/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Nikki
Beauty Pro
17/11/24-09:06

TREE HUT

Ett varumärke med produkter jag verkligen vill testa. Säljs dock inte på KICKS tyvärr.

Body scrubs och body butters i alla tänkbara färger och dofter med bl a certifierat ekologiskt sheasmör som en av ingredienserna.

Varumärket är Cruelty-free och PETA-certifierat och säljs därför inte heller i Kina som har en lagstiftning där alla, även produkter från importerade varumärken, måste testas på djur!

Varumärket är inte 100% veganskt då honung 🍯, inget annat, ingår i ett fåtal produkter.

Har ni testat TREE HUT (eller som jag blir nyfikna på det)? Kommentera gärna!

TREE HUT   Ett varumärke med produkter jag verkligen vill
Nikki
Beauty Pro
17/11/24-07:20

DKNY Cashmere & Palo Santo EdP 🤎✨️

När det är mörkt och kallt och du inte vill gå upp från sängen men måste... Då är denna parfym ljuvlig. Mysig, mjuk och varm med doftnoter som persika, cashmere, palo santo och vanilj. Som en stor värmande kram.

DKNY Cashmere & Palo Santo EdP 🤎✨️  När det är mörkt och
Cashmere & Palo Santo EdP 100 ml
Mimi 🍒✨
Beauty Pro
16/11/24-23:14

TIPS FOR LONG LASTING FOUNDATION -

🍒- prep your skin, start with clean moisturized face. Use a primer that suits your skin type best to creat a smooth base for you FOUNDATION. 🍒 Apply a thin layer of foundation and make sure to blend it well. GOOD BLENDING IS A GAME CHANGER GIRLLSS 👑 🍒Opt for a matte or long lasting foundations, especially if you have oily skin. 🍒 Spritz your favorite setting spray to lock it in place. 🍒 You can also use bloating papers to absorb excess oil without disturbing your makeup throughout the day. 🍒 Set your foundation with a translucent powder!!! 🍒 AVOID TOUCHING YOUR FACE ⚠

What do you guys do to make your foundation last long? lemme know 💕💕💕

Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Marian
Beauty Pro
16/11/24-20:13(redigerad den 16/11/24-20:15)

Två signaturdofter som jag skiftar mellan nu i höst

Två signaturdofter som jag skiftar mellan nu i höst
Libre EdP Intense 30 ml
L'Interdit Rouge EdP 35 ml
Evelina
Beauty Pro
16/11/24-18:20

Jag har inte färgat håret på 1,5 år nu och vissa dagar är verkligen hemska hårdagar pga olika färger i håret. För det mesta tånker jag inte på det eftersom jag måste ha håret uppsatt på jobbet.

För mig är det viktigt med bra hårprodukter för att pigga upp dessa hemska hårdagar. För längesen fick jag ett PR-bud på instagram ifrån BJÖRK och har sedan dess fortsatt köpa deras produkter. Mitt hår älskar dem ✨

De är bra, de doftar supergott och har bra pris! De har även en serie för barn som är fantastisk. Har ni provat BJÖRK? ❤

Jag har inte färgat håret på 1,5 år nu och vissa dagar är
Fukt Hydrate Shampoo 300 ml
Fukt Hydrate Conditioner 250 ml
Skydda Heat Protector 150 ml
Malin
Beauty Pro
16/11/24-17:34

Hur en mysig julkväll hos oss hade sett ut ✨

Jag är en person som gillar att vara hemma så jag hade myst ner mig i soffan med tända ljus och massor av filtar ihop med min sambo och våra katter. Jag hade satt på en mysig julfilm och gjort varm choklad med grädde till oss. Jag gillar att se det vackra i det enkla och hade varit mer än nöjd med en sådan kväll.

På bilden ser vi Edvin Törnblom.

Jag taggar @Malin och @Louiseemretsson ❤

Malin
Beauty Pro
16/11/24-17:17

Svarta skönheter värda att fynda på black week 🖤

Allt du behöver för att få dina bryn on point. Detta är två fantastiska brynprodukter som kan användas både ihop eller var för sig. Passa på att fynda nu när det är 30% på dessa.

Svarta skönheter värda att fynda på black week 🖤  Allt du
Infaillible Brows 24H Volymizing Eyebrow Mascara 1 Ebony
Infaillible Brows 24H Filling Triangular Pencil 3.0 Brunette
Mimi 🍒✨
Beauty Pro
16/11/24-17:04

The Pixi Color Corrector!!! What do you guys do if the color corrector is too light or too dark?!? Lemme know beautiess, lots of love ❤️✨

The Pixi Color Corrector!!!  What do you guys do if the