/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Nadia
Beauty Beginner
14/11/24-16:08

i love u min parfym

i love u min parfym
L'Interdit Rouge EdP 35 ml
Irena
Beauty Pro
14/11/24-15:43

unisexdofter - några varma tips 

Mojave Ghost Absolu EdP 50 ml
Animalique EdP 50 ml
Naxos EdP 100 ml
Via Cavour 1 Parfum 50 ml
Naggi
Beauty Pro
14/11/24-15:33

Black week shopping tips 🖤

Do’s

1. Förbered en lista över produkter du vill ha
  2. Skriv upp dig på KICKS nyhetsbrev så att du kan få exklusiva erbjudanden i förväg
  3. Investera i bra produkter som du vet att du kommer använda och att produkten är bra.
  4. Var ute i god tid och håll koll på när rean startar så att dina produkter inte hinner säljas slut.

Dont’s

1. Köp inte för mycket bara för att det är billigt , tänk om två gånger innan du köper något. Hade du betalat fullpris för varan?

Jag har gjort misstaget att köpa trendiga produkter som visade sig inte passa min hudtyp, hade jag gjort lite mer research hade jag inte köpt dem.

Lycka till med Black Week-shoppingen!🖤

Black week shopping tips 🖤  Do’s 1. Förbered en lista över
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Nikki
Beauty Pro
14/11/24-14:22

SVARTA SKÖNHETER 💄🖤

Älskar nudefärgade läppstift. MAC är favoritmärke sedan länge. Gillar självklart också dessa lyxiga från Lancôme's adventskalender. Och på lilla bilden ett jag verkligen önskar att det inte utgått, Morphe i färgen Flirty Nude. Jättehärlig formula, supersnygg nyans, matt finish och det var jättebilligt! Har haft Anastasia som jag ockå kan rekommendera. Ska jag testa något nytt är jag mest nyfiken på rms Beauty, LH Cosmetics eller Kylie.

Någon som planerar att shoppa läpprodukter under Black Week?

SVARTA SKÖNHETER 💄🖤  Älskar nudefärgade läppstift. MAC är
Macximal Silky Matte Lipstick Velvet Teddy
Macximal Silky Matte Lipstick Whirl
Nikki
Beauty Pro
14/11/24-13:46(redigerad den 15/11/24-09:27)

Nu blev jag väldigt sugen på ett bad 🛀🥰

Vill du bada riktigt lyxigt i jul så spana in engelska varumärket Molton Brown.

Molton Brown Rose Dunes Bath & Shower Gel med förföriska noter av syrliga svarta vinbär, varma rosor och Sulawesi-patchouli.

En blommig amberdoft med doftnoter perfekta för lyxigt lata mellandagar.

Topp: Svarta vinbär, saffran, violblad, peppar Hjärta: Ros, kanel, pelargon Bas: Sulawesi-patchouli , mossa, ambra

Nu blev jag väldigt sugen på ett bad 🛀🥰  Vill du bada
Floral & Spicy Christmas Cracker Gift Box
Woody & Aromatic Christmas Cracker Gift Box
Rose Dunes Bath & Shower Gel 300 ml
Nathalie
Beauty Pro
14/11/24-12:57

🖤 Svarta skönheter 🖤

Här är storfavoriter bland mitt smink!

Ögonfransböjaren från Shiseido som jag på förhand inte trodde kunde vara värd priset, så fel jag hade!

Mascara från Lancôme, två varianter av Hypnôse.

Flytande blush från Nars, STOR favorit!

Fantastiskt skön läppenna från MAC (ser nog rosa ut på produktbilden jag taggat men den är mjukt röd, lite åt det orangea hållet).

Och sist men absolut inte minst, matta läppstift! Det från Lancôme har tyvärr slutat tillverkas men MAC är en bra ersättare!

🖤 Svarta skönheter 🖤  Här är storfavoriter bland mitt
Eyelash Curler
Hypnôse Volume-À-Porter Mascara 01 Black
Hypnôse Drama Mascara 01 Black
Afterglow Liquid Blush Behave
Afterglow Liquid Blush Dolce Vita
Lip Pencil Chicory
Macximal Silky Matte Lipstick Get The Hint?
Macximal Silky Matte Lipstick Sweet Deal
Virre
Beauty Pro
14/11/24-12:08(redigerad den 14/11/24-12:12)

I år är verkligen Årets juklapp rolig och något som kan passa många. Extra kul att det är parfym  Vi har en unisexparfym hemma nu. Det är N.C.P Olfactives Facet 702 Musk & Amber. Den luktar helt magiskt gott på maken men på mig luktar den inte gott. Så det är mest maken som använder den.

Toppnot: Bergamot/aldehydisk Hjärtnot: Jasmine/liljekonvalj Basnot: Mysk/Vanilj

I år är verkligen Årets juklapp rolig och något som kan
Nikki
Beauty Pro
14/11/24-10:05

🖤 Svarta skönheter 💧🖤

Mitt absoluta favoritserum!

Enda nackdelen är priset så detta är värt att köpa när det är kampanjer eller andra erbjudanden som t ex Black Week. Eller, varför inte önska sig det i present eller julklapp.

Lancôme Advanced Génifique Serum – ett ikoniskt serum med en härlig fuktgivande formula som snabbt smälter in i huden. Det passar alla åldrar och hudtyper, även känslig hud!

En lyxig svart glasflaska med silverfärgad kork och ett innehåll som ger en silkeslen och återfuktad hud med strålande lyster.

Finns i flera storlekar och ingår även i många av Lancôme's presentaskar.

🖤 Svarta skönheter 💧🖤  Mitt absoluta favoritserum!  Enda
Advanced Génifique Youth Activating Concentrate Serum 30 ml
Génifique Starter Kit