/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Matilda
Beauty Pro
12/11/24-06:55(redigerad den 12/11/24-06:57)

Mina två senaste köp i en bild 🤩 Läppoljan från beautyact köpte jag i september och tycker den är toppen! Läppprodukter är nog det jag tycker mest om att testa nytt utav och det är också den sminkprodukt jag oftast använder.

Mina två senaste köp i en bild 🤩 Läppoljan från beautyact
All-in-One Lipliner Mauve Rose
High-Impact Lipgloss Perfectly Calm
Stay On Semi Matte Lipstick Together We Are Mauveless
Dew Drop Lip Oil Cherry Up
Rebecca
Beauty Pro
11/11/24-22:38

vilken tycker ni är den bästa inpackningen/färgen för att bli mörkhårig ett tag men sen efter x antal tvättar få tillbaka sin naturliga färg igen🤗🙌 bild för uppmärksamhet och hur de ser ut idag

vilken tycker ni är den bästa inpackningen/färgen för att
Alva
Beauty Beginner
11/11/24-20:39

En mysig julkväll hemma hos mig är fylld av värme och skratt. Min familj och jah samlas runt tv:n för att titta på Kalle Anka, med glögg i kopparna och julgodis nära till hands. Efteråt dukas julbordet fram – doften av köttbullar, Janssons frestelse och sill fyller rummet när vi äter och pratar. Kvällen avslutas med Bingolotto där alla följer spännande nummerdragningar, kanske med julmusik i bakgrunden och småfniss över falska “Bingo!”-rop. En kväll full av gemenskap och julkänsla.

Jag tror att det är ingen mindre än Edvin Törnblom på bilden!

@alva @elin

Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Emma
Beauty Pro
11/11/24-19:17

Förra veckan fick jag hem en produkt ifrån kerastase och idag testade jag den för första gången. Detta är en leave-in produkt efter att man har duschat och alltså guuud vad glatt överraskad jag är. Mitt hår har ALDRIG kännts så lent innan! Jag har känt på mitt hår nu hela kvällen och är lika glad varje gång hahah. Tror verkligen detta kan vara bra för mitt hår i det långa loppet också. Dessutom luktar håret fantastiskt. Detta är bara en first impression så ska göra en mer utförlig recension när jag hunnit använda den lite mer.

Men om ni letar efter en bra leave-in så tycker jag verkligen ni ska slå till nu under all rea

Resistance Ciment Thermique Leave-in 150 ml
Virre
Beauty Pro
11/11/24-18:18

Har ett litet lager mascara hemma som jag samlat på mig vid olika tillfällen (visade lagret i ett tidigare inlägg). Nu har jag kört hårt med en mascara från den högen sista veckan och är verkligen positiv till den. Fransarna blir fint separerade och håller sig uppe hela dagen utan att kladda av sig eller rinna. Det trots att den inte är vattenfast.

Jag har testat Lhs vattenfasta mascara innan och den funkade inte alls på mig. Den mascaran kladdade av sig direkt och var inte det minsta vattenfast på mig. Såg ut som en panda runt ögonen. Med det i bagaget så var jag aningens skeptisk till Infinity Power Lash, det trots att Lh är ett av mina absoluta favoritmärken. Men så himla roligt när man blir positivt överraskad 😃

Har ett litet lager mascara hemma som jag samlat på mig vid
Infinity Power Lash Soft Volume Mascara Black
Rae ☆
Beauty Star
11/11/24-17:45

behöver råd 🙏🏻🙏🏻

Vilka hudvårdsprodukter skulle ni rekommendera för mogen hy (torr) om man ska överraska sin mamma med en present?🥰

Isabelle
Beauty Beginner
11/11/24-15:22

favorit bodymist, tropiska, mysiga och läckra dofter. sol de janeiro

favorit bodymist, tropiska, mysiga och läckra dofter.  sol
Joel
Beauty Star
11/11/24-15:18(redigerad den 11/11/24-15:23)

Hejsan alla! har ni något tips på en bra nagelbandsolja?