Kicks shop picto Till KICKS.se
Hem
Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Följ de kategorier som du är intresserad av, för att inte missa det senaste snacket! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Alla MakeupSkincareHairBeach readyPerfumeNailsLipsTolka LookenGlowMorningroutineNightroutineAcneRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganBeauty TesterBeautyhackMogen hud
Senaste
Hiba
30/08-10:32
Det finns 30 nyanser och den basen som passar både mig och min syrra som jag tänkte mig dela med är nyans 120N.
Se mer
Nina
30/08-10:28
Det finns 30 nyanser och den som hade passat mig bäst är 105w. Mitt bästa foundation knep är att blanda ut den med lite återfuktande ansiktskräm då det ger en lättar applikation.
Se mer
Lisa
30/08-10:26
125W är min nyans och det finns hela 30 olika nyanser! Perfekt för då passar allting för någon! :)
Se mer
Erika
30/08-10:18
Det finns 30 st nyanser och 105W skulle troligen passa mig bäst! :)
Se mer
Åsa
30/08-10:15 (redigerat)
Det finns 30st nyanser. Den som skulle passa mig bäst är nog färgen 105w En bra bas är A och O. En bra dagkräm och en bra primer så får man det bästa resultatet 😄
Se mer
Michelle
30/08-10:13
Lancome har 30 stycken olika unika toner att välja bland och min ton är 310N!
Se mer
Alexandra
30/08-10:13
Den har 30 nyanser om min nyans bör vara 125W.
Se mer
Kenis Patricia
30/08-10:08
Se mer