/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Angelica
Beauty Pro
14/11/24-01:29

jag har idag lämnat in gamla nagellack till återvinningen, känns skönt ✔

jag har idag lämnat in gamla nagellack till återvinningen,
Nikki
Beauty Pro
14/11/24-00:01

BLACK WEEK Shopping 🛒

Nu ligger KICKS alla erbjudanden för hela BLACK WEEK ute på hemsidan. Titta igenom noga och planera dina köp för det är en väldigt lååång vecka. 😄

Sista dagarna avslutas med 25% på allt! (undantag finns) Tänk på att det finns en risk (vet jag av egen erfarenhet) att populära produkter är slutsålda!

På bild två lite inspiration och tips på några små pärlor och superfynd att göra. Har valt att fokusera på prisvärda varumärken och inte alltför dyra produkter. Det är ju ett fortsatt tufft ekonomiskt läge för väldigt många och pengarna ska räcka till mycket.

Tips! 20/11 är det 50% på Lumene.

Testa härlig hudvård och fin makeup i butik innan så du vet vad du vill beställa. På bilden några av mina Lumene-favoriter, två superhärliga serum som båda ger glow och har en fräsch doft av apelsin. Precis vad man behöver en mörk och kall vintermorgon. ☃️🍊✨️

Världens bästa powder puff kan mycket väl vara denna från LH Cosmetics. 🖤 De har en bra vässare också.

Pigga ögon med The Inkey List, Caffeine Eye Cream. 👀☕️🖤

En ikonisk läpprodukt från Clinique, Almost Lipstick Black Honey. 🍯🖤💄

BLACK WEEK Shopping 🛒  Nu ligger KICKS alla erbjudanden för
Nordic-C Glow Boost Essence 30 ml
Nordic-C Triple Glow Radiance Elixir 30 ml
Powder Puff
Sharpe Diem
Caffeine Eye Cream
Almost Lipstick Black Honey
Julia
Beauty Star
13/11/24-21:57

mitt senaste köp! passade på att klicka hem mitt favorit puder när det var 25% rabatt 

Translucent Loose Setting Powder Travel Size Translucent
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Irena
Beauty Pro
13/11/24-20:30

Köp nummer 1 av två som jag gjorde under helgen med 25% på allt. Detta blush måste nog vara något av det finaste jag sett, påminner om en bakelse nästan och pigmenter är sjukt bra. Borsten köpte jag för användning tillsammans med mina flytande produkter som kommer i nästa paket <3

Köp nummer 1 av två som jag gjorde under helgen med 25% på
Huephoric Rush 3-In-1 Silk Blush Touched
Nathalie
Beauty Pro
13/11/24-20:05

Och vilken är er favorithighlighter och varför? Sugen på att köpa en under Black Week. Är lite inne på liquid makeup just nu, som liquid blush, så om ni vet någon flytande eller krämig highlighter så är det väl lite extra intressant 😀

Nathalie
Beauty Pro
13/11/24-19:11

Puderborste - vanlig eller kabuki? Ni som testat båda, vad gillar ni mest och varför? Vilken är er favorit av de som finns hos Kicks? Använder löst puder

Love
Beauty Pro
13/11/24-19:03

Vad har ni för tips på torrschampoo? Någon speciell som är värd att köpa under black friday kanske med rabatt? :)

Seda
Beauty Pro
13/11/24-18:59

Detta härliga doften tänker jag köpa när det är black week. Den har mina favorita doftnoter. Huvudnot Bergamott, Rosépeppar Hjärtnot Mysk, Tuberose Basnot Vanilj, Patchouli, Mocka

For Her Musc Noir Rose EdP 30 ml