/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Linn
Beauty Pro
29/06/26-10:44

Dags att återvinna! Schampot är en keeper men just nu använder jag ett par andra. Det är dock något jag återkommer till med jämna mellanrum. Showerfoam är underbart, något jag i princip alltid har hemma i olika märken och dofter. Ett måste när jag rakar benen!

♻️Återvinning♻️
Elvital Hyaluron Plump Shampoo 250 ml
Virre
Beauty Pro
29/06/26-10:32(redigerad den 29/06/26-10:33)

Lust for Sun från Juliette has a gun är en härligt somrig parfym. Den har både vanilj och kokos i sig, två doftnoter som jag starkt ogillar i parfym, men trots det så tycker jag mycket om den här parfymen, då den är lätt och fräsch.

Toppnot: Fresia, kokos, bergamott

Hjärtnot: Ylang-ylang, monoi, apelsinblomma, gardenia

Basnot: Vanilj, ambroxan, mysk

Den blomstertid nu kommer 🌸
Lust For Sun Eau de Parfum 50 ml
𝓜𝓪𝓵𝓲𝓷
Beauty Pro
29/06/26-09:47(redigerad den 29/06/26-09:48)

St Barts från Ouai min nya sommarfavorit! Älskar hur den ger mig känslan av att jag stigit upp ur Medelhavet efter ett dopp, lagt mig i solgasset & kroppen doftar så underbart av saltstänkt hav och hud som torkats i solen ☀️ 🌊 ⛱️🗺️🛥️

Den blomstertid nu kommer 🪻
Hair And Body Mist St Barts 236 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Angelica
Beauty Pro
29/06/26-07:57

Denna fotkräm är lite i den högre prisklassen men oj så bra den är, älskar den. Tuben hade dock gärna fått vara lite större.

Klicka på ett alternativ för att rösta
Har du testat denna?
11Bidrag
Ja
Nej
Footcare heroes ♥️
Exfoliating & Conditioning Foot Balm 50 ml
Kristina
Beauty Pro
29/06/26-07:47

Dags för lite empties igen ♻️🌞

Elvital shampoo är riktigt bra för torrt hår. Mitt blir så glansigt och mjukt av det. Ett fint budgetshampoo. Rekommenderar absolut! 💜

Taggar de produkter som går att tagga.

Empties ♻️
Original Matte Paste 100 ml
Original Color Shampoo 300 ml
Elvital Hyaluron Plump Shampoo 250 ml
Sreeja
Beauty Pro
28/06/26-22:46

Recently tried loreal brow products theyre fantastic

Budget favorite 💰
Infaillible Brows Up To 24H Brow Lamination 00 Clear
Infaillible Brows 24H Filling Triangular Pencil 1.0 Ebony
Sreeja
Beauty Pro
28/06/26-22:42
Sreeja
Beauty Pro
28/06/26-22:39

my favorite floral scent for summer is La Femme Prada Eau de Parfum. i recently discovered it Elegant floral fragrance with beautiful packaging, soft projection, and a sophisticated everyday scent. This perfume comes in a beautiful, elegant bottle.

La Femme Eau de Parfum 35 ml