/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Nikki
Beauty Pro
07/13/24-13:50 (redigerad den 07/13/24-13:52)

Så många olika mascaror jag testat 👀

Dessa kan jag alla rekommendera (har säkert glömt någon också...😀)

BUDGET
L'Oréal Paris Volume Million Lashes och Maybelline Sky High köper jag alltid om.

MELLAN
Clinique High Impact Mascara
passar känsliga ögon så ett måste när pollenhalterna är höga och ögonen irriterade.
Får se om jag blir lika nöjd med Clinique Lash Power Mascara som också den ska passa känsliga ögon. Dessutom ska den kunna tvättas bort med 39 grader varmt vatten.

LYX
2 favoriter, båda från Lancôme - Idolê och Hypnôse!Älskar dessa! 🥰
Passar på att köpa när det är kampanj eller på taxfree.

UTMANARE
Clarins Wonder Perfect 4D Mascara

Har höga förväntningar efter denna beskrivning:

MASCARA WONDER PERFECT 4D är mascaran som ger allt:
OTROLIG VOLYM - EXTREM LÄNGD - PERFEKT BÖJ - DEFINITION.
Den ger fransarna de 4 dimensionerna av en perfekt look: tjockare, längre, perfekt böjda och definierade. Och inte bara det, den vårdar också fransarna. Innehåller bl a super-duon med rosvax och panthenol som skyddar och stärker fransarna vid regelbunden applicering.

Vilken är din favoritmascara?

Är du trogen en eller alternerar du också mellan några?

Har någon testat denna mascara från Clarins?

Så många olika mascaror jag testat  👀  Dessa kan jag alla
Tova
Admin
07/13/24-13:42

Hej! Är det någon som har testat att använda den här glykossyran från The Ordinary som deodorant? Det här har ju trendat på TikTok som ett beauty hack men funkar det? Jag är ute efter ett skonsammare alternativ till deodorant (tipsa gärna)!

Kolla #glycolicacidasdeodorant på TikTok!

Hej! Är det någon som har testat att använda den här
Alicia
Beauty Star
07/13/24-12:02

Bara jag som upplever att denna "smular" sig när man smörjer in sig? Trots exfoliering osv, ingen annan body lotion gör liknande🤔❤️

Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Linn
Beauty Pro
07/13/24-11:36

Mitt senaste inköp!
(Finns på KICKS men är ej köpt där!)

Den här concealern tänkte jag använda mot mörka ringar under ögonen då det är rosa (vilket neutraliserar blått).

**Mitt senaste inköp!** *(Finns på KICKS men är ej köpt
Pion
Beauty Pro
07/13/24-09:36

Läppennor?
Jag undrar vilka läppennor ni använder? Jag har tidigare haft Bobbi Brown https://www.kicks.se/bobbi-brown/makeup/lappar/lappenna/bobbi-brown-lip-pencil-ballet-pink men den är rätt pricy och tänker att det måste finnas billigare alternativ som är lika fina. Nyx? Eller tom Mac? Men nyansen är svår, har ni några rekommendationer, som är mer åt det nude/rosa hållet?

Nadila
Beauty Pro
07/13/24-08:12

två olika sommar dofter i en bild dessa två passar bra ihop riktig bra kombo.

två olika sommar dofter i en bild dessa två passar bra ihop
Nikki
Beauty Pro
07/12/24-22:30

Lancôme Advanced Génifique Youth Activating Concentrate Serum 🖤

Av alla hudvårdsprodukter jag använder och testat är detta serum en favorit jag alltid återkommer till. Min ganska känsliga och ibland väldigt torra hud älskar det, och jag också. 🥰

Underbar återfuktande formula som smälter in i huden som blir både väldigt mjuk och får en fin lyster. Passar alla åldrar och hudtyper.

Den är inte helt billig men dryg. Använder den oftast endast på kvällen eller så varvar jag med ett annat serum så räcker den ännu längre.

Just nu 25% på Lancôme ansiktsvård om man är eller blir medlem i KICKS Club.

Lancôme Advanced Génifique Youth Activating Concentrate
Nikki
Beauty Pro
07/12/24-22:13 (redigerad den 07/13/24-13:22)

Clarins Lip Comfort Oil

Så härliga de är, Clarins läppoljor. Ljuvlig formula, skir färg och spegelblank finish. Färgen heter Pitaya.
Tycker att färgen i verkligheten är någonstans mittemellan mitt foto och färgen på den taggade bilden.

Clarins Lip Comfort Oil   Så härliga de är, Clarins