Kicks shop picto Till KICKS.se
Hem
Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Följ de kategorier som du är intresserad av, för att inte missa det senaste snacket! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Alla MakeupSkincareHairBeach readyPerfumeNailsLipsTolka LookenGlowMorningroutineNightroutineAcneRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganBeauty TesterBeautyhackMogen hud
Senaste
Filter
Louise
31/08-17:28 (redigerat)
1. 30 olika nyanser finns det. Jag skulle tro att jag behöver nr.240, men det behöver provas ut beroende på om det är sommar eller vinter. 2. Det viktigaste är att ha en bra rengöringsrutin, sen spelar det mindre roll om du använder borste, svamp eller fingrarna när du applicerar din foundation, gör det som känns bäst för dig. Det ska oftast trots allt gå rätt fort och ändå vara kul att sminka sig, så ta det inte så allvarligt 😀
Se mer
Dijana
31/08-17:22
Det finns 30 nyanser och 105W skulle passa mig bäst. Mitt bästa tips är en bra primer som korrigerar och jämnar ut hudtonen samt håller makeupen på plats hela dagen. Jag använder en lätt foundation och jag börjar lägga från pannan/näsan och arbetar mig utåt. Jag använder en borste anpassad för applicering av foundation.
Se mer
Alexandra
31/08-17:14
1. 30 st olika nyanser finns det i lancomes nya foundation serie och jag tror att jag skulle passa bra i nyansen 425C. 2. Mitt bästa tips är för att få mer naturlig täckning som inte lägger sig som en kaka på ansiktet är att ta först en klick foundation på baksidan av handen och sedan blanda den med liten klick ansiktskräm. Det ger mer naturlig lyster samt perfekt för en kombinationshud speciellt under vintertid. Så att huden andas bra och håller sig väl återfuktad med det lilla extra återfuktningen från ansiktskrämen.
Se mer
Jessica
31/08-17:10
Finns i 30 olika nyanser. För att få den bästa basen hjälper det mig att ha väl rengjord och återfuktad hy samt en foundation i rätt nyans för huden. 🤩
Se mer
Sara
31/08-17:08
There are 30 shades of this foundation and I think the shade 110C would suit my skin tone. A good foundation tip is to make sure that your primer and foundation have matching main ingredients so they sit well together.
Se mer
Varinderjeet
31/08-17:04
1) Hej! Nya foundation har 30 olika nyanser Jag tror att 115c kommer passa mig perfekt. Beauty Hacks Jag får min makeup se fint ut genom att jag kör först min normala hudvårdsprodukter lancomes senaste serum och deras dagkräm i lila burken. Sedan blandar jag två olika serum ena ifrån smashbox och andra ifrån sensai glow därefter makeup och avslutar med settingsspray och maken sitter i nio timmar under operationsmask utan att oxidera trots att jag blir mellanår😃😃😃 Rätt nöjd får inga finnar heller
Se mer
Julia
31/08-16:57 (redigerat)
Det finns 30 nyanser och jag tror att 105W skulle passa mig bäst. Mitt bästa foundationtips är att grunda med en ansiktskräm, vänta 30 min, lägg en primer, pumpa ut foundation på handryggen och pumpa lite liquid highlighter i, blanda runt och applicera sedan din foundation i tunna lager med en fuktad svamp, när du är klar fortsätt att dutta länge utan att ta mer produkt. Avsluta med löspuder och setting spray och du har en superjämn hy med massor av lyster som håller hela kvällen 😍
Se mer
Isa
31/08-16:55 (redigerat)
Det finns 45 olika nyanser 💫 Jag tror att 240 W hade passat mig bra. Mina bästa foundationtips är att se till att huden är återfuktad innan. Gärna ett bra serum och en kräm som innehåller spf för att skydda huden. Personligen så föredrar jag ett tunnare lager, less is more!! Avsluta med en bra settingspray, helst en med ett "mjukt sprut" som lägger sig jämt💓
Lumene Nordic Hydra Aqua Face Serum 30 ml
Lumene Nordic Hydra Aqua Face Serum 30 ml
Se mer