Kicks shop picto Till KICKS.se
Hem
Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Följ de kategorier som du är intresserad av, för att inte missa det senaste snacket! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Alla MakeupSkincareHairBeach readyPerfumeNailsLipsTolka LookenGlowMorningroutineNightroutineAcneRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganBeauty TesterBeautyhackMogen hud
Senaste
Sandra
08/30-12:51
30 olika nyanser, tror 30N passar mig bäst!
Se mer
Cecilia
08/30-12:51
Det finns 30 olika nyanser. Jag tror att 305N skulle passa mig bäst.
Se mer
Anna
08/30-12:50
Där finns 30 nyanser, tror 125 w passar mig
Se mer
Padideh
08/30-12:50
Det finns 30 olika nyanser, och för mig är 105W bäst. Bästa tipset; använd en enzymmask 1-2 gng i veckan. Det avlägsnar döda hudceller och djupt liggande orenheter. Annars är det viktigt att hålla huden återfuktad och leva sunt. För oavsett hur bra foundation du använder så måste din hud må bra till att börja med.
Se mer
Maryam
08/30-12:41
Det finns 30 nyanser i den foundation som har Glow men det finns 40 nyanser i den foundation som är SPF 15, vilket innebär för mig att jag väljer den som ger mer valmöjlighet.
Se mer
Yvonne
08/30-12:27
Det finns 30 olika nyanser. Tror 125 W passar mig bäst. Bästa tipset är återfuktad hud, bra primer före och setting spray efter.
Se mer
Matilda
08/30-12:27
Hej! Jag tror det ska finnas 30 st nyanser. Personligen tror jag att "125W" är en nyans för mig! Tips! Jag brukar alltid spraya settingspray på min beutyblendern. Det tycker jag ger ett mycket längre hållbart make!
Se mer
Anna
08/30-12:22
30 olika nyanser Tror min nyans skulle vara 125W Bra grund är a och o. Återfuktande serum och hudkräm. Sen till kvällen en bra makeuprengörare som är skonsam för huden.
Se mer