Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Anna
Beauty Pro
26/02/24-15:51
Ge mig tips på frans serum som ger både långa och täta fransar.
Isabella
Beauty Pro
26/02/24-14:58
Mitt senaste köp🥰 passade på att bunkra lite torrschampoo när det var 50% på favoriten! Samt björks tämja som verkligen är min räddare i nöden när hårstråna står åt alla håll o kanter 😂😍👌🏼
Mitt senaste köp🥰 passade på att bunkra lite torrschampoo
Anna
Beauty Pro
26/02/24-14:21 (redigerad den 26/02/24-21:54)
Det här är mitt senaste hemkomna köp!! Der stod mellan den här och KVD long Sleeve. Men tänkte på att @Linn har nämt den här flera gånger, så tog den här och det är ju roligt att prova nya produkter! Hoppas den passar mig lika bra som @Linn 🥰
Det här är mitt senaste hemkomna köp!! Der stod mellan den
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Nikki
Beauty Pro
26/02/24-14:08 (redigerad den 27/02/24-06:33)
Nyhet från FLAER i Powder Puff sortimentet Så ny att den ännu inte går att tagga men den finns redan att beställa online, Triangle Powder Puff. Pris 89 kr.
Nyhet från FLAER i Powder Puff sortimentet   Så ny att den
Irena
Beauty Pro
26/02/24-12:06
Trodde aldrig att jag skulle falla för en parfym med ros och mysk som starkaste noter. När jag besökte en Kicks butik i samband med att man kunde få hjälp av personalen att välja en parfym så valde hon denna åt mig baserat på vad jag sa att jag ville ha. Jag måste ge henne en applåd för nu finns den i mitt skåp 🌹🌑
Trodde aldrig att jag skulle falla för en parfym med ros och
Nikki
Beauty Pro
26/02/24-11:01
Grymt bra makeupverktyg för att applicera bas 🥰 Har många bra men skulle jag plocka ut några favoriter skulle det nog bli dessa borstar från FLAER, svampen från Real Techniques och min Powder Puff från LH cosmetics. De är alla 100% veganska. 🌸 Vilken/vilka vill/kan du inte vara utan?
Grymt bra makeupverktyg för att applicera bas 🥰  Har många
Charlotte
Beauty Pro
26/02/24-10:39
Jag undrar om någon här på Communityt varit och skapat en "egen" parfym någongång, och hur var/är det? Sett att tillfälle bjuds ibland här i Göteborg (ej Kicks). 🙂✨️
Miggis
Beauty Pro
26/02/24-10:31
Biotherm Uplift day är en ny favorit som doftar härligt och stärker din mogna hy. Jag måste även köpa Uplift night nu när jag provat dag krämen 😍
Biotherm Uplift day är en ny favorit som doftar härligt och