Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
egzone.m
Beauty Beginner
18/04/24-21:08
Isabella
Beauty Beginner
18/04/24-20:32
Min första concealer!! Jag började sminka mig för någon månad sen för första gången (använder bara mascara sen tidigare) Jag hade ingen aning vart jag skulle börja, testade denna Maybelline Instant Anti Age Eraser i butik efter att ha hört dess popularitet. Kan lätt säga att jsg inte blev besviken. Jag köpte i nyansen sand och använder väl mer som en foundation eller större täckning av vad man brukar placera concealer på i ansiktet. Jag har en ganska oljig hud men tyckte ändå inte att den blev för glansig under dagen, den lägger sig inte heller i underögonen och bland fina linjer. Den har perfekt täckning och jag är otroligt nöjd för den täcker över mina blemishes och röda undertoner samt mörka ringar under ögonen, men blir samtidigt inte för kakig!
Jessica
Beauty Star
18/04/24-20:29
Vi lo tipsa om Benefits Brynprodukter. Jag har aldrig tyckt det var kul att fixa mina bryn men efter att ha kört med dessa produkter dagligen så älskar jag det. Rekommenderas varmt 👌🏼😍 “Gimme Brow” “Fluff up brow wax”  “Precisely, my brow pencil”
Vi lo tipsa om Benefits Brynprodukter. Jag har aldrig tyckt
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Tilde
Beauty Star
18/04/24-20:05
Vill du ha friskt och lent hår? Då skulle jag verkligen rekommendera olaplex schampo, balsam och hårolja. Dom har verkligen förändrat mitt hår helt!
Isabelle
Beauty Beginner
18/04/24-19:21
Jag letar efter en ögonskuggsprimer för oljiga hooded eyes. Har ingen sen tidigare så har inget att jämföra med, men vill helst hitta någon som inte tömmer plånboken😅 Har någon något förslag?
Ebba
Beauty Star
18/04/24-19:11
Någon som har tips på hur man kan täcka rodnader/röda kinder? Kanske dags att inskaffa en colour corrector av något slag? Tack på förhand! :)
Josefin
Beauty Star
18/04/24-19:09
Har ni några tips på hudvård som hjälper mot små plitor i pannan? Känns som jag testat allt som ”trendar” men hittar inte något som funkar
Lina
Beauty Star
18/04/24-18:42
Någon som vet hur man undviker en torr och kakig bas??🌸