/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Maja
Beauty Star
05/01/24-13:04
Tips på en otroligt bra cream bronser är Anastasias cream bronser. Så sjukt vacker bronser som håller sig där den ska hela dagen. Har inte varit med om att den blivit fläckig eller så😊 Perfekt nu till sommaren
Malin
Beauty Pro
05/01/24-11:30
Friendly reminder 🧼 Glöm inte att tvätta era borstar emellanåt. Det samlas så mycket bakterier i borstarna. Idag tog jag tag i att tvätta mina ansiktsborstar här på förmiddagens. Känns så fräscht att jag imorgon kommer ha helt nytvättade borstar när jag fixar mig inför jobbet 🙌🏼
Friendly reminder 🧼 Glöm inte att tvätta era borstar
Malin
Beauty Pro
05/01/24-09:16
🫧 Mitt senaste köp 🫧 Igår när jag svängde förbi Kicks butiken efter jobbet så trillade jag av en slump över denna bodymist från DKNY. Och jösses. Jag blev helt såld! Den har noter av bergamott och mandarin vilket bidrar till att jag upplever att den är väldigt frisk och fräsch. En perfekt vår/sommarparfym för dagar man känner att man inte vill ha en edP som oftast doftar mycket mer och starkare än en mist. Får nu chansen att dofta på denna pool party serien från DKNY så gör det 🌸
🫧 Mitt senaste köp 🫧  Igår när jag svängde förbi Kicks
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Nikki
Beauty Pro
05/01/24-09:14 (redigerad den 05/01/24-09:26)
Nytt varumärke på KICKS: 🌸💛 SATURDAY SKIN (K-beauty) 💛🌸
Nytt varumärke på KICKS:  🌸💛 SATURDAY SKIN (K-beauty) 💛🌸
Melicia
Beauty Beginner
05/01/24-08:51 (redigerad den 05/01/24-08:52)
Mina favorit dofter under våren!!✨ 🌷
Nikki
Beauty Pro
05/01/24-07:55 (redigerad den 05/01/24-08:02)
🥇 Vinnare Swedish Beauty Awards 2024 inom Hår Årets Styling över 250 kr: Color Wow Dream Coat Extra Strength      Motivering: Styling som håller dag efter dag finns bara ett par sprej bort med denna pärla huserandes i badrumsskåpet. Juryn har inget mer att säga än - WOW!
Nikki
Beauty Pro
05/01/24-07:49
Några av vinnarna inom Makeup i Swedish Beauty Awards 2024 var dessa produkter från LH Cosmetics och MAKETHEMAKE:
Några av vinnarna inom Makeup i Swedish Beauty Awards 2024
Nikki
Beauty Pro
05/01/24-07:35 (redigerad den 05/01/24-11:40)
Vinnare i Swedish Beauty Awards 2024 🥇: Årets Damdofter under resp. över 750 kr: Billie Eilish, Eilish No 2 och Dolce & Gabbana, Devotion EdP
Vinnare i Swedish Beauty Awards 2024 🥇:   Årets Damdofter