Kicks shop picto Till KICKS.se
Hem
Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Följ de kategorier som du är intresserad av, för att inte missa det senaste snacket! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Alla MakeupSkincareHairBeach readyPerfumeNailsLipsTolka LookenGlowMorningroutineNightroutineAcneRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganBeauty TesterBeautyhackMogen hud
Senaste
Jessica
06/07-19:05
Mitt bästa knep för sommaren är en bra brun-utan-sol eftersom jag helst undviker solen och alla konsekvenser som kommer med åren i och med solning… På det är det även trevligt med en bra GLOW-bodylotion som gör att man glittrar i solnedgången ☺️ Hoppas jag vinner! ❤️❤️❤️ #beachready #beach ready
Se mer
Frida
06/07-17:56 (redigerat)
Det viktigaste i min strandväska är solkräm! Jag är blek och bränner mig lätt så det blir solkräm till läppar, ansikte och kropp! Bästa solkrämen gör shiseido🔆 Sen brukar jag förbereda mitt hår med budgie fun in the sun hårmask så slipper man få strävt hår av saltvattnet eller kloret🌊
BUDGIE The Multi-talented Hair Mask 125 ml
BUDGIE The Multi-talented Hair Mask 125 ml
Shiseido Clear Suncare Stick SPF50+ 20 g
Shiseido Clear Suncare Stick SPF50+ 20 g
Se mer
Matilda
06/07-17:55
Bra och snabb dusch rutin. Gör huden fin och redo för bästa brännan! Snabb exfoliering, hår bortagning om de önskas, skonsam tvål och återfuktning! För ansiktet en enkel rengöring, serum och återfuktande kräm! Och såklart SPF. För att faktiskt bli brun och inte bränna sig. The origins Glow-Boosting Gel Moisturizer ger såå fint glow och lite färg i ansiktet! Perfekt nu till sommaren då det får ansiktet att se så levande och soligt ut. Det ser nästan ut som man har ett naturligt filter på sig så det enda som krävs efter en dag solning är en snabb dusch sen Hawaiian After sun body lotion, Glow-Boost Moisturizer, en lätt sminkning med antingen de lite dyrare Anastasia browgel eller billigare men lika bra Maybellines browgel, ett favorit läppglans och en ljus outfit med guldsmycken och man är redo för att åka iväg och äta! #beach ready #beachready
Anastasia Brow Gel Clear
Anastasia Brow Gel Clear
Anastasia Dipbrow Gel Chocolate
Anastasia Dipbrow Gel Chocolate
Maybelline Brow Ultra Slim Eyebrow Pencil Medium Brown
Maybelline Brow Ultra Slim Eyebrow Pencil Medium Brown
Maybelline Lifter Gloss Ice
Maybelline Lifter Gloss Ice
Maybelline Brow Fast Sculpt Eyebrowgel 4 Medium Brown
Maybelline Brow Fast Sculpt Eyebrowgel 4 Medium Brown
Origins GinZing Glow-Boosting Gel Moisturizer 50 ml
Origins GinZing Glow-Boosting Gel Moisturizer 50 ml
Se mer
Hanna
06/07-16:20
Halloj allihopa! Jag tänkte gå över till en krämbronzer efter allt bra jag hört om detta. Vilken är den bästa? Kan även tillägga att jag är väldigt blek så det ska helat inte vara den mörkaste som finns:) Tack på förhand🤗
Se mer
Najma
06/07-13:57
-BEACH READY- Den ultimata guiden för att skydda huden och vara beach ready! Först ut gillar jag att milt exfoliera kroppen, sedan smörjer jag in kroppen med solskydd och gärna spf50. Som en melanin Queen gäller det att skydda hyn! Sedan sprutar jag på sol de Janeiro mist! Ps glöm inte skydda håret med EVY uv/heat hair mousse ✨ #beachready
Se mer
Louise
06/07-13:12 (redigerat)
Jag gör mig redo för beachen genom att packa väskan med SPF och vatten såklart. Men inte bara det, lite highlighter, ett plumpande läppglans och solbrillor är också ett måste! 💫
Biotherm Lait Corporel 400 ml
Biotherm Lait Corporel 400 ml
EVY Technology Daily Defence Face Mousse SPF50 75 ml
EVY Technology Daily Defence Face Mousse SPF50 75 ml
Buxom Full-On™ Lip Cream - White Russian Collection
Buxom Full-On™ Lip Cream - White Russian Collection
Björn Axén The Argan Oil Mist 125 ml
Björn Axén The Argan Oil Mist 125 ml
Se mer
Erica
06/07-11:48
#beach ready för mig betyder att jag någon timme innan strandhänget smörjt in mig med aloevera för att då lugn huden innan jag lite senare tar på solskydd, för att inte torka ut huden med solkrämen och värmen runt vilket gör att jag inte bränner mig lika lätt! Sen är det ju otroligt tjusigt att lägga på en lättglittrande spray eller kräm efter för att skina lite extra i solen😍✨
Benton Aloe Propolis Soothing Gel 100 ml
Benton Aloe Propolis Soothing Gel 100 ml
IDA WARG Dry Shimmer Oil 100 ml
IDA WARG Dry Shimmer Oil 100 ml
Se mer
Jenny
06/07-11:04
Jag är rödhårig och har ljus hy, så bränner mig väldig lätt. Det är SPF 50 som gäller för mig både i ansikte och på kroppen. Njuter i skuggan med en islatte och en bra ljudbok 💦😎✨ #beach ready
Se mer