/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Amanda
Beauty Pro
15/11/24-08:26

Mitt senaste köp.

Såg Linda rekommenderade dessa då de är likadana i ändarna vilket gör den till en perfekt kandidat till halvfrans. Man klipper bara av dom på mitten!

Har inte hunnit prova dom och listan på produkter som jag köpt och ska prova växer så jag får ta och slå flera flugor i en smäll här framöver.

Någon av er som testat eller har fler tips på fransar man kan göra till just halvfransar?

Mitt senaste köp.   Såg Linda rekommenderade dessa då de är
The Lash Bestie
carina
Beauty Star
15/11/24-00:43

J´adore Edt från Dior. Min absoluta favoritdoft sedan många år! Ganska dyr men går nu att hitta i 30 ml flaska!

J'adore EdT 50 ml
Jennifer
Beauty Pro
14/11/24-20:02(redigerad den 14/11/24-21:46)

Mitt senaste köp blev en ögonfransböjare från Shiseido som jag hört väldigt bra om och blivit tipsad om, så passade på när det var 25% rabatt. Slängde även med lite fina scrunchies✨

Mitt senaste köp blev en ögonfransböjare från Shiseido som
Eyelash Curler
Large Hair Scrunchies 2 - Set
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Carro K
Beauty Pro
14/11/24-20:01

Signaturdoft - Prada Paradoxe

En av parfymerna som tillhör mina absoluta favoriter och som jag alltid har tillhands oavsett årstid. Den hänger med mig vår, sommar, höst som vinter ✨

Paradoxe EdP 50 ml
Carro K
Beauty Pro
14/11/24-19:52

Tre svarta skönheter från Nars som jag använder och är väldigt nöjd med och tipsar om till Black week✨

Nars soft matte primer - matt primer som håller borta sminket från att lägga sig i de fina linjerna och trots att den är matt hjälper den till att behålla fukt i huden!

Nars Climax Extreme Mascara Black - mascara som ger en härlig volym till fransarna och som framförallt inte klumpar sig!

Nars Light Reflecting Pressed Setting Powder - setting powder som fixerar makeupen, toppen att ha i sminkväskan för att förbättra under dagen!

Soft Matte Primer 30 ml
Climax Extreme Mascara Black
Light Reflecting Pressed Setting Powder Crystal
Jabeen
Beauty Pro
14/11/24-19:46

Hi everyone, I would like to share my latest purchase at KICKS, Moroccanoil treatment. It's now time to give some special treatment to hair that my hear really needed now a days. I searched many hair product and read their reviews and I found Moroccanoil best for any type of hair. It smells good as I tried it only one time yet but I hope it will meet my expectations.

Hi everyone, I would like to share my latest purchase at
Anna
Beauty Pro
14/11/24-19:43

Lernberger Stafsing Glosspray är mitt senaste köp som är ett återköp😍! Någon som också gillar den här?

Lernberger Stafsing Glosspray är mitt senaste köp som är ett
Elma
Beauty Star
14/11/24-19:07

Vad tycker ni om Hårvårdsmärket Aussie?

• Bra/Dåligt?
Vad tycker ni om Hårvårdsmärket Aussie?   - Bra/Dåligt?