/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Maribelle
Beauty Pro
30/04/26-11:54

Mitt senaste köp från Kicks! Mac har reformulated alla deras puder blushes! Många favoriter är tyvärr borta men några är fortfarande kvar! Jag plockade hem Plush! wow vad den var fin! Ska visa i ett kommande inlägg en look med den. Det är en ny färg men väldigt lik en gamal förg Breath of Plum men Plush är lite mer lila vilket jag uppskattar! Jag älskar breath of plum men uppskattar kallare toner lite mer på mig själv⭐️

Mac Plush blush💜 Nya Mac blushes alert🚨
Emma
Beauty Pro
30/04/26-11:32

Mitt senaste köp från Kicks är denna otroliga parfym, Lancôme Idôle Eau de Parfum.

Doften känns fräsch, blommig och elegant.🌸 Jag tycker om förpackningen då den ser lyxig och fin ut.🤩

Mitt senaste köp ✨
𝓜𝓪𝓵𝓲𝓷
Beauty Pro
30/04/26-09:55(redigerad den 30/04/26-09:56)

Favoriter på sommaren 🧴⛱️🧢 Är supernoga med att smörja in mig! Har på vår/sommar Dr Ceuracle som dagcreme! Och nytt för i år är deras solstift. Tänkte testa det jämte min favorit Shiseido! Biotherm på kroppen. Och alltid Garnier mist med i väskan! Men sitter gärna i skuggan när det är som varmast ☀️

SPF Check ☀️
Hyal Reyouth Moist Sun 50 g
Clear Suncare Stick SPF50+ 20 g
Ambre Solaire Super UV Over Makeup Mist With Hyaluronic Acid SPF50+ 75 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Danfeng
Beauty Pro
30/04/26-08:58

Ännu fler kosmetikförpackningar som behöver återvinnas.

Återvinning ♻️
Lana
Beauty Pro
30/04/26-07:42(redigerad den 30/04/26-07:42)

Min vårlook är inspirerad av naturen i full blom 🌷🍃 Jag älskar färgerna från blommorna och det gröna runt omkring. Ville skapa en mjuk och fräsch look med lite glow och en härlig vårkänsla ✨💖

Maxad Vårlook ✨🌸
ZiiZii
Beauty Pro
30/04/26-06:36

Nu är det dags igen att återvinna, denna hår lotion från Kevin morphy. Jag gillar den faktiskt som leave in. Den är väldigt lätt och håret känns mjukt och minskar frizz med. Luktar så gott också. Kommer köpa om den tror jag. Flaskan är av plast så kommer återvinnas med plast så klart ! ♻✨

♻️återvinning♻️
Smooth.Again 200 ml
Janita
Beauty Star
30/04/26-06:09

Idag blir det fokus på återfuktning, och spf! Jag var lite slarvig med återappliceringen igår, och känner hur hyn är lite stram och törstig efter fukt idag. Har ni någon favorit inom spf? ☀️

Morgonens hudvård
Revive Eye Serum: Ginseng + Retinal 30 ml
Refresh AHA BHA Vitamin C Lip Plumper 20 g
Advanced Snail 96 Mucin Power Essence Facial Toner 100 ml
Irena
Beauty Pro
30/04/26-04:55

När man säger maxad så tänker man kanske på massor av färg, pasteller och cerisa läppar, men för mig som helst satsar på en nude look kan en ny highligter vara det enda som behövs för att verkligen känna att våren är på G.

Jag är inte en person som gillar lyster, men den här highlightern från Dior och morphe ögonskuggorna i paletten flickering sands kommer vara ansiktets trogna följeslagare denna vår och sommar. Läpparna får förbli nude men med lite extra definition.

Bare in mind att jag aldrig köpt en highlighter tidigare så resultatet kanske inte är det bästa. Tror att videon visar glowet bäst ☺️⭐️

nyanserna som taggats är inte rätt!

Maxad vårlook 🌸⭐️
Forever Glow Luminizer Highlighter 03 Pink Halo
Flickering Sands Eyeshadow Palette
Glow Play Blush Big Diva Energy