/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Nikki
Beauty Pro
01/05/24-07:25 (redigerad den 01/05/24-07:26)
🥇 Vinnare Årets Solprodukt i Swedish Beauty Awards 2024: Biotherm Urban UV Defense Protective Hydrating Fluid SPF50+ Nya Biotherm Urban UV Defense Protective Hydrating Fluid SPF50+ är en lätt, fuktgivande ansiktscreme med mycket högt solskydd. Passar alla hudtyper – även känslig hud. Cremen innehåller Life Plankton, Biotherms signaturingrediens och hyaluronsyra kombinerat med UVB- och UVA-skydd för en skyddad, slätare och återfuktad hud.
🥇 Vinnare Årets Solprodukt i Swedish Beauty Awards 2024:
Isabella
Beauty Beginner
30/04/24-21:59 (redigerad den 30/04/24-22:00)
Jag letar efter en setting spray, då jag inte använt mig av det tidigare. Jag har kombinerad hud, men känner att den lätt också blir fet efter en hel dag, speciellt med smink på och märker att mitt smink typ separerar lite? Just nu använder jag Nivea Soft som mousturizer, därefter Maybelline anti age eraser i Sand/07. Concealern passar min hudton perfekt och använder den lite mer som en foundation över ansiktet. Därefter använder jag även Isadoras bronzer och beautyact stick cream blush.  Generellt tycker jag väl inte produkterna separerar med varandra, utan att det är min oljiga hud eller kanske att det separeras under dagen? Har någon ett bra tips på en setting spray eller kanske också ett vanligt puder som jag skulle kunna använda?🤔
Saga
Beauty Star
30/04/24-13:55
Mitt senaste köp på kicks är tre nya färger på nagellack. Kan starkt rekommendera att testa Depends uv nagellack.
Mitt senaste köp på kicks är tre nya färger på nagellack.
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Sofia
Beauty Brands Ambassador
30/04/24-12:54
New and improved Hypnôse Drama Mascara från Lancôme- Här ser ni Before & After 🖤 •Upp till 17 gånger mer volym* •2 % bonding compex sveper in fransarna med en vårdande effekt •S-formad borste för extrem volym •Fransarna känns stärkta •Djupa onyxpigment för glödande, kohlliknande intensitet •Håller i upp till 24 timmar utan att smeta ut sig •Passar känsliga ögon och kontaktlinsbärare Det här är en mascara för alla som älskar va-va-voom volym på fransarna! 😍
New and improved Hypnôse Drama Mascara från Lancôme- Här ser
Camilla
Beauty Pro
30/04/24-11:15
Hej! Nu när det att dags att fylla på med nytt solskydd under kampanjen så är det även dags att göra något åt den gamla från förra året. Jag tänkte återvinna den på kicks. Därför undrar jag om ni vet om det är okej att det fortfarande är produkt kvar i förpackningarna man lämnar in till kicks återvinning? ☀️
Anna
Beauty Pro
30/04/24-11:05 (redigerad den 30/04/24-21:52)
Mitt senaste köp! Ett jättebra fuktgivande schampo för hår med blekta slingor, har använt mååånga flaskor av det. Det heter Sachajuan Moisturizing Schampoo! Blå snygg färg till sommarens naglar, har alltid ett blått och ett korall färgat till sommaren🌊
Mitt senaste köp! Ett jättebra fuktgivande schampo för hår
moamattsson2002
Beauty Star
30/04/24-10:09
Behöver en ny fräch, ganska mörk parfym🫶🏼
moamattsson2002
Beauty Star
30/04/24-10:09
Är det någon som har tips på en fin typ mörkrosa läppenna?🌷