Kicks shop picto Till KICKS.se
Hem
Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Följ de kategorier som du är intresserad av, för att inte missa det senaste snacket! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Alla MakeupSkincareHairPerfumeNailsLipsTolka LookenGlowMorningroutineNightroutineAcneRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganBeauty TesterBeautyhackMogen hud
Senaste
Sandra
05/29-09:10
Schwarzkopf Live! Den här färgen älskar jag!
Se mer
Yasmin
05/29-08:35
för alla hudtyper! Helt sjukt bra innan smink och gör din hud så len! Skojar inte! Jag har torr och känslig hy men denna kräm allts💯🌞
Se mer
Lucy
05/29-08:14
Här kommer några #beautyhack från mig! 1. Jag har kombinerad hy i ansiktet, vilket kan ställa till det lite i skönhetsrutinen. Riktigt lifechanger att använda en djuprengörande/porförminskande mask (typ Pumpkin Enzyme från PTR) eller serum i T-zonen, och en fuktbomb (typ Filorga Oxygen Glow) i resten av ansiktet! 2. Jag har otroligt torr hy på kroppen och att få atopisk eksem vid minsta torrhet eller irritation. Att byta ut duschgel mot duschkräm har verkligen förändrat allt!
Peter Thomas Roth Pumpkin Enzyme Mask 150 ml
Peter Thomas Roth Pumpkin Enzyme Mask 150 ml
Filorga Oxygen-Glow Cream 50 ml
Filorga Oxygen-Glow Cream 50 ml
IDA WARG Vitalizing Shower Oil 250 ml
IDA WARG Vitalizing Shower Oil 250 ml
Se mer
Maria
05/29-08:10
Mitt bästa #beautyhack är att använda din ögoncreme både runt ögonen och också på överläppen. Voila!
Se mer
Madeleine
05/29-04:51
MIRAKELKRÄMEN för alla hudtyper! Helt sjukt bra innan smink och gör din hud så len! Skojar inte! Jag har torr och känslig hy men denna kräm alltså😍
Embryolisse Lait Creme Sensitive 100 ml
Embryolisse Lait Creme Sensitive 100 ml
Se mer
Julia
05/28-17:27 (redigerat)
Har två produkter jag inte kan leva utan samt två tips som #beautyhack . Schampo Heal från Maria Nila och Loreal Elvital Hyaluron Plump mask. Upplever att min hårbotten mår bättre tack vare Heal samt att mitt hår växer snabbare och håller sig friskt. Hyaluron plump masken är jättebra för mig då jag har torra längder. Efter användning håller sig mina längder fräscha och återfuktade ett bra tag <3 Första beauty hack är att alltid använda SPF 50 på ansiktet. Skyddar huden mot pigmenteringar och tidigt åldrande. Märker att daglig användning av solskydd har gjort min hud väldigt slät och frisk. Lägger på läpparna också, SPF 25. Mitt andra beauty hack är att blanda olika oljor i en burk och hetta upp dessa i kastrull eller mikro. Min blandning är ricinolja, arganolja avokado olja, kokosolja och olivolja (inte virgin, det svider i ögonen då). Använd en ren spolie och lägg på dina fransar och bryn kontinuerligt varje eller varannan kväll som ett avslut på din kvällsrutin. Har fått mycket tjockare bryn samt längre och starkare fransar. Rekommenderar verkligen att framställa din egna frans- och brynserum. Gör detta regelbundet. Kan ta lite tid att se resultat men har man väl börjat så är det bara att fortsätta, för då kommer resultatet! Anledningen till varför jag inte använder fransserum eller liknande är för att jag är allergisk mot Xlash, och liknande fransserum. Jag får röda irritationer vid slutet av fransraden som går ut på huden.
Maria Nila Head &amp; Hair Heal Shampoo 350 ml
Maria Nila Head &amp; Hair Heal Shampoo 350 ml
L'Oréal Paris Elvital Hyaluron Plump Hair Mask 300 ml
L'Oréal Paris Elvital Hyaluron Plump Hair Mask 300 ml
Se mer
Salena
05/28-12:52 (redigerat)
Hej, mitt absolut bästa #beautyhack till er kära vänner under denna årstid är, att ha en burk eye patches i kylen och en roller i frysen! Starta din morgon med ett par eye patches och rulla ansiktet med en iskall roller för att dämpa svullnaden och väcka ansiktet till liv. Sedan kör du på med dina hudvårdsprodukter och lite smink 👍 Viola u Will look flawless 🌸
Peter Thomas Roth Water Drench Eye Mask Patches
Peter Thomas Roth Water Drench Eye Mask Patches
Se mer
Malin
05/28-11:16
Bästa beauty hacket är att använda busdroppar som contouring/bronzer. Blanda i mer droppar i din ansiktscreme där du vill ha contouring och mindre där du inte vill ha. Går inte att misslyckas. Förvara alltid din jaderoller och gua sha sten i kylskåpet. Fast att ta väl hand om sig själv är mitt absolut bästa beauty hack. Mår man bra på insidan så syns det på utsidan. Det glowet och utstrålningen man får när man är lycklig, nöjd och stolt över sig själv går inte att sminka sig till. Så sträck på dig och var stolt och nöjd med dig själv. Du duger precis som du är. Sminka sig gör man för att man tycker det är roligt och inte för att man skall dölja sitt sanna jag bakom det.
Se mer