/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Selma
Beauty Beginner
19/11/24-12:14

Hej! Har ni någon ögonfransböjare som ni rekomenderar och som håller länge? Letar en ny då min nuvarande ger upp🙃

Amanda
Beauty Pro
19/11/24-12:05

vad sägs om att alla som vill självklart, kommenterar och sen följer vi varandra för och utveckla och bygga upp våra community mer! hade varit kul och följa några fler! <3

vad sägs om att alla som vill självklart, kommenterar och
Nikki
Beauty Pro
19/11/24-12:01

Superfina paletter från Max Factor 🦚

Superfina paletter från Max Factor 🦚
Masterpiece Nude Palette 03 Rose Nudes
Masterpiece Nude Palette 04 Peacock Nudes
Masterpiece Nude Palette 02 Golden Nudes
Masterpiece Nude Palette 01 Cappuccino Nudes
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Amanda
Beauty Pro
19/11/24-11:59

mitt senaste köp från kicks var det också mest återkommande jag köper hos dom! lösögonfransar så klart! vad är era favorit lösögonfransar? <3

Multipack Demi Wispies
zeynab
Beauty Star
19/11/24-10:54

Tog nyligen slut på min Aveeno kroppsolja och rekommenderar den starkt!! Den är återfuktande, luktar gott och har en rimlig pris.

Tog nyligen slut på min Aveeno kroppsolja och rekommenderar
Maja
Beauty Beginner
19/11/24-10:23

**Ingen jul är komplett utan en mysig kväll med familj och vänner! Hos oss börjar det med att vi tänder ljusen i adventsstaken och sätter på julmusik.

@nath

**Vi samlas runt det pyntade bordet där doften av pepparkakor och glögg sprider sig. Efter att ha ätit vår julmiddag, spelar vi spel och delar julklappar. Det bästa är att avsluta kvällen framför tv:n med en varm filt och en mysig jul film . En perfekt julkväll! 🎄❤️"

Libre Le Parfum 50 ml
Translucent Loose Setting Powder Travel Size Translucent
Instant Light Natural Lip Perfector 07 Toffee Pink Shimmer
Glowing Base SPF10 Primer
Claudia
Beauty Star
19/11/24-09:18

tips på hur man applicerar lumenes CC Cream? borste, beauty blender eller med fingrarna?

CC Color Correcting Cream SPF20 Foundation 5 Deep Tan
inesekelund
Beauty Star
19/11/24-07:50

depend gel iq är GULD. Om du lägger massa pengar på salongsnaglar eller om du helt enkelt inte tycker att vanligt nagellack håller tillräckligt så rekomenderar jag dig starkt att köpa ett startkit från depends gel iq. Naglarna håller sååå mycket bättre kolla bara utväxten på andra bilden (har även användt mig av en buildergel på den bilden för att göra förlängning så alla vet bara) spring och köp, det är så enkelt och smidigt att alltid ha fina naglar med den!

depend gel iq är GULD. Om du lägger massa pengar på
Gel iQ Shades of Water 1087 Pink Starfish