/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Madeleine
Beauty Beginner
18/11/24-16:55

Hur en mysig dröm julkväll ser ut hemma hos mig! En mysig julkväll för mig börjar med att jag samlar mina nära och kära runt julgranen nära den varma brasan. En buffe med julgodis och glögg. Med mysig gamaldags julmusik så blir de en toppen kväll!

Jag tror det är Edvin Törnblom!!!

Amanda
Beauty Pro
18/11/24-16:48

vad är era bästa parfym tips? var ni sprayar, om ni har något tips som gör att det håller längre! o massa annat! hmu !

Amanda
Beauty Pro
18/11/24-16:47

vad är eran favorit parfym? till fest och till vardags! får verkligen inte lukta vanilj eller kokos ! 

Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Amanda
Beauty Pro
18/11/24-16:46

vad är eran favorit mascara som helst är vattenfast? help a girl som tårarna rinner i ett på nu när de är kallt o blåsigt! :(

Amanda
Beauty Pro
18/11/24-16:45

nån som har ett tips på den bästa ögonfrans böjaren? min gick sönder imorse och hade precis kommit in i en fas där ja kände att jag fått kläm på tekniken! 

Miranda
Beauty Star
18/11/24-16:27

Hej, försöker verkligen hitta en bra foundation för oljig hud. Gärna medium till hög täcknig använder elf och nyx grip primers under☺

Alina
Beauty Star
18/11/24-16:25

Så himla taggad på att december ska komma så jag får öppna min julkalender!!

Så himla taggad på att december ska komma så jag får öppna
Amanda
Beauty Pro
18/11/24-16:23

Önskar tips på produkter mot torr hårbotten! inte torr som i kliar, torr som i typ flagnar precis vid hårfästet! måste va de kalla vädret då ja aldrig haft problem innan! :( hjälp hjälp hjälp!!