/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Leonor
Beauty Pro
16/03/26-11:09
Hej fina beautyhjärnor! 💄 Nu är det snart dags för mig att fylla år (17 april 👀) och i min familj har vi ett litet system kring presenter. Vi har nämligen insett att “överraskningspresenter” ofta slutar med att man ler artigt medan man tänker “tack… men vad ska jag göra med detta?” 😅 Så istället gör vi så att födelsedagsbarnet ger en lista med förslag. På så sätt vet familjen vad man faktiskt vill ha, men man blir ändå lite överraskad över vilken av sakerna man får. Win-win för alla – och färre låtsasglada miner. I år känner jag att jag vill önska mig parfymer, men här kommer problemet: jag är inte särskilt bra på att hitta nya själv. Därför tänkte jag fråga er! Parfymer jag älskat tidigare är: Carolina Herrera - Very Good Girl Hugo Boss - Ma Vie (min absoluta favorit!) Gucci - Flora Gorgeous Magnolia De finns även taggade i detta inlägg för er som gillar att kolla beskrivning, noter, osv Så ni får gärna tipsa om parfymer med liknande vibe – gärna feminina, lite blommiga/fräscha och sådana som man får komplimanger för. 🌸 Vilka parfymer tycker ni att jag borde lägga till på min födelsedagslista?
Flora Gorgeous Magnolia EdP 30 ml
Very Good Girl EdP 50 ml
Ma Vie EdP 30 ml
Kristina
Beauty Pro
16/03/26-07:54
Dessa ger mig ett lugn och en välbalanserad sovrutin som hjälper mig att koppla av på kvällen. RITUALS 💚 The Ritual Of Jing Overnight Body Mask En underbar bodymask i form av gelkräm 💚 The Ritual Of Jing Sleep Night Rescue Hand Mask Har en avkopplande doft och en fin handkräm/handmask som mjukar upp mina händer. Bilder från Kicks hemsida
Min kvällsrutin 💚
The Ritual Of Jing Overnight Body Mask 125 ml
The Ritual Of Jing Sleep Night Rescue Hand Mask 70 ml
sajjamanika
Beauty Beginner
16/03/26-05:50
Jag är så taggad att testa deras nya body cream för att det verkar lukta gott och är återfuktande
The Ritual Of Yozakura Body Cream 220 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Sassy
Beauty Pro
15/03/26-22:03
💸Mitt smartaste dagtips – doppa en ren spoolie i Vaselin och kamma genom ögonfransarna för extra volym och hållbarhet hela dagen utan klumpar! På läpparna blir det glansigt och skyddat mot torra vindar. Naturlig, fräsch look för 30 kr som håller bättre än dyrare primers och gloss. No-fuss Har ni inte testat gör det så får ni avgöra själva♡♡ (Får köpa en burk imorgon, så blir denna bidlen för att visa vilket) vardagsglow! #BudgetBeauty #DagSmink #VaselinHack #KicksBeauty
🌞 Budgetfavorit för vardagssmink: Vaselin på ögonfransar och läppar!
Sassy
Beauty Pro
15/03/26-21:56
🌙 Mitt lilla extra i kvällsrutinen: Rituals The Ritual of Jing Pillow Mist ✨ Efter en lång dag sprayar jag den här misten på kudden och handlederna – sandelträ och lavendel doften skapar direkt lugn och hjälper mig varva ner... Kombinerar med varm dusch och 5 min andningsövning för bästa sömn ♡ Vad är ditt? #NightRoutine #KicksBeauty #SomnensDag
🌙 Mitt lilla extra i kvällsrutinen
Angelica
Beauty Pro
15/03/26-21:32
Jag är så glad över detta❣️då dessa doftpinnar varit en favorit hemma hos mig och nu är de tillbaka för att stanna, ska in på kicks och shoppa direkt👌🌸
Rituals Yozakura har landat på KICKS!
The Ritual Of Yozakura Fragrance Sticks 250 ml
Adisa
Beauty Star
15/03/26-20:35(redigerad den 15/03/26-21:06)
Har någon tips på någon bra bronzer? Har använt en från too faced länge men funderar på att testa någon ny. Helst inte Caia då jag hört dåligt om deras… vill helst ha en matt utan glitter men funkar med lite glow men inte glitterkorn.
Sofia
Beauty Pro
15/03/26-18:24
Jag har inte mycket till rutiner för jag är rätt dålig på sånt, men något jag gör varenda kväll innan jag sover är att läsa. 📚 Det är alltså min läsplatta och en fjärrkontroll för att vända blad i böckerna på bilden, inget annat. 😅 Jag smörjer alltid in händerna och lägger på läppbalsam också för att inte vakna totalt uttorkad. Burken med stenar är från Rituals och den står på mitt sängbord. När jag går och lägger mig tar jag av locket och låter den lugnande doften av Ritual of Jing sprida sig i sovrummet. 🥰 Man droppar typ parfymolja på stenarna som suger åt sig den och sen ligger de där och doftar ljuvligt. En otroligt fin inredningsdetalj och fiffigt sätt att få rummet att dofta gott. 🌿
Kvällsrutin 🌃
The Ritual Of Jing Sleep Night Rescue Hand Mask 70 ml
The Ritual Of Jing Fragrance Sticks 250 ml
The Ritual Of Jing Scented Candle 290 g