/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Helena
Beauty Star
28/04/24-01:25
Är det fler än jag som minns och saknar ett schampo som hette Timotej?! Med doft av blomsteräng och örter. Skulle vilja finna något liknande, många produkter doftar så kemiskt (konstgjort) och sött. Är det någon här inne som kan ge mig ett tips på hårvård som har det friska, blommiga, örtiga i sin doft? Min hårtyp är torrt, fint, lockigt. Tack 🤓👍💐
Nikki
Beauty Pro
27/04/24-15:33
Ris och ros i KICKS-butiken Börjar med riset för det är tråkigast: Skulle äntligen testa MUGLER's Patchoulidoft Angel EdP som parfymproffset/parfymälskaren @Irena tipsat mig om. Hittar den inte i parfymskåpen så jag frågar en av personalen som svarar mig att den nog kan ha utgått(!) Nej, MUGLER's ikoniska doft från 90-talet har INTE utgått! Den finns dessutom numera som refill (dock inte på KICKS, tror jag). Tips! Har man ingen aning fråga en kollega innan man svarar kunden. Ros 🌹🌹🌹: KICKS solskyddsrådgivning i butikerna idag! Verkade vara uppskattat och jag såg och hörde många som frågade om hjälp och fick råd. 😀🌞 Dock fanns tyvärr inte St Tropez Self Tan Berry Sorbet Bronzing Mousse att testa. Blev så nyfiken på den efter ett inlägg som @Anna gjorde om sina BUS-favoriter.
Ris och ros i KICKS-butiken  Börjar med riset för det är
minimesmails
Beauty Pro
27/04/24-13:02
Här kommer mitt senaste köp på kicks En eyeliner från Maybelline En primer från Maybelline och på köpet fick jag en mascara från Maybelline
Här kommer mitt senaste köp på kicks En eyeliner från
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Sofia
Beauty Pro
27/04/24-12:52
Försöker dela upp allt kosmetiskt avfall jag har i flera påsar så att jag någon vacker dag kan ta med det till Kicks gör att återvinna utan att påsarna brakar sönder av tyngden. 🫣 Detta är alltså tre stora papperskassar och innehållet är resultatet av två stora rensningar.. har även gett bort massor, men detta är sånt som inte känns fräscht att ge bort. Hade jag gått och återvunnit en näve åt gången hade jag säkert kunnat tjäna en halv miljon poäng här. 😂
Försöker dela upp allt kosmetiskt avfall jag har i flera
Nikki
Beauty Pro
27/04/24-08:45
Smidigt lip balm från Hawaiian Tropic med SPF30. Rekommenderar dock ett med högre SPF om man åker skidor, är ute på havet eller ligger på stranden. 🌞
Smidigt lip balm från Hawaiian Tropic med SPF30.
Nikki
Beauty Pro
27/04/24-08:36 (redigerad den 27/04/24-14:48)
Om man gillar doften av syren och pion kan jag verkligen rekommendera att provdofta ljuvliga (och prisvärda!) parfymen Pleasures EdP av Estée Lauder.  Det är en ljus och feminin blomdoft som öppnar med rena vita liljor och fräscha violblad. Efterhand utstrålar den en tydlig men lätt doft av bl a syrener, vita pioner, ljusröda rosor och jasmin. 
Om man gillar doften av syren och pion kan jag verkligen
Annika
Beauty Pro
26/04/24-14:41
Dagens köp, en Lift & Curl Mascara och en Brow Mascara. Plus en påfyllning av min favorit Ögon cream HydraRepair Melting Eye Cream.
Dagens köp, en Lift & Curl Mascara och en Brow Mascara.
Nikki
Beauty Pro
26/04/24-13:09
Weekend Deal Nagelprodukter 25% Älskar OPI's nya färger. Tror inte att just denna förpackning säljs på KICKS men jag har sett de nya färgerna i fullstorlek i butik. Så snygga! 🌺🧡
Weekend Deal Nagelprodukter 25%  Älskar OPI's nya färger.