/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Tilde
Beauty Pro
10/11/24-22:11

vilken parfym passar i vinter?

Tilde
Beauty Pro
10/11/24-22:04

användigt denna i en vecka, fungerar lika bra som en billigare! inget specielt för mig, kanske funkar bättr för andra men rekomenderar intr pga priset

användigt denna i en vecka, fungerar lika bra som  en
Jennifer
Beauty Pro
10/11/24-20:06

✨Valentino coral fantasy✨

Fick tipset om att testa valentino born i roma orginalet. När jag var in så var testen tyvärr slut och blev då att jag testade en annan som heter coral fantasy. Denna doft är verkligen helt magiskt. En fräsh och somrig doft som inte är för stark men som håller sig kvar länge på kroppen.🍋🥝 Har fått så många komplimanger när jag använt den så detta har väl blivit en singnaturdoft för mig🌸

✨Valentino coral fantasy✨  Fick tipset om att testa
Born In Roma Coral Fantasy Donna EdP 50 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Bella
Beauty Pro
10/11/24-19:52

Vad tycker vi om dessa parfymer? Vilken är er favorit? Funderat på om jag ska köp en men kan inte bestämma mig för vilken!

Juliette EdP 100 ml
Magnolia Bliss EdP 100 ml
Not A Perfume Superdose EdP 100 ml
Lust For Sun EdP 100 ml
Lady Vengeance EdP 100 ml
Anna
Beauty Pro
10/11/24-16:47

Ett av mina senaste köp under tekniska- strul perioden. Allstå, kändes som jag vunnit en tävling när jag fick hem Skincity Selection Boxen🤸🥳🤩!! Wow 💕 Sååå mycket som passar min torra och lite ibland lättkränkta hud🥰

Ett av mina senaste köp under tekniska- strul perioden.
Skincity Selection Box
Linn
Beauty Pro
10/11/24-16:19

SKÖNHETSSHOPPING

Köpte en till foundation (är så nöjd) och passade på att inhandla en ny mascara. Passade på när det var rea.

**SKÖNHETSSHOPPING**  Köpte en till foundation (är så nöjd)
The Wonder Base Stick 2C Champagne
Fire Wings Mascara Black
Rae ☆
Beauty Star
10/11/24-16:17

Jag bara älskar loreals panorama mascara! en av de bästa budget alternativen som finns!

Volume Million Lashes Panorama Mascara Black
Rae ☆
Beauty Star
10/11/24-16:15(redigerad den 10/11/24-16:16)

Är den här verkligen värd pengarna? har varit sugen på att klicka hem den ett tag

Advanced Night Repair Serum 75 ml