/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Chuchu
Beauty Pro
07/11/24-07:09

någon som testat gel iq? kan man använda ansra gel nagellack än deras egna? :)

Gel iQ Value Pack
Chuchu
Beauty Pro
07/11/24-07:07

jag hae i flera år använt nyx läppglans buttergloss. den lämnar ingen klbbig känsla på läpparna som jag uppskattar. men, börjsr tröttna på färgerna kag använder och behöver tips på andra likvärdiga märken. tack 

Thea
Beauty Pro
06/11/24-19:16

Måste dela med mig av mitt senaste köp från Kicks! Hourglass Ambient Lightning edit i Lotus Flower, så otroligt fin palett alltså!😍

Testade den såfort jag fick hem den och är helt kär, lagomt pigment som inte blir fläckigt och ger ett superfint lyster✨ Kan varmt rekommendera denna om man har varit sugen på någon av de senaste paletterna från Hourglass🌸

Måste dela med mig av mitt senaste köp från Kicks! Hourglass
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Jabeen
Beauty Pro
06/11/24-19:06

Hi, i would like to share my latest purchase at KICKS, BeautyAct's black eye liner and Ultratint Lip Balm Pink Dust which is i thought would be perfect for vinter.

Hi, i would like to share my latest purchase at KICKS,
Ultratint Lip Balm Pink Dust
Multi-Skilled Liner Deep Onyx
Sofia
Beauty Pro
06/11/24-16:08

Mitt senaste köp från Kicks har landat! 🛍 Nu ska jag bara orka ta mig till Kicks och testa parfymen ordentligt innan jag öppnar förpackningen. 😄 Det får räcka med blindköp haha.

Någon som testat Glycolic acid från The Ordinary? Har hört väldigt mycket bra om den, så det blir spännande att testa!

Mitt senaste köp från Kicks har landat! 🛍 Nu ska jag bara
Erba Pura EdP 100 ml
Glycolic Acid 7% Exfoliating Toner 240 ml
Linda
Beauty Pro
06/11/24-14:40

Ska vi sprida lite mer kärlek och peppning till varandra!!! Låt oss följa varandra!

Nikki
Beauty Pro
06/11/24-10:44

Fin höstlook med dessa härliga läpprodukter som inte torkar ut läpparna och dessutom kan bättras på utan spegel. 🍁💄🍁🥰🍁

Fin höstlook med dessa härliga läpprodukter som inte torkar
Almost Lipstick Black Honey
Butter Gloss Bling 07 Big Spender
Linn
Beauty Pro
06/11/24-08:59

VILKEN FOUNDATIONBORSTE?

Om du använder en borste till din foundation, vilken använder du då?

Jag använder denna från IT Cosmetics:

**VILKEN FOUNDATIONBORSTE?**  Om du använder en borste till