/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Mimmi
Beauty Pro
21/06/26-07:43

✨ Beauty Reset Har köpt på mig en del parfymer på sistone och ville göra något kul med det! Torkade och fixade och fick min gröna lilla parfym hörna!

✨ Beauty Reset Har köpt på mig en del parfymer på sistone
Born in Roma Green Stravaganza Donna Eau de Parfum 100 ml
Crystal Emerald Eau de Parfum 90 ml
Reserve H2EAU Waterfall Eau de Parfum 100 ml
Classic Rain Eau de Parfum 30 ml
Classic Layering Rollerball Eau de Parfum 5x5 ml Gift Box
Anna
Beauty Pro
21/06/26-00:32(redigerad den 22/06/26-03:22)

Är jag på en strand och solen skiner har jag ett parasoll att sitta under! Använder givetvis SPF och åter applicerar noga och har en hatt eller keps. Idag vet jag att det absolut INTE är bra att sitta i solen mycket och jag njuter i skuggan🏖️😎

Beach Prep🏖️🍦🏊
Anna
Beauty Pro
21/06/26-00:22(redigerad den 21/06/26-00:24)

Finns inte hos Kicks nu men hos Apotek och det borde tas in! Ett otroligt effektivt pulveratt göra fptbad på som hjälper fötter att må bra! min T kallar det för häxbrygden för det år så synbart effektivt. perfekt att använda når man duschat i ett omklädningsrum eftersom det är bakteriedödande. Använder det året runt för att hålla fötterna fräscha. Har dock för första gången i mitt liv fumlat och från stående tappat en 10 kilos hantel på min ena stortå så blir mest hela skor för mig eftersom jag kommer tappa nageln osv😅! Självklart samma tå som jag som barn fick en planka med kortsidan först på när den föll ner från en trädkoja.

Footcare Heros ♥️🪄🦶
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Elle
Beauty Pro
20/06/26-21:26(redigerad den 20/06/26-21:27)

Ett fotbad med lite fotbadsalt i 👍 (hittade inte saltet för att tagga)

Elle
Beauty Pro
20/06/26-21:06

Dags för denna räddare i nöden att åka till återvinningen.

Återvinner ♻️
Serap
Beauty Pro
20/06/26-16:48

CCS Cracked Heel Repair är en riktigt härlig fotkräm som gör fötterna mjuka, lena och väl återfuktade. Den ger en behaglig känsla som håller i sig i många timmar efter applicering. Det enda lilla minuset är att doften är något stark, men resultatet väger definitivt upp för det. En effektiv fotkräm som jag rekommenderar.

Footcare heros🌸
Susanne
Beauty Pro
20/06/26-10:00

Detta använde jag till håret nu i midsommar. Tycker K18 torrshampoo ger stadga, struktur o håller håret fräscht hela dagen o kvällen. 🌸

Midsommarredo! ☀️🌸💐
AirWash Dry Shampoo 118 ml
Slick Stick Anti-Flyaway Hair Wand 10 ml
Linn
Beauty Pro
20/06/26-08:35

Jag glömde nämna min fotfil och fotkräm i mitt andra inlägg om fotvård. Jag vill inte visa min fotfil (😂). Den jag har är "vanlig" på ena sidan och grövre på andra. Ett tips är att smörja in fötterna med lite Weleda Skin Food på kvällen också.

Skin Food 30 ml