/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Nikki
Beauty Pro
12/11/24-13:13

En produkt att fynda under Black Week.

Morphe's Continuous Setting Mist 🖤 är både bra, vegansk och prisvärd. Och setting spray/mist går ju åt.

En produkt att fynda under Black Week.  Morphe's Continuous
Continuous Setting Mist 82,8 ml
Jumbo Continuous Setting Mist Setting Spray 184 g
Ramina
Beauty Pro
12/11/24-10:50(redigerad den 12/11/24-10:51)

Jag saknar verkligen min solbränna! Under vintermånaderna är brun utan sol min räddning för att få tillbaka den där härliga glöden. Jag har använt både St Tropez och Ida Wargs brun utan sol i flera år och kan varmt rekommendera dem! De ger en jämn och naturlig färg som verkligen lyfter fram huden. Om du letar efter den perfekta solbrännan, testa dessa produkter – du kommer inte att bli besviken! Dela gärna med er av era egna favoriter också! Är öppen för att testa nya prdoukter ☃ ☀ har funderat pä Hickaps färgade brun-utan-sol-mousse, är det någon som har testat den ?

////LOVE

Jag saknar verkligen min solbränna! Under vintermånaderna är
Self-Tanning Mitt
Self Tan Classic Bronzing Mousse 120 ml
Self-Tanning Mousse 150 ml
Cocoa Self-Tanning Mousse 150 ml
Linn
Beauty Pro
12/11/24-10:19(redigerad den 12/11/24-10:20)

SVART SKÖNHET!

Självklart väljer jag min favoritparfym till höst och vinter från Givenchy! Det är en rätt tung men också ljuvlig doft. Provdofta i butik om ni har möjlighet.

**SVART SKÖNHET!**  Självklart väljer jag min favoritparfym
L'Interdit Intense Absolu EdP 35 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Linn
Beauty Pro
12/11/24-10:13

SHOPPING

Vilket är ditt nästa inplanerade skönhetsinköp? Eller vad står högst upp på din önskelista att köpa?

**SHOPPING**  Vilket är ditt nästa inplanerade
Emma
Beauty Pro
12/11/24-10:09

Här är mina två signaturdofter! De luktar väldigt blommigt och fräscht vilket jag gillar. Det bästa med dem är att de inte luktar så starkt, i och med att jag har ganska lätt för att få huvudvärk av parfym.

Dreams EdP 60 ml
Bright Crystal Parfum EdP 90 ml
Micaela
Beauty Pro
12/11/24-09:24

Dessa tre är mina signaturdofter året om! Kör Essnce, Lady Essnce på dagen och även Ariana Grandes! Tycker dom passar perfekt för wn fresch doft till jobbet. Om jag ska ut och svira eller vara lite finare på kvällen kör jag Essnce Sassy Classy som sitter perfekt!

Dessa tre är mina signaturdofter året om!  Kör Essnce, Lady
Karin
Beauty Pro
12/11/24-09:02

veckans signaturdoft The one

The One EdP 50 ml
Micaela
Beauty Pro
12/11/24-08:35

Mitt senaste köp från Kicks! Har tidigare haft stick fråm Caia men hört så myckrt om Isadoras så ville testa, ett första intryck är att den landar fint på huden och håller sig lika fint hela dagen! köpte även Maybelline Sky High mascara, har tidigare haft en serum mascara så roligt att testa nytt!

Har ni testat dessa och vad tycker ni om dom?

Mitt senaste köp från Kicks!  Har tidigare haft stick fråm
Lash Sensational Sky High Limited Edition Mascara Very Black