/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Linn
Beauty Pro
08/07/25-07:19

Budgetfavorit!

När jag vill ha en full coverage concealer så är det den här jag använder. Den creasar inte alls (på mig). Jag har färgen 323 (en kall nyans) men taggar en annan då bilden inte syns annars. Den är billig och räcker länge.

Budgetfavorit!  När jag vill ha en full coverage concealer
Infaillible More Than Concealer 322 Neutral 11 ml
Nikki
Beauty Pro
08/07/25-07:13

Ingen sommar utan Rituals Karma Shimmering Body Oil! ☀️🩵✨️

Önskar alla en härlig dag! 🌼

Ingen sommar utan Rituals Karma Shimmering Body Oil! ☀️🩵✨️
The Ritual Of Karma Shimmering Body Oil 100 ml
Maariah
Beauty Pro
07/07/25-21:02

Budgetfavorit. Billigt samtidigt innehåller alla färger som är för vardagsmakeup.

Rose Frequency Eyeshadow Palette
Suggested missionSe alla
Skapa ditt första inlägg
50
Maariah
Beauty Pro
07/07/25-20:58

Månadens dolda pärla. Fantastiskt. Håller flera timmar och är inte alls klibbig.

Oil-Infused Tinted Lip Elixir Syren
Rebecka
Beauty Pro
07/07/25-20:16(redigerad den 07/07/25-20:16)

Nu kommer Rhode äntligen till Sverige! Jag är så sugen på att testa läppennorna och läppbalsamen då folk pratat så gott om dom 😊

Är du intresserad av att testa något från märket?

Nu kommer Rhode äntligen till Sverige! Jag är så sugen på
Nikki
Beauty Pro
07/07/25-19:35

Önskar att dessa fina kit fanns att köpa även i Sverige eller att Anastasia skickade hit men det gör de tyvärr inte.

Man väljer själv färger och nyanser som sedan packas i necessären. 💝

Önskar att dessa fina kit fanns att köpa även i Sverige
Nikki
Beauty Pro
07/07/25-18:41

Mitt senaste köp på KICKS 🎀

Tänkte kolla om det fanns någon rea kvar men det var mest kladd och kludd och väldigt tomt på bordet.

Däremot fanns massor av olika hårdekorationer för 20 kr/st så det blev 2 fina rosetter i alla fall.

Mitt senaste köp på KICKS 🎀   Tänkte kolla om det fanns
Lace Bow Black
Sheer Satin Bow Black
Maja
Beauty Beginner
07/07/25-18:36

Hej! jag skulle behöva tills till mitt blonderade torra hår, behöver tips på allt så som schampoo, balsam, serum till hårbotten och olja mm. tack i förhand och ha en fin dag