro
30/03/26-09:20
Nu är denna hårspray slut. Helt okej bra, det är ett vanligt hårspray. Gör vad den ska, men inget extra. Skulle kunna tänka mig att köpa den igen! ♻️
Emptie
Alexa
Beauty Pro
30/03/26-08:03
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Karin
Beauty Pro
30/03/26-05:58
Första provet med depends gel iq. Var först lite läskigt, men efter att ha läst instruktionen och var noggrann så var det förvånansvärt enkelt 💅 är mycket nöjd med resultatet, så får vi nu se hur länge det håller Obs färgen på taggad produkt stämmer ej
Första försöket
GeliQ Cat Eye Fairy Dust 10148 Angel
Anna
Beauty Pro
29/03/26-20:36(redigerad den 29/03/26-20:55)
Tänkte ju i år börja använda mer rött än orange som jag brukar på mina naglar under vår och sommartid 🌅 sen massor av or tillbaka. Endel korall som är en orange - rosa blir det med, fräscht till min BUS och vita sommarkläder och jeans. Jag ska ju mestadels ha rosa blusch och skuggor men ibland vill jag ha orange till och har det då såklart. Min flytande blush från Lancome är fin och fungerar på både ögon och kind, orange än det syns och visar på min bleka hand på egen bild. Det andra flytande bluschen från House of Huur blandar jag med två andra rosa och det blir jättefint! Lärde mig tricket av en sminkös, hon Fanny någonting som jobbar på TV4 när hon gästade podden Hudvårdsdjungeln 🎧📻💅 väldigt bra trick, skickar med bild på det också!
Orange Glow🍊✨
Lash Idôle Eye Tint 7
Sotnosen
Beauty Pro
29/03/26-19:57
🧡 Orange Glow Detta är mitt orange glow 🧡 såklart börjar den orangea känslan med en dusch och Matas härliga showergel med doft av Havtorn ~ i love it! Orange nagellack 💅🏻 från Maybelline color show i nyansen coral craze 🧡 avslutar med en bodymist från sundae och läppbalsam från Hurraw med smak av blodapelsin 💋 Så roligt utmaning detta var! Hade det inte varit för utmaningen med orange glow så hade jag nog inte tagit fram det orangea nagellacket ikväll 🧡
🧡 Orange Glow Detta är mitt orange glow 🧡 såklart
Body Mist -  Flower Girl 90 ml
Meryem Hassek
Beauty Pro
29/03/26-17:58
Nathalie
Beauty Pro
29/03/26-17:51(redigerad den 29/03/26-18:12)
Ett köp från Kicks som jag haft hemma ett tag. Äntligen hittat en lila highlighter som inte är glittrig - och från mitt favoritmärke MAC! Jag har däremot inte testat den på riktigt än (bara på handen i butik) för varje gång jag tänker att jag ska ta det så tar jag en annan av ren vana 🙈 Vit highlighter från Gosh Copenhagen - det är den här jag råkat ta istället. Det började med att jag bara skulle testa den för att försöka avgöra om jag skulle behålla den längst till höger, och så har det bara blivit den jag tagit. Ska visa den närmare en annan dag men det är en diskret highlighter som ändå finns där liksom. Contour från Gosh Copenhagen - det här blir mitt sista försök till contour, blir det bra så lägger jag ner det. Har dock inte vågat mig på att testa än. Blush från Gosh Copenhagen - en MATT blush! Kunde inte inte köpa. Ser ut att vara en så fin färg! Highlighter från Fenty - såg fin ut men fick bli en retur. Enbart pga att jag inte testat den på ett år (dvs inte kunnat se hur den verkligen är) och när jag såg den i verkligheten igen blev jag osäker om det var vad jag var ute efter. Ingen butik nära mig säljer Fenty så jag tog det säkra före det osäkra
Köp från Kicks!