/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Rezzan
Beauty Star
13/11/24-09:34

så bra för mitt ansikte

Fix + Stay Over Setting Spray 100 ml
Rezzan
Beauty Star
13/11/24-09:28

Fräsch doft som gör mig redo

J'adore Parfum d'Eau Alcohol-Free 100 ml
Sofia
Beauty Pro
13/11/24-08:54

🖤 Svarta skönheter 🖤 Crayons från LH cosmetics – troligtvis den bästa sminkprodukten jag vet! 🖍 Finns i massor av färger, med och utan glitter, och kan användas till i princip vad du vill, endast fantasin sätter gränser. 🤩 Lip liner, kajal, ögonbrynspenna, krämrouge, läppstift, ögonskugga, ögonskuggsbas, låtsasfräknar, kroppsmålning..

Och de sitter som berget! De är vattenfasta på riktigt. Hade jag inte haft nästan alla färger redan så hade jag definitivt köpt på mig ett par crayons under black week. 🖍

🖤 Svarta skönheter 🖤 Crayons från LH cosmetics –
Crayon Brown
Crayon Siren
Crayon Zhao
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Linn
Beauty Pro
13/11/24-07:46

SVARTA SKÖNHETER

Nr. 1 - Anastasia Dipbrow Pomade Nr. 2 - Anastasia Contour Stick

Två grymma produkter som jag uppskattar!

**SVARTA SKÖNHETER**  Nr. 1 - Anastasia Dipbrow Pomade Nr. 2
Dipbrow Pomade Taupe
Stick Contour Shadow
Mari
Beauty Pro
13/11/24-05:53

Black Week Shopping Guide.🖤

Gör en lista över de produkter du verkligen behöver eller har velat testa länge. Skriv ner deras ordinarie priser så du kan jämföra och se om rabatten faktiskt är värd det.

Nikki
Beauty Pro
13/11/24-00:15

🎄🎄 Nu är den här: KICKS Julkalender!!! 🎄🎄

På bild 2: några av alla spännande luckor 🎁

Vilka är dina favoritluckor? 🥰

🎄🎄 Nu är den här: KICKS Julkalender!!! 🎄🎄   På bild 2:
Bella
Beauty Pro
12/11/24-21:54

min svarta skönhet 

Crystal Noir Parfum EdP 90 ml
Lollo
Beauty Star
12/11/24-21:27

Är det någon som hunnit testa Macs läppstift sedan de gjort om dem? Skiljer de något i nyans och formula? Tänker främst på nyanser som Myth, Creme d Nude och Creme Cup.

Macximal Sleek Satin Lipstick Crème D'Nude
Macximal Sleek Satin Lipstick Myth
Macximal Sleek Satin Lipstick Crème Cup